Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Biljettråden

Inlägg av minalman »

Då var det klart. Mig slipper ni inte.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Biljettråden

Inlägg av Skidlöparn »

Såja! Man får passa på medan man har pengar! Klackkort kirrat :D
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Bengan08 »

dutti skrev:
Jimmy Peterson skrev:
dutti skrev:
Jimmy Peterson skrev:
dutti skrev:Bumpar den här lille rackarn till tråd nu inför säsongskort-surret.

Själv flyttar jag ÄNTLIGEN hem i sommar efter 5 år på flykt, och då är det fanimej dags att skaffa säsongskort. Dock är jag lite livrädd nu, korten i klacken brukar väl gå åt något så satans fort?

Jag har inte degen att lägga just nu. Vet någon om det finns några "boka nu betala sen"-lösningar?
Du slipper en kvarts väntan. Vi har delbetalning över tre månader!
Haha, hjälte! Dock hajjar jag inte riktigt hur jag fixar. Är det någon grej att detta inte fungerar på klackkort? Kan bara välja mellan kortbetalning, direktbetalning med trustly och sms...
Aj aj, jag läste för snabbt. På klackkorten har vi tyvärr ingen avbetalning.
Äh, ångesten blev ändå för stor.. Köpte för någon minut sen :)

Får man fråga varför inte, för övrigt? 2200kr är ju mer än fickpengar för ånga ändå.

Fyfan så mycket jag längtar efter att hemflytten ska bli av nu. Om bara sommarjäveln kan vara över...
Välkommen tillbaka, DIF HOCKEY kommer att bli heta i år!
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Biljettråden

Inlägg av Staten »

Skulle vilja se hur säsongskortsförsäljningen utvecklas när/om Thoresen presenteras.
Srednao
Inlägg: 2
Blev medlem: 2014-04-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Delat säsongskort?

Inlägg av Srednao »

Jag har haft säsongskort på aktiv sittplats i flera år nu och tyvärr missar jag en hel del matcher.

Undrar följaktligen om någon vill dela ett säsongskort med mig och helst delar jag med någon som föredrar helger. Fördelning av biljetter borde ändå inte bli något problem.

Säsongskortet kostar 4.395:- inklusive slutspel. Platsen jag har är högst upp på A15. Skönt att inte ha någon bakom...

Hör av er om detta verkar intressant!
MvH
Anders
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: Biljettråden

Inlägg av dutti »

Är det någon som har koll på hur försäljningen av säsongskort står sig mot tidigare år? bättre/sämre?
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av android »

dutti skrev:Är det någon som har koll på hur försäljningen av säsongskort står sig mot tidigare år? bättre/sämre?
28 april hade det sålts 1000 kort förra året så ligger väl ungefär i samma försäljningstakt som förra året skulle jag tro.

20 maj hade det sålts 2100.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av android »

pulverapa skrev:Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Om du loggar in igen har du inte fakturainfon där då?
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

android skrev:
pulverapa skrev:Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Om du loggar in igen har du inte fakturainfon där då?
Nej, det står bara att säsongskortet är betalat. För det har jag väl inte gjort...? Eller? Kanske fått alzheimers, måste hem och kolla överföringarna.
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: Biljettråden

Inlägg av seppuko »

pulverapa skrev:
android skrev:
pulverapa skrev:Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Om du loggar in igen har du inte fakturainfon där då?
Nej, det står bara att säsongskortet är betalat. För det har jag väl inte gjort...? Eller? Kanske fått alzheimers, måste hem och kolla överföringarna.
Jag fick tre datum direkt på mejlen.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
TheRegime
Inlägg: 238
Blev medlem: 2015-02-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av TheRegime »

seppuko skrev:
pulverapa skrev:
android skrev:
pulverapa skrev:Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Om du loggar in igen har du inte fakturainfon där då?
Nej, det står bara att säsongskortet är betalat. För det har jag väl inte gjort...? Eller? Kanske fått alzheimers, måste hem och kolla överföringarna.
Jag fick tre datum direkt på mejlen.
jag har inte ens fått det sedvanliga

Tack för din bokning när jag cashade säsongskortet i förrigår
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

seppuko skrev:
pulverapa skrev:
android skrev:
pulverapa skrev:Jag har fortfarande inte fått betalningsinformation för mitt säsongskort trots att jag valde att delbetala. Vet fler andra som fått information. Vad kan jag göra?
Om du loggar in igen har du inte fakturainfon där då?
Nej, det står bara att säsongskortet är betalat. För det har jag väl inte gjort...? Eller? Kanske fått alzheimers, måste hem och kolla överföringarna.
Jag fick tre datum direkt på mejlen.
Står inga datum när jag loggar in. Farsan visade hur "det ska se ut". Är inte så för mig. Mejlar biljettansvarig.
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: Biljettråden

Inlägg av dutti »

Hörrni, den här grejjen när säsongare fick köpa biljett till DIF-Norrköping 4 juni för 1kr, vart fan blir man placerad på läktaren?

Har för mig att erbjudandet var riktat mot oss med klackkort varför jag antog att det var klackbiljetter, men är samtidigt osäker..? Någon?
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Tror inte dom gått ut med vart man är placerad, jag hoppas jag får en skön sittplats faktiskt för det finns ju tillräckligt med såna platser.
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar