HA 22/23: Almtuna - Djurgårdens IF 27/10
-
3:e var Andrens fel!.......... ( sarkastisk). Herregud vilken dålig inställning av laget.... hoppas på hat- trick i 3: e perren av Liss. Har ju HAs bäst betalda lina dom framspelare!
Senast redigerad av Osten östlund den 2023-10-27 19:12:10, redigerad totalt 1 gånger.
Äsch, det här kommer aldrig lyfta. Vilket jävla rövgäng.
Ja det går ju inte att se vilket lag som innehåller bäst betalda spelare i alla fall.
Helt energifattiga i alla situationer.
Tävlar inte ens.
Helt energifattiga i alla situationer.
Tävlar inte ens.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag fattar lixom inte hur det går till. Jag tyckte vi var riktigt bra i första perioden av derbyt.....
Men sen så bara tappar vi det vi gjorde......vet inte om det beror på att läktarn också slutar ge allt.
Men sen så bara tappar vi det vi gjorde......vet inte om det beror på att läktarn också slutar ge allt.
Garpen står som en fågelholk i båset...
Vi är inte bättre än såhär.
En tredjedel av laget hör hemma i Ettan.
En annan tredjedel är föredettingar som bara vill spela av kontraktet tills de går i pension.
Sista tredjedelen hämmas totalt av de första två.
Kommer inte bli bättre nästa år heller då vi sitter på långtidskontrakt på så jävla många som inte bidrar. Heja K.G.
En tredjedel av laget hör hemma i Ettan.
En annan tredjedel är föredettingar som bara vill spela av kontraktet tills de går i pension.
Sista tredjedelen hämmas totalt av de första två.
Kommer inte bli bättre nästa år heller då vi sitter på långtidskontrakt på så jävla många som inte bidrar. Heja K.G.
Vi får knappt en målchans
-
På allvar så tror jag att Kruger linan kostar lika mycket, eller mer än hela Almtunas trupp!?
- Jim Morrison
Vi får göra en Modo och bygga om på riktigt med kompetent folk i organisationen och gå upp på rätt sätt med rätt slags grupp. Ser fram emot den nya sportchefen men med viss försiktighet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alltid Oavsett.... Tillsammans! Kom och ge oss pengar snälla.... Vi vill strössla den över våran helt kravlösa verksamhet... Tillsammans, har jag sagt det?
Alltid Oavsett
Alltid Oavsett
Om man jämför premiären mot Löven med detta så är det indicier på konspirationsteorin om rymdödlor. Detta kan omöjligen vara samma spelare. Det är ödlor som tagit på sig liknande skinnkostymer bara.Knickedick skrev: ↑2023-10-27 19:12:34 Jag fattar lixom inte hur det går till. Jag tyckte vi var riktigt bra i första perioden av derbyt.....
Det är varmt på Hovet och i globen och ödlor är växelvarma. I en kall Islada däremot....
Senast redigerad av Praetori den 2023-10-27 19:16:17, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
RIP Garpen
Linus Eriksson gjorde tio gånger så bra insats när han fick chansen.
Men absolut låt gubbarna spela fast de vägrar att åka skridskor.
För övrigt så är det inte en spelare som driver på mål.
Ytterell och Odelius är allsvenskans sämsta backpar.
Men absolut låt gubbarna spela fast de vägrar att åka skridskor.
För övrigt så är det inte en spelare som driver på mål.
Ytterell och Odelius är allsvenskans sämsta backpar.
Fast du tyckte ju att årets trupp såg mycket bättre ut, i varje fall på backsidan...Jim Morrison skrev: ↑2023-10-27 19:13:35 Vi får göra en Modo och bygga om på riktigt med kompetent folk i organisationen och gå upp på rätt sätt med rätt slags grupp. Ser fram emot den nya sportchefen men med viss försiktighet.