#10 skrev: ↑2024-02-04 16:17:43
Nä, åker och tittar på Flickans fotbollsträning, där finns det lite jävla gritt i allafall jämfört med det jag ser på hovet
Praetori skrev: ↑2024-02-04 16:17:10
Alla våra icke-juniorer ser ju helt slut ut. Vätskebrist som efter en rejäl fylla eller bajssjuka.
Japp. Vi behöver verkligen lite energispelare som kan spela högre upp än i en fjärdelina till nästa säsong. Liss, Brodin, Rensfeldt, Klasen mm sprudlar ju inte energi direkt
Riktigt trött gubbgäng är vi
Senast redigerad av Glory1 den 2024-02-04 16:26:43, redigerad totalt 1 gånger.
#10 skrev: ↑2024-02-04 16:17:43
Nä, åker och tittar på Flickans fotbollsträning, där finns det lite jävla gritt i allafall jämfört med det jag ser på hovet
Jag har suttit och spanat på tv-pucks tryouts hela helgen och om våra "gubbar" haft 10% av den energin hade vi haft 3-4måls ledning. Intensiteten är inte hela problemet i dagens match, långt ifrån. Men det hjälper ju inte att det är spelare som Eriksson, Stockselius, Schlyter osv som är mest "drivande". Då är det inte konstigt att det är jämnt skägg med Tingsryd. Som en vampyr som suger musten ur oss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tror det handlar om långsiktig strategi inför slutspelet. Vi mörkar vår form, invaggar våra motståndare i falsk säkerhet och går igenom slutspelet obesegrade och går upp i SHL. (Jodå, man får faktiskt fantisera.)
EspenK skrev: ↑2024-02-04 16:11:59
Liss går ner sig igen. Helt ofarlig.
Tycker han varit bäst av våra sk ledande spelare. Sen stänger de ner honom bra men han spelar åtminstone lite fysiskt och försöker jobba ner pucken djupt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
EspenK skrev: ↑2024-02-04 16:11:59
Liss går ner sig igen. Helt ofarlig.
Tycker han varit bäst av våra sk ledande spelare. Sen stänger de ner honom bra men han spelar åtminstone lite fysiskt och försöker jobba ner pucken djupt.
Håller med men denna kedja funkar inte riktigt ihop ännu, tar väl lite tid för den nya snubben och 53 ska inte spela center.