Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Tibbe
Inlägg: 311
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Tibbe »

Bert Milton, fula tjejer, gula tänder...
coden
Inlägg: 154
Blev medlem: 2010-03-18

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av coden »

Magnus Hedman, Bojan Djordjic, vita tubsockor, flensost, feta brudar, pedofiler, näshårsbuskar, tandlossning, en lagkapten som heter kuk i förnamn........


VI ÄR INTE AIK
tomten
Inlägg: 1007
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av tomten »

Idag hänger Widing 2 baljor! :)
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Magnutz »

Printz proppar AJKs lagkapten "Snoppen" Tärnström så flisorna ryker! Sen gör Nilson/Widing varsina 2 mål. Norman gör ett och Krüger likaså. Tippar 6-2.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Mäklaren »

tomten skrev:Idag hänger Widing 2 baljor! :)
Tror också på Widing ikväll.

För övrigt vore det rent löjligt om inte Mackan spelar ikväll. Är man lagets bästa spelare och är frisk så spelar man. Vad är detta för jävla daltande? Klart som fan han ska lira!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Snazzi »

Varför ser inte Elitserien ut som förra året? Då var det glädje inför varenda match. Utan någon riktig ångest inför matcherna.

Hata ES 10/11, och framförallt, HATA AIK IF!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Edin »

Stocky skrev:Va fan står det fel på bilden om hur dom anfaller på (http://www.difhockey.se/biljetter_derby.php) hemsidan? Eller ska man knappt se något i 2 perioder? I slutspelet var det ju som vanligt mot klacken i 2 perioder.
Det var likadant i förra derbyt. aik anföll i zonen närmast vår klack i period 1 & 3. Helt vansinnigt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
tomten
Inlägg: 1007
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av tomten »

Edin skrev:
Stocky skrev:Va fan står det fel på bilden om hur dom anfaller på (http://www.difhockey.se/biljetter_derby.php) hemsidan? Eller ska man knappt se något i 2 perioder? I slutspelet var det ju som vanligt mot klacken i 2 perioder.
Det var likadant i förra derbyt. aik anföll i zonen närmast vår klack i period 1 & 3. Helt vansinnigt.
Man skulle vilja ha en förklaring varför det är så...
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Hur orkar ni hoppas pa Widing varje match. Oscar Eklund har fan gjort fyra ggr sa manga mal som Widing, da forstar man hur illa det ar.

Naja, ikvall blir det nog vinst hursomhelst. Det ser valdigt mycket battre ut nufortiden och jag tippar 5-1 efter mal av Otto, Kruger, Nilson, Honken och Kronwall.

Ahhh en sadan haaarli........ Hoppas :)
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Edin »

tomten skrev: Man skulle vilja ha en förklaring varför det är så...
Förmodligen någon form av säkerhetsskäl. Typ att man vill ha varje lag så nära sin respektive klack som möjligt.
SkönaDjurgårn skrev:Hur orkar ni hoppas pa Widing varje match. Oscar Eklund har fan gjort fyra ggr sa manga mal som Widing, da forstar man hur illa det ar.

Jag vet inte om jag tycker att det är särskilt "illa". Självklart hade både trodde och hoppades jag att Widing skulle ha gjort fler mål vid det här laget men han kämpar och trampar på hela tiden så han bidrar ju mycket i spelet.

Det är inte förrän i April målen börjar bli värdefulla på riktigt ;)
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Heaty »

Edin skrev: Förmodligen någon form av säkerhetsskäl. Typ att man vill ha varje lag så nära sin respektive klack som möjligt.
Men hur gör dem när (läs om) gnaget gör mål? Lär väl knappast vara så jävla säkert när råttor hoppar mot plexit mot oss? Nej, någon jävla tomte är det som har bestämt detta om det stämmer, för säkerhetsskäl kan det inte vara, eller borde åtminstone inte vara.
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Mash »

Stocky skrev:Va fan står det fel på bilden om hur dom anfaller på (http://www.difhockey.se/biljetter_derby.php) hemsidan? Eller ska man knappt se något i 2 perioder? I slutspelet var det ju som vanligt mot klacken i 2 perioder.
Det där var intressant... DIF ska anfalla åt vårat håll första och tredje perioden. Men det löser sig nog där inne, kan inte tänka mig att spelarna vill anfalla åt råttornas håll två gånger :)
lefflan
Inlägg: 410
Blev medlem: 2010-04-20

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av lefflan »

Är så sjukt taggad inför matchen! kommer bli spännande de här... Sen kommer min flickvän hit som e gnagare med xD... (Syrrans utal utanför en bajenshop. "DJURGÅRDEN och en näve i luften" paffa dom blev:P)
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Edin »

Heaty skrev:
Edin skrev: Förmodligen någon form av säkerhetsskäl. Typ att man vill ha varje lag så nära sin respektive klack som möjligt.
Men hur gör dem när (läs om) gnaget gör mål? Lär väl knappast vara så jävla säkert när råttor hoppar mot plexit mot oss? Nej, någon jävla tomte är det som har bestämt detta om det stämmer, för säkerhetsskäl kan det inte vara, eller borde åtminstone inte vara.
Det jag menar är att varje lags bås ska vara så nära sitt lags klack som möjligt.

Men men, hur som helst så är det idiotiskt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5855
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010

Inlägg av Daniel942 »

DIF!
Låst