Andra lags matcher

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
JA
Inlägg: 46
Blev medlem: 2007-01-18
Ort: Norrköping

Inlägg av JA »

hardrocker35 skrev:
JA skrev:
hardrocker35 skrev:HV bör fan skämmas och sen plocka ut mut pengarna
Medhåll!

Fast de som borde skämmas mest är Skellefteå. 0-9 i Karlstad är fan inget annat än ett jävla hån mot deras supportrar. Och det där laget kommer kanske ta sig till slutspel. Fy fan säger jag bara! Skamligt!

Skellefteå kommer nog lira i kvalserien..
Deras box-play är katastrofalt..4 insläppta idag
Man kan ju alltid hoppas på det.
Satan så nervös jag är nu, faktiskt bland det värsta jag upplevt. Har inte kunnat slappna av på flera månader. Usch!
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

Äppelmos skrev:
Stocky skrev:Skönt att vi har det i egna händer fortfarande! Men det känns tungt!
Klarar vi inte Malmö den här gången är det tvär go natt!
Då får vi helt änkelt ta och klara dom ;)
Ja det är sant :D Men är nervös över deras fedrov fjodrov eller va fan han heter! Seger på måndag och mot mif då kännas det väldigt bra, med våran klack nere i LHC blir det minst 1 pinne
KapZ
Inlägg: 185
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Inlägg av KapZ »

Så här ser tabellen ut just nu då!

FBK 53 95
HV71 52 87
MODO 52 84
Brynäs 52 80
Timrå 53 80
LHC 52 75
Luleå 52 73
DIF 52 71

Mora 52 71
SAIK 52 70

FRÖ 52 69
Malmö 52 47
KRNI
Inlägg: 290
Blev medlem: 2007-02-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av KRNI »

Skellefteå - Fröunda är väl bäst om de ordnar ett X! :D
Äppelmos
Inlägg: 668
Blev medlem: 2007-01-05
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

Stocky skrev:
Äppelmos skrev:
Stocky skrev:Skönt att vi har det i egna händer fortfarande! Men det känns tungt!
Klarar vi inte Malmö den här gången är det tvär go natt!
Då får vi helt änkelt ta och klara dom ;)
Ja det är sant :D Men är nervös över deras fedrov fjodrov eller va fan han heter! Seger på måndag och mot mif då kännas det väldigt bra, med våran klack nere i LHC blir det minst 1 pinne
Vi tar en match itaget, viktigast e 3pinnar hemma nu mot Luleå, vilket VI måste hjälpa till och fixa :)
Användarvisningsbild
Jordan
Inlägg: 322
Blev medlem: 2006-01-26
Ort: Hufvudstaden
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

6. Linköping 52 144-150 75
7. Luleå 52 161-154 73
8. Djurgården 52 140-142 71

9. Mora 52 138-151 71
10. Skellefteå 52 133-167 70

11. Frölunda 52 153-154 69

Hur jämnt kan det bli!? KROSSA LULEÅ!
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n


Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
spiik
Inlägg: 389
Blev medlem: 2006-12-03
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungsholmen

Inlägg av spiik »

"Inte alls bra för Djurgården som nu kom tre poäng närmare kvalserien och dessutom fick sämre målskillnad än göteborgarna."
Skrivet av Jerker Dammbro

Men det stämmer i of s inte. Vi har bäst målskillnad efter Luleå av de 6 lagen vilket är grymt viktigt. Det är ju värt som en extrapoäng om vi skulle hamna lika med nåt lag.
Blue Brigade Sthlm
Webmaster
Webmaster
Inlägg: 286
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Webmaster »

spiik skrev:"Inte alls bra för Djurgården som nu kom tre poäng närmare kvalserien och dessutom fick sämre målskillnad än göteborgarna."
Skrivet av Jerker Dammbro

Men det stämmer i of s inte. Vi har bäst målskillnad efter Luleå av de 6 lagen vilket är grymt viktigt. Det är ju värt som en extrapoäng om vi skulle hamna lika med nåt lag.
Jo, det stämmer. Vi har -2, Frölunda har -1.
spiik
Inlägg: 389
Blev medlem: 2006-12-03
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungsholmen

Inlägg av spiik »

Webmaster skrev:
spiik skrev:"Inte alls bra för Djurgården som nu kom tre poäng närmare kvalserien och dessutom fick sämre målskillnad än göteborgarna."
Skrivet av Jerker Dammbro

Men det stämmer i of s inte. Vi har bäst målskillnad efter Luleå av de 6 lagen vilket är grymt viktigt. Det är ju värt som en extrapoäng om vi skulle hamna lika med nåt lag.

Jo, det stämmer. Vi har -2, Frölunda har -1.
Du har rätt, jag har fel.

Det var för osannolikt bara att dem skulle få bättre målskillnad än oss på 1 match men jag tänkte inte på HV:s mentala härdsmälta. Sorry!
Blue Brigade Sthlm
Äppelmos
Inlägg: 668
Blev medlem: 2007-01-05
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

spiik skrev:
Webmaster skrev:
spiik skrev:"Inte alls bra för Djurgården som nu kom tre poäng närmare kvalserien och dessutom fick sämre målskillnad än göteborgarna."
Skrivet av Jerker Dammbro

Men det stämmer i of s inte. Vi har bäst målskillnad efter Luleå av de 6 lagen vilket är grymt viktigt. Det är ju värt som en extrapoäng om vi skulle hamna lika med nåt lag.

Jo, det stämmer. Vi har -2, Frölunda har -1.
Du har rätt, jag har fel.

Det var för osannolikt bara att dem skulle få bättre målskillnad än oss på 1 match men jag tänkte inte på HV:s mentala härdsmälta. Sorry!
HV gör ALLT för att vi inte ska komma till slutspel...
Mitt-i-klacken 1983
Inlägg: 388
Blev medlem: 2006-10-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermanland

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Om Frölunda hade vunnit med ett uddamål,ett skitmål eller vilket mål som helst hade jag bara tyckt att det var surt. Nu vinner dom med 8-2 och det är inget annat än en präktig skandal.Hur ända in i glödheta helvetet är det möjligt att HV utskåpas av Frölunda? Det f i n n s ju inte på världskartan! :shock:
Hoppas det var värt det HV, för nu får ni ett helvete resten av säsongen.
DIF tar sig till slutspel och det kommer göra fruktansvärt ont att möta oss.Nu har ni skitit i det blå skåpet, nu är det krig :evil:
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

HV var verkligen äckligt passiva igår! HV svin!
Gäst

Inlägg av Gäst »

HV är inte värda ett skit...Häng er högt :twisted:
Användarvisningsbild
Doyle
Inlägg: 2038
Blev medlem: 2006-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: San Jose Sharks

Inlägg av Doyle »

Det räcker att läsa HV-s eget forum där framgår vilka yngliga små våp dom är, till och med deras egna fans inser vilken låg nivå HV verkligen visat.

PINSAMT räcker inte, det stinker lång väg o E 3, E4 förbi Jönköping skulle för bövelen stängas av till omgången på måndag spelats klart på grund av en sanitär olägenhet, stinkande lukt, närmare bestämt. :twisted:
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Förlust för Luleå, Mora, Linköping och Skellefteå imorgon är mycket troligt, Vinner vi mot Mora och dom andra resultaten går vår väg så kan vi vara 6;a med bättre målskillnad innan LKPG matchen på fredag.
Skriv svar