Djurgårdens IF - Luleå Hockey, 26/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Ska Luleå ha en klack? :shock:

---------
150 biljetter vikta för Luleåklacken? Men satan. Dom är inte ens 100 hemma i COOP så varför skulle dom vara 150 här? :roll:
gulgul
Inlägg: 138
Blev medlem: 2005-12-29

Inlägg av gulgul »

KRNI skrev:Hur är det egentligen får man ta med sig kamera och föreviga stämingen eller är det fortfarande förbjudet i Globen? :?
aa man får ta med sig bara man inte fotar på matchen ;).. (men det gör man ändå) hehe
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Vi måste hitta på något sätt att stoppa Surovy, Bartecko och Renberg. Dom har varit inblandade i Luleås sex senaste mål
JärnJocke
Inlägg: 53
Blev medlem: 2005-10-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Birkastan, Stockholm

Inlägg av JärnJocke »

Jag har fått med mig tre! gamla Djurgårdare som annars inte går så ofta på matcher nowadays. En av dem har inte gått på match på många år. O det bästa av allt.....Vi ska stå i klacken o sjunga hela matchen! Jag gör det alltid när jag står där, men de andra har oxå lovat att göra det.
Alltid Oavsett!
oswä0216
Inlägg: 291
Blev medlem: 2006-08-17
Ort: stockholm, nacka

Inlägg av oswä0216 »

Enbom skrev:Vi måste hitta på något sätt att stoppa Surovy, Bartecko och Renberg. Dom har varit inblandade i Luleås sex senaste mål
Be någon jävel kasta in en flaska på dom

(skämt)

Det bästa är nog att stoppa in någon tung kedja. Kanske sjögren, fast han är långsam. Men tunga spelare som har till uppgift att gå på kropp i matchens inledning. Ölvestad och två andra.
Gäst

Inlägg av Gäst »

oswä0216 skrev:
Enbom skrev:Vi måste hitta på något sätt att stoppa Surovy, Bartecko och Renberg. Dom har varit inblandade i Luleås sex senaste mål
Be någon jävel kasta in en flaska på dom

(skämt)

Det bästa är nog att stoppa in någon tung kedja. Kanske sjögren, fast han är långsam. Men tunga spelare som har till uppgift att gå på kropp i matchens inledning. Ölvestad och två andra.
Ölvestad - Ask - Sjögren
Pepp91
Inlägg: 419
Blev medlem: 2006-03-31

Inlägg av Pepp91 »

oswä0216 skrev:
Enbom skrev:Vi måste hitta på något sätt att stoppa Surovy, Bartecko och Renberg. Dom har varit inblandade i Luleås sex senaste mål
Be någon jävel kasta in en flaska på dom

(skämt)

Det bästa är nog att stoppa in någon tung kedja. Kanske sjögren, fast han är långsam. Men tunga spelare som har till uppgift att gå på kropp i matchens inledning. Ölvestad och två andra.
Skapa en helt ny kedja då. Den kanske skulle se ut så här:

Ölvestad Fimpen Sjögren/Ask

Fernholm Marusak

Skulle det kunna gå?
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Pepp91 skrev:
oswä0216 skrev:
Enbom skrev:Vi måste hitta på något sätt att stoppa Surovy, Bartecko, Bautabröl och Renberg. Dom har varit inblandade i Luleås sex senaste mål
Be någon jävel kasta in en flaska på dom

(skämt)

Det bästa är nog att stoppa in någon tung kedja. Kanske sjögren, fast han är långsam. Men tunga spelare som har till uppgift att gå på kropp i matchens inledning. Ölvestad och två andra.
Skapa en helt ny kedja då. Den kanske skulle se ut så här:

Ölvestad Fimpen Sjögren/Ask

Fernholm Marusak

Skulle det kunna gå?
Om alla spelare i Djurgår´n köttar på så ska det väl inte vara så svårt?
spiik
Inlägg: 389
Blev medlem: 2006-12-03
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungsholmen

Inlägg av spiik »

JA skrev:Fy faaaaaaan, det här kommer bli helt jävla galet. Jag ska vara så satans vild hela matchen. Uppmaning: uppträd som en galen jävla grottmänniska i sextio minuter. Renskötarna ska fanimej få veta att dom lever.

NU JÄVLAR!
haha, faktiskt! som ett gäng neandertalare eller cro-magnon. Helt jävla rabiata ska vi vara!
Blue Brigade Sthlm
Therocket1
Inlägg: 920
Blev medlem: 2005-08-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Skarpnäck, Stockholm

Inlägg av Therocket1 »

Ska man stoppa de så ska man använda deras medicin, åka fort. Så fort motståndarnas tempo är högt blir de griniga, de älskar när de får vrida och vända som de vill när motståndarna inte åker skridsko.

Ska man ha en specifik "checking-line" idag så bör den se ut såhär:

Ölvestad - Ottosson - Ask

Timmy - Marusak

Alla 5 har bra fart under rören..

Sen är det så satans tråkigt att man missar kvällens drabbning, sitter på vinterkräksjukan och den vägrar ge med sig... :cry:
Bild
Användarvisningsbild
mforce
Inlägg: 535
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

Therocket1 skrev:Sen är det så satans tråkigt att man missar kvällens drabbning, sitter på vinterkräksjukan och den vägrar ge med sig... :cry:
Snälla, köp en biljett i luleklacken och ställ dig där ;-)

Allvarligt talat, krya på dig!
Therocket1
Inlägg: 920
Blev medlem: 2005-08-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Skarpnäck, Stockholm

Inlägg av Therocket1 »

Jag funderade på det faktiskt, problemet ligger i att jag kan knappt gå mer än 20 meter. :P

Men se det såhär, jag har ju säsongskort så jag bidrar med att se till att det blir fullsatt. :)
Bild
KRNI
Inlägg: 290
Blev medlem: 2007-02-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av KRNI »

mforce skrev:Snälla, köp en biljett i luleklacken och ställ dig där ;-)
Haha, fan vilket skönt förslag! Varför inte nere vid Luleås bås!! :twisted: :D
gulgul
Inlägg: 138
Blev medlem: 2005-12-29

Inlägg av gulgul »

Jag tror det blir slutsåld men inte fullsatt :( ..

Vilken/vilka sektion står klakcken på A15-A19
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Re: Kom ihåg inför i kväll:

Inlägg av sthlm stolthet »

Andy skrev:Kom ihåg inför i kväll:

1. Ta med dig halsduk, flagga banderoll etc.
2. Sjung med i SFGD (se text på jarnkaminerna.se)
3. Det är inte pinsamt att skrika eller sjunga med även på sittplats.
4. STÅ UPP när klacken drar i gång "Om ni älskar DIF st upp".
5. Vi ska skapa ett sjukt tryck från uppvärmning till slutsignal, vi skall heja fram de våra och psyka motståndarna i varje halvlek, i varje byte, i varje situation. Globen ska koka i extatisk enögdhet oavsett vad det står på resultattavlan. Varje dragning, räddning, mål, tackling och pass från grabbarna skall belönas med ovationer
Mycker bra punkter! Ni som inte har biljett var med på returer och så kommer det troligtvis släppas biljetter vid Globen innan match.

SFGD!
Skriv svar