S5: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 8/4 2010
Re: S5: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 8/4 2010
Underbart mål!
Kruger visade ju sitt fina spelsinne flera gånger i det bytet.
Kruger visade ju sitt fina spelsinne flera gånger i det bytet.
Mycket bra start av DIF. Bestämda över hela banan.
jag hoppas att det är sprängämnen i Jimmies hjälm för i övrigt är den bara grymt ful.
-
Suck grabbar, var ni tvungna att förstöra spänningen direkt?
Oscar är så jävla bra. SÅ JÄVLA BRA. Trollar bort Hlinköpingare bakom egna kassen och sätter nästan pucken!
Kollade lite på machen, på TVn, känns som lhc är rätt sega och loja på nått vänster, kanske bara va sekvenserna jag såg?
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
Tjärna var det visst
Tjärna var det visst
Senast redigerad av warrant den 2010-04-08 18:28:18, redigerad totalt 1 gånger.
KUNG Timmy!
edit. Ok, Tjärna men ändå, Timmy!
edit. Ok, Tjärna men ändå, Timmy!
Senast redigerad av crike den 2010-04-08 18:27:22, redigerad totalt 1 gånger.
Tjärnawarrant skrev:MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
Timmy
Trevligt med 2-0.
Vi ser ut ha full kontroll bakåt. Framåt kan spelet förbättras en del.
Vi ser ut ha full kontroll bakåt. Framåt kan spelet förbättras en del.
i
"Jag har en känsla av att det kommer rinna iväg till Linköpings fördel i den här matchen" tror Thomas Johansson inför matchen angående om det kommer fortsätta vara jämna matcher mellan DIF och cluben.
-Vilka vinner nu då? "Tixflinten" svarar Djurgården. Thomas Johansson får samma fråga och nästan skriker "LINKÖPING, LINKÖPING"
Är gubbfan bitter över något sedan DIF-tiden eller vad är det frågan om. Börjar nästan bli löjligt med hans enorma Linköpings-sympatier nu.
Vi leder med 2-0 utan att imponera. Känns hux flux äckligt stabilt med Wesslau längst bak om man jämför med grundserietiden. Tala om förvandling.
Återigen är förstakedjan osynlig alt. tillbakapressad allt som oftast. Bara Jimmie som glimtar till då & då med lite sköna tacklingar.
Står detta sig så är vi finalklara om två perioder. Fattar ni? FINALKLARA. Helt sinnessjukt ju mer jag tänker på det. Men inte desto mindre underbart för det.
Dock så är det ju två perioder kvar så det är långt ifrån avgjort.
-Vilka vinner nu då? "Tixflinten" svarar Djurgården. Thomas Johansson får samma fråga och nästan skriker "LINKÖPING, LINKÖPING"
Är gubbfan bitter över något sedan DIF-tiden eller vad är det frågan om. Börjar nästan bli löjligt med hans enorma Linköpings-sympatier nu.
Vi leder med 2-0 utan att imponera. Känns hux flux äckligt stabilt med Wesslau längst bak om man jämför med grundserietiden. Tala om förvandling.
Återigen är förstakedjan osynlig alt. tillbakapressad allt som oftast. Bara Jimmie som glimtar till då & då med lite sköna tacklingar.
Står detta sig så är vi finalklara om två perioder. Fattar ni? FINALKLARA. Helt sinnessjukt ju mer jag tänker på det. Men inte desto mindre underbart för det.
Dock så är det ju två perioder kvar så det är långt ifrån avgjort.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så skönt spel. Varför inte passa på att utklassa dom?
Avskaffa tre mot tre.
- Remy Lebeau
Petter Rönnquist är exakt likadan. Men samtidigt har man märkt av DIF hat från alla kommentatorerna på matcherna. Ankan vart ju helt skogstokig i sista avgörande mot Brynäs till exempel, men var mer lugn efter pausen.jensa85 skrev:"Jag har en känsla av att det kommer rinna iväg till Linköpings fördel i den här matchen" tror Thomas Johansson inför matchen angående om det kommer fortsätta vara jämna matcher mellan DIF och cluben.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Man börjar fan att undra.jensa85 skrev:Är gubbfan bitter över något sedan DIF-tiden eller vad är det frågan om. Börjar nästan bli löjligt med hans enorma Linköpings-sympatier nu.
Jag känner en liten lättnad, bara liten. Bättre öppning i matchen utav DIF än igår, men vi har fortfarande en bit kvar. Jag är mer nervös nu än innan matchen, kanske för att det är så mycket som står på spel.
Mycket bra start av DIF