S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
Är det bara jag som tycker att Danielsson faller hela tiden?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Christofferz
DIF kommer att tappa detta, utan tvekan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hur fan kan vi undvika att göra mål där?
Vi spelar grymt bra just nu.
Vi spelar grymt bra just nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ska alla andra lags "fans" invadera detta forum??Christofferz skrev:DIF kommer att tappa detta, utan tvekan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Äh, han kan väl bjuda oss på en kopp kaffe när vi ändå fått hit en bollklubbskille.jaccan skrev:Ska alla andra lags "fans" invadera detta forum??Christofferz skrev:DIF kommer att tappa detta, utan tvekan
- Christofferz
Klart jag kanBOMBOM BOUCHARD skrev:Äh, han kan väl bjuda oss på en kopp kaffe när vi ändå fått hit en bollklubbskille.jaccan skrev:Ska alla andra lags "fans" invadera detta forum??Christofferz skrev:DIF kommer att tappa detta, utan tvekan
Nä, är enbart här för att er design är snyggare ... är inte så hatisk mot DIF egentligen, Hardy har förtrollat mig med sitt vackra anlete
Ne han har en förmåga o ramla nr 44. Så länge han gör det djupt i anfallszon så.
Men vilka läge vi brände där, Engqvist öppet mål bl.a :/
4-1 hade nog varit spiken.
Men vilka läge vi brände där, Engqvist öppet mål bl.a :/
4-1 hade nog varit spiken.
Kung Wesslau, håll detta nu DIF!
Det är otroligt meningslöst för andra lags supportrar att komma in här, inget ni säger kan intressera oss. Själva grejjen går ju ut på vi är Djurgåradare osv, vi pratar om interna angelägenheter här.
Lite som att en tysk soldat hade gått in på engelsmännens forum under andra världskriget. Helt meningslöst, det finns inget diskussionsunderlag.
OT
Fantastisk arbetsinsats så här långt med knappt två minuter kvar. Vi åker skridskor som att det inte finns någon morgondag. Härligt! Håll i nu!!!
Lite som att en tysk soldat hade gått in på engelsmännens forum under andra världskriget. Helt meningslöst, det finns inget diskussionsunderlag.
OT
Fantastisk arbetsinsats så här långt med knappt två minuter kvar. Vi åker skridskor som att det inte finns någon morgondag. Härligt! Håll i nu!!!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Stort plus till hela laget för arbetsinsatsen.
Minus till lite onödiga utvisningar i matchen.
Minus till lite onödiga utvisningar i matchen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Underbart!
Nu ska vi ladda om och se till att vinna på lördag och inte göra som mot Brynäs där de direkt fick kvittera i matcher.
Nu ska vi ladda om och se till att vinna på lördag och inte göra som mot Brynäs där de direkt fick kvittera i matcher.
Underbart, grymt bra start på kvällen, Wesslau gör återigen en grymt bra match!
Alltid Oavsett.
- Christofferz
Beror på hur man ser det... han hade kunnat få med sig lite trevliga uppgifter för Battle Of Britainsensei skrev:Det är otroligt meningslöst för andra lags supportrar att komma in här, inget ni säger kan intressera oss. Själva grejjen går ju ut på vi är Djurgåradare osv, vi pratar om interna angelägenheter här.
OT
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Riktigt skönt, nu vinner vi på hovet också!
Avskaffa tre mot tre.