Mest avskyvärda spelaren i Elitserien (aktiv)

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Maxz
Inlägg: 110
Blev medlem: 2005-08-14
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av Maxz »

Jörgen Jönsson och Jonas Johnson är jag inte så värst förtjust i.
Användarvisningsbild
Packe
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Packe »

Hehe, inte många som gillar gnällaget nr 1, FBK. #12 #27 är mina kandidater.
Användarvisningsbild
Cellus
Inlägg: 129
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

Johnny Odåga ^^
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
melonen
Inlägg: 12
Blev medlem: 2005-08-17

Inlägg av melonen »

doktorn skrev:Min röst går nog till äcklet christian berglund hos kaffesumparna... fast å andra sidan så är alla kaffesumpar äckel - speciellt greger (kommer aldrig smälta att DIF inte vann SM-guld -98 efter den totala dominasen i SD i globen!!!)
Det är såå gött att se att ni hatar färjestadere så mycket som ni gör, och guldgreger i synnerhet..
melonen
Inlägg: 12
Blev medlem: 2005-08-17

Inlägg av melonen »

Packe skrev:Hehe, inte många som gillar gnällaget nr 1, FBK. #12 #27 är mina kandidater.
Att ingen tycker illa om lhcspelare måste ju bero på att ni aldrig vunnit något eller att ni bara har massa sopor i laget.
masken
Inlägg: 6
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av masken »

Henrik Lundqvist, överskattad
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

Sofia© skrev:Hahaha... Härlig tråd.

Hela djävla Luleå ligger på min förstaplats. Tvåa kommer Frölunda och som enskild spelare vinner Per Ledin.

:evil: :evil: :evil:
Kanske skjuter lite snett här men men.. tråden säger aktiva elitseriespelare och då måste man ju undra vad en sådan är. Många har sagt Bulan Berglund men så vitt jag vet är han tränare i Piteå HC -fifan vad de ska producera retstickor framöver- medan Per Ledin saknar skrivet kontrakt med någon klubb över huvudtaget(!).

Äsch, jag ska köpa ett par jeans o hålla tyst tror jag.
kåberg
Inlägg: 4
Blev medlem: 2005-08-17

Inlägg av kåberg »

vilket skitsnack ja hör här....
mickem83
Inlägg: 2
Blev medlem: 2005-08-17

Inlägg av mickem83 »

Värsta spelarna i Elitserien är/har varit den ständig målvaktspååkaren Nils Ekman, den troligen av Wikegård beordrade slagskämpen Oduya (det enda han duger till). Sen finns det ju en hel del överskattade spelare också. De som jag kommer på såhär på rak arm är Ottosson, Falk och Kristoffersson.
//Micke
VR46
Inlägg: 2
Blev medlem: 2005-08-18

Inlägg av VR46 »

Härligt att se att så många hatar FBK...
Kan ju säga så att "Kaffesumparna" vann idag över ett Djurgården IF med hela 9-1....jo det är sant 9-1....
Är DIF fortfarande ett elitserielag?
Jag börjar tvivla på det....
9-1.... :oops: skrattretande ju....
Dags att börja träna ISHOCKEY igen Djurgården IF....
SKÄMS över detta......
koffein
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-08-18

Inlägg av koffein »

har hört mycket skryt om lassila och han fick faktiskt applåder efter att han lyckades plocka två skott utan att släppa in något mål emellan dom, imponerande! :lol:
djurgårdarna sjöng lite om att lilagult är fult, kanske dags att börja koncentrera sig på spelet istället för utseendet på tröjorna så ni kan undvika kvalserien eller kommer kanske DIF åka till sunne lite oftare om ett par säsonger för lite div1 spel? ;)
Användarvisningsbild
Hawaii
Inlägg: 49
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Hawaii »

VR46 skrev:Härligt att se att så många hatar FBK...
Kan ju säga så att "Kaffesumparna" vann idag över ett Djurgården IF med hela 9-1....jo det är sant 9-1....
Är DIF fortfarande ett elitserielag?
Jag börjar tvivla på det....
9-1.... :oops: skrattretande ju....
Dags att börja träna ISHOCKEY igen Djurgården IF....
SKÄMS över detta......
Såja, vill inte göra dig ledsen men jag kan inte säga att jag hatar er. Däremot är FBK laget som jag ogillar mest i Elitserien av det enkla skälet att vi länge tampats om de ädla medaljerna i många, många år. Finns några lag jag hatar och det är AIK framförallt, avskyr även Bajen men något riktigt hat som man finner mot AIK kommer aldrig Bajen uppnå oavsett hur mycket bajarna provocerar. Ska man göra en jämförelse med de Allsvenska lagen, så berör ni ungefär lika mycket som pandbanslaget Elfsborg, ungeför den nivån för att du ska förstå! För mig är era fans, förening ett skämt. Däremot hyser jag stor respekt för er styrelse och det hockeykunnande som finns i Löfbergs Lila Arena.

Såja, nu kan vi återgå till topic.
DJUUU..
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur
Inlägg: 307
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Hovet/globen ;)

Hatade målvakter

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Martin Gerber
Fredrik Norenna
Jarmo Myllis
Tommy Salo

Ja listen kan bli lång
melonen
Inlägg: 12
Blev medlem: 2005-08-17

Inlägg av melonen »

Hawaii skrev:
VR46 skrev:Härligt att se att så många hatar FBK...
Kan ju säga så att "Kaffesumparna" vann idag över ett Djurgården IF med hela 9-1....jo det är sant 9-1....
Är DIF fortfarande ett elitserielag?
Jag börjar tvivla på det....
9-1.... :oops: skrattretande ju....
Dags att börja träna ISHOCKEY igen Djurgården IF....
SKÄMS över detta......
Såja, vill inte göra dig ledsen men jag kan inte säga att jag hatar er. Däremot är FBK laget som jag ogillar mest i Elitserien av det enkla skälet att vi länge tampats om de ädla medaljerna i många, många år. Finns några lag jag hatar och det är AIK framförallt, avskyr även Bajen men något riktigt hat som man finner mot AIK kommer aldrig Bajen uppnå oavsett hur mycket bajarna provocerar. Ska man göra en jämförelse med de Allsvenska lagen, så berör ni ungefär lika mycket som pandbanslaget Elfsborg, ungeför den nivån för att du ska förstå! För mig är era fans, förening ett skämt. Däremot hyser jag stor respekt för er styrelse och det hockeykunnande som finns i Löfbergs Lila Arena.

Såja, nu kan vi återgå till topic.
Du tycker vår förening är ett skämt men hyser stor respekt för vår styrelse? vaf svamlar du om? är det inte samma som att tycka illa om sprit men älska alkohol?
Användarvisningsbild
DIForever
Inlägg: 174
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Stenhamra

Inlägg av DIForever »

Färjestads BK
Skriv svar