warrant skrev:Var det inte kuben som var Djurgårns favoritdomare ??
Var nån i blaskorna som hade skrivit om det.
Har för mig att vi har 7 av 7 vinster med kuben som domare.
Har inte tid att kolla, dags att bege sig.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
warrant skrev:Var det inte kuben som var Djurgårns favoritdomare ??
Var nån i blaskorna som hade skrivit om det.
Enligt http://domarna.se har vi 7 vinster, 1 oavgjord och 2 förluster när Kuben har dömt. Moodooisterna har fyra förluster av fyra möjliga med samma domare.
Känslan säger vinst ikväll, kan vi bara höja oss lite i PP och BP så ska vi inte ha några problem, ser man på Modorövarna´s statistik i dessa spelformerna så är det ingen munter läsning för deras sympatisörer.
Tycker det är rätt att testa M.Holmqvist i första nu när Otto är borta och de andra kjedjorna börjar sätta sig.
Micke tycker jag känns lite som en spelare som kanske inte lyfter en kjedja själv men är bra när han får lira med bra killar. Minns han fick lira lite med Mackan i början på säsongen och han såg ut att trivas med Mackan.
isolerad skrev:Bara jag som inte får igång matchen på cports? Står bara och laddar...
Jag hade det problemet i matchen mot Rögle men idag funkar det. Ring till dem och gnäll, det funkar alltid. Skäll, skäll och åter skäll, de måste stå till svars när de tar dessa hutlösa priser. Du kommer få 50 kr ersättning eller något liknande.