DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av 128 »

Har inte läst igenom hela tråden, så det kanske har tagits upp tidigare, men jag tycker att det är väldig irriterande att allt ljud i intervjuerna spelas upp på den ena sidan... Visst kan det vara kul att ha stereoljud, eller vad det ska vara, men just här är det ganska kontraproduktivt då det gör det rätt jobbigt att lyssna på klippen.
Användarvisningsbild
JohanLindholm
Inlägg: 18
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av JohanLindholm »

Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!
Djurgårdens IF - Lite Finare, Lite Bättre!
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Mäklaren »

JohanLindholm skrev:Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!
Klacken förtjänar inte några bilder.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Bäst-i-stan
Inlägg: 476
Blev medlem: 2007-11-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Bäst-i-stan »

JohanLindholm skrev:Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!
Det är Järnkaminerna som fotar klacken och publiken och DIF Hockey som fotar matchen. Vilket jag tycker är bra.
Användarvisningsbild
Leijon
Inlägg: 539
Blev medlem: 2009-06-14
Säsongskort: Ja
Ort: Söder Om Söder

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Leijon »

JohanLindholm skrev:Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!


Visst Järnkaminerna lägger upp bilder på publiken, men kan inte DIF hockey också lägga upp någon enstaka bild, t ex när det blir mål? :oops:
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Användarvisningsbild
hjelm
Inlägg: 78
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av hjelm »

Leijon skrev:
JohanLindholm skrev:Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!

Visst Järnkaminerna lägger upp bilder på publiken, men kan inte DIF hockey också lägga upp någon enstaka bild, t ex när det blir mål? :oops:
Användarvisningsbild
hjelm
Inlägg: 78
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av hjelm »

Det får bli en dubbelpost här.
Måste ge credd till DIFTV! Jävligt grymt med så många filmer, tycker själv det är roligare att kolla på intervjuer än att läsa. Publiksnack och Publikbilder ifrån matchen är alltid lika roligt att kolla på!
Även riktigt bra jobbat med tanke på den viktiga matchen imorgon i fotbollen att man tar sig tid till att göra dessa filmer inom hockeyn!
Användarvisningsbild
easer90
Inlägg: 779
Blev medlem: 2007-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av easer90 »

Hur kommer det sig att det aldrig kommer upp någon film från när vi sjöng Johansson/ Hardys Järnkaminer från Timråmatchen?
Fctroll_99
Inlägg: 1
Blev medlem: 2009-11-09

Inlägg av Fctroll_99 »

Hej, Det är så här när jag lyssnar på klippen ni lägger in mer intervjuer på spelarna, så hör jag bara i enna högtalaren på mitt headset. Vad kan det bero på?
Användarvisningsbild
1891
Inlägg: 261
Blev medlem: 2009-09-11
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Stockholm

Re:

Inlägg av 1891 »

Fctroll_99 skrev:Hej, Det är så här när jag lyssnar på klippen ni lägger in mer intervjuer på spelarna, så hör jag bara i enna högtalaren på mitt headset. Vad kan det bero på?
Trasigt headset.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re:

Inlägg av DIF_Soldier »

Fctroll_99 skrev:Hej, Det är så här när jag lyssnar på klippen ni lägger in mer intervjuer på spelarna, så hör jag bara i enna högtalaren på mitt headset. Vad kan det bero på?
I vissa klipp har DIFTV-killarna glömt att ställa in stereo på ljudmixern, vilket gör att det endast hörs i vänster. Detta gäller dock inte alla klipp.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av DIF_Soldier »

Kan någon dementera eller bekräfta att det är Martin Soneby som intervjuar Zigomanis?
Killen har iallafall ruggigt lik röst.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
AMMC
Inlägg: 857
Blev medlem: 2006-01-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av AMMC »

Timmy P intervjun fungerar ej.
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1543
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Hawk »

AMMC skrev:Timmy P intervjun fungerar ej.
Precis fixa nu!!!
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av odburt »

hjelm skrev:
Leijon skrev:
JohanLindholm skrev:Detta är inga frågor eller önskemål om DIFTV, utan mer till bilderna som laddas upp på sidan om matcherna. Ni har varit så j*vla värdelösa med att ladda upp bilder på klacken i år.. FÖRBÄTTRA DET!

Visst Järnkaminerna lägger upp bilder på publiken, men kan inte DIF hockey också lägga upp någon enstaka bild, t ex när det blir mål? :oops:
Rent krasst funkar det såhär. JK har direktiv till sina fotografer att fota publiken. DIF har inte samma uttalade krav, och de som fotar för DIF tycker det är tråkigt att fota publiken och när ingen tvingar dem så gör de inte det.
Tycka vad man vill om att Kalle Kula borde göra si och så, men deras uppdrag är att plåta matchen och då gör de det.
Skriv svar