Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Edin »

Bigge skrev:
warrant skrev:Kolla in hockeykväll är givet nu..
Japp!

Wikegård verkade inte så nöjd med hardy Nilsson i DIF

Han trodde detta va bara för att DIF skulle rädda sitt eget skinn, va han nu menade exakt med det.

Han sa något också om Linkan och Anger, hörde dock inte va han sa.
Wikegård trodde inte att Hardy skulle vara nöjd med Linkan och Angers kroppsspråk.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Sidney Crosby »

Wikegård hade nog inte satt Hardy som etta på sin lista om han inte var nöjd över det. Välkommen tillbaka Hardy!
Vi_e_Djurgårn
Inlägg: 145
Blev medlem: 2006-12-06
Ort: Uppsala

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Vi_e_Djurgårn »

Jag menade att många påstod att Linkan inte kunde stanna i Djurgården för att Hardy blev klar. Ville att Linkan tråden skulle tas bort bara för det, t.ex.

Läget är inte förändrat när det gäller Linkan, bara det jag menade.
Johan Karlsson
Inlägg: 51
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mjölby
Kontakt:

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Johan Karlsson »

Välkommen Hardy!

Jag vet inte vad jag ska säga om detta med Linkan, men att kräva 300 tuss när han vet hur läget är tycker jag låter lite fult, visst han är bra när han är på detta humör, men lika bra som han är dålig när han knappt änns syns vissa matcher. Men men hoppas att Hardy får till det med allt o alla spelare. Hur skönt skulle det inte vara om vi skulle få ett par spelare till som Ekman, Toressen.

Citerar Risken för dump and chase blir nu väldigt stor. slut citat
Är det inte detta som de flesta lagen gör lite mer eller mindre?

Jag har för mej att ett fullsatt globen är det jävligt bra drag på, och med tanke på att det är hovet x 2 i intäkter om vi spelar i globen. Men dom platserna högst upp borde kanske instaleras kikare... :wink:
Djurgården i vått och torrt!
Vi_e_Djurgårn
Inlägg: 145
Blev medlem: 2006-12-06
Ort: Uppsala

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Vi_e_Djurgårn »

Globen?? Sen när tror du att Djurgårdens matcher drar ca 14000?

Vakna upp och se att flytten till Hovet är en av de få positiva saker som hänt för föreningen de senaste fyra åren.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av lilleman »

En tanke är ju; Undra hur fan det skulle se ut i båset med Wikegård-Hardy som tränare? :wink:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Jockmaniac »

Lilleman:

Piskor och slagträn :wink:

Välkommen Hardy, du kan bli våran hjälte. Förhoppningsvis så kommer vi få se gamla fysiska, tuffa och hårt arbetande Djurgården igen. Inte den där kärringhockeyn som Montén stod för. Överjävligt dock att Montén är kvar. Lägg pengarna på en spelare istället och lämna Hardy och Micke ensamma i båset.

Det är nya tider nu så det där argumentet med att Linkan skulle lämna DIF bara för att Hardy är här köper jag inte. Känns tryggt att Linkan säger att Djurgården ligger närmast till hands i Sverige. Förhoppningsvis så slipper vi se honom i plastdressen eller någon annan bonddress.

Men snälla, Ölvestad får inte vara kvar. Om han inte går ner massa i lön. Jag såg en Division 1-match mellan Nyköping och Borlänge idag och det finns ett tiotal spelare i dessa lag jag tror skulle tillföra mer än honom.

Skaka om föreningen nu Hardy.

Återigen VÄLKOMMEN!
100% DJURGÅRDSJ***L
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av lilleman »

Jockmaniac skrev:Lilleman:

Piskor och slagträn :wink:

Välkommen Hardy, du kan bli våran hjälte. Förhoppningsvis så kommer vi få se gamla fysiska, tuffa och hårt arbetande Djurgården igen. Inte den där kärringhockeyn som Montén stod för. Överjävligt dock att Montén är kvar. Lägg pengarna på en spelare istället och lämna Hardy och Micke ensamma i båset.

Det är nya tider nu så det där argumentet med att Linkan skulle lämna DIF bara för att Hardy är här köper jag inte. Känns tryggt att Linkan säger att Djurgården ligger närmast till hands i Sverige. Förhoppningsvis så slipper vi se honom i plastdressen eller någon annan bonddress.

Men snälla, Ölvestad får inte vara kvar. Om han inte går ner massa i lön. Jag såg en Division 1-match mellan Nyköping och Borlänge idag och det finns ett tiotal spelare i dessa lag jag tror skulle tillföra mer än honom.

Skaka om föreningen nu Hardy.

Återigen VÄLKOMMEN!
Hahahahahahaha!

Ja, det hade nog inte varit några snälla miner i det båset du :wink:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Vi_e_Djurgårn
Inlägg: 145
Blev medlem: 2006-12-06
Ort: Uppsala

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Vi_e_Djurgårn »

Haha oj oj, det hade varit som pest och kolera för de lata spelarna.

Lider lite med Ölvestad, ja vill att han ska vara bra och kriga på som förr. Känns tungt om han får dra, även om han inte levt upp.

Linkan eller inte, laget måste få andra förstärkningar hur som helst. Hoppas Hardys kontaktnät ger oss nått.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Edin »

Kanske är Hardy precis vad Ölvestad behöver?

Hardy ska vara på honom vartenda jävla byte, då kan vi nog få se den gamle gode Ölvestad vi är vana vid att se.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8127
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Mattias_87 »

Fan vad skönt. Ser fram emot nästa säsong ännu mer nu :)
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2347
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Buford »

Gamle Hard-on! Nu blev jag lite nostalgisk. Med Hardy så är det slut på daltandet i båset. Mycket positivt, och överraskande. Var det någon som hade hört rykten om detta innan?
Stadion
Inlägg: 409
Blev medlem: 2009-02-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Stadion »

Jockmaniac skrev:Lilleman:

Piskor och slagträn :wink:

Välkommen Hardy, du kan bli våran hjälte. Förhoppningsvis så kommer vi få se gamla fysiska, tuffa och hårt arbetande Djurgården igen. Inte den där kärringhockeyn som Montén stod för. Överjävligt dock att Montén är kvar. Lägg pengarna på en spelare istället och lämna Hardy och Micke ensamma i båset.

Det är nya tider nu så det där argumentet med att Linkan skulle lämna DIF bara för att Hardy är här köper jag inte. Känns tryggt att Linkan säger att Djurgården ligger närmast till hands i Sverige. Förhoppningsvis så slipper vi se honom i plastdressen eller någon annan bonddress.

Men snälla, Ölvestad får inte vara kvar. Om han inte går ner massa i lön. Jag såg en Division 1-match mellan Nyköping och Borlänge idag och det finns ett tiotal spelare i dessa lag jag tror skulle tillföra mer än honom.

Skaka om föreningen nu Hardy.

Återigen VÄLKOMMEN!
Du vet väll att Johansson också är en del i det hela....

Jag har det största respekt för Montèn, när det gick som tyngst hörde han av sig till järnkaminerna och ville ge sin syn på det hela och försökte förklara.

Respekt till Montèn!
Användarvisningsbild
Stiwky
Inlägg: 88
Blev medlem: 2008-11-11

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Stiwky »

Fyfan vad HÄRLIGT! Sköne gamle Hardy!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8127
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Mattias_87 »

Nu är det bara Tellqvist som fattas :D
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar