Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
r-a
Inlägg: 10
Blev medlem: 2008-09-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Östermalm

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av r-a »

Har läst igenom den här tråden nu och vissa av er är ju bara för roliga. Man får väl acceptera att eftersom vem som helst kan regga sig och skriva härinne, så blir nivån därefter. Alla vet vad man får, bra så. Vad som däremot inte är bra är att flera härinne tror att dem själva dikterar hur man ska vara som supporter. Löjligt. Och ni som skriver att ni ska sluta gå på hockey efter en sån här händelse är inte riktiga supportrar enligt mitt sätt att se det, så är det. Om ni tycker annorlunda får det stå för er.

Det är enkelt att sitta på internet och snacka massa skit om DFG/DY. Stå för era åsikter och ta det ansikte mot ansikte med dem istället för att sitta bakom era skärmar och spela allan-ballan.
Jeremy Roenick
Inlägg: 117
Blev medlem: 2008-10-18

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av Jeremy Roenick »

r-a skrev:Det är enkelt att sitta på internet och snacka massa skit om DFG/DY. Stå för era åsikter och ta det ansikte mot ansikte med dem istället för att sitta bakom era skärmar och spela allan-ballan.
Om du nu är så tuff så kan du ju uppge dina personuppgifter!

Stå för dina åsikter istället för att sitta bakom din skärm och spela allan-ballan.
r-a
Inlägg: 10
Blev medlem: 2008-09-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Östermalm

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av r-a »

Jättebra svar, "Jeremy Roenick". Sämre skribent får man leta efter.

På vilket sätt anser du att jag inte står för mina åsikter?
Jeremy Roenick
Inlägg: 117
Blev medlem: 2008-10-18

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av Jeremy Roenick »

r-a skrev:På vilket sätt anser du att jag inte står för mina åsikter?
Tjaaa... det här kanske? Har du redan glömt vad du skrev?
r-a skrev:Och ni som skriver att ni ska sluta gå på hockey efter en sån här händelse är inte riktiga supportrar enligt mitt sätt att se det...
r-a skrev:Det är enkelt att sitta på internet och snacka massa skit... Stå för era åsikter... istället för att sitta bakom era skärmar och spela allan-ballan.
r-a
Inlägg: 10
Blev medlem: 2008-09-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Östermalm

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av r-a »

Vad får dig att tro att jag inte står för det jag skriver?

Det är du (och flera andra också, förvisso) som sitter på internet och skriver massa skit om folk istället för att gå fram till dem och säga det.
Jeremy Roenick
Inlägg: 117
Blev medlem: 2008-10-18

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av Jeremy Roenick »

OK! Eftersom du tydligen glömt vad du skrev om hur mesiga alla är som sitter anonymt framför datorn och via internet framför sina åsikter...
r-a skrev:Det är enkelt att sitta på internet och snacka massa skit... Stå för era åsikter... istället för att sitta bakom era skärmar och spela allan-ballan.
Du är ju precis en sådan själv. Kallar dig 'r-a' och sitter anonymt framför din dator och har åsikter :shock:
oswä0216
Inlägg: 291
Blev medlem: 2006-08-17
Ort: stockholm, nacka

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av oswä0216 »

Nej tack jag avstår gärna en diskussition med DFG/DY då det slutar med att jag hamnar på sjukhus.

Fattar inte folk? Våld är olagligt... och det hör verkligen inte hemme på ett idrottsevenemeang.
r-a
Inlägg: 10
Blev medlem: 2008-09-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Östermalm

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av r-a »

Jeremy Roenick: Suck. Visa mig gärna mina inlägg där jag har skrivit skit om några andra i våra egna supporterled, i det här fallet DFG. När du har letat förgäves kan du svara på detta: tror du att du förbättrar någonting genom att gnälla härinne? Om du verkligen vill nå fram till dem, varför inte gå fram till dem och ta det MED dem?
Jeremy Roenick
Inlägg: 117
Blev medlem: 2008-10-18

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av Jeremy Roenick »

r-a skrev:Jeremy Roenick: Suck. Visa mig gärna mina inlägg där jag har skrivit skit om några andra i våra egna supporterled, i det här fallet DFG. När du har letat förgäves kan du svara på detta: tror du att du förbättrar någonting genom att gnälla härinne? Om du verkligen vill nå fram till dem, varför inte gå fram till dem och ta det MED dem?
Det är inte det saken gäller!

1. Du säger att personer är mesiga som framför sina åsikter anonymt på nätet
2. Du är själv anonym och framför dina åsikter om nr. 1

Du ser inget motsägelsefullt i det resonemanget?
r-a skrev:Om du verkligen vill nå fram till dem [DFG/DY], varför inte gå fram till dem och ta det MED dem?
Du! Jag har viss självbevarelsedrift! Jag tror inte att dessa herrar kan föra en objektiv och saklig diskussion. Skulle jag gå fram och ifrågasätta deras existens skulle den diskussionen sluta med en knogmacka och sedan skulle man ligga där.
Skriv svar