Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
samiam
Inlägg: 122
Blev medlem: 2007-06-23
Ort: Tidaholm

Re: Frågetråden

Inlägg av samiam »

Och jag saknar faktiskt urbom på backen jag tycker han har varit klockren[/quote]

Jag håller med dig han var klart mycket bättre än säkerhetsrisken Oskar Eklund som inte hänger med riktigt än.

Han tar lätta utvisningar och går bort sig allt för ofta då han blir lite väl offensiv och inte hinner tillbaka och motståndarna får 2 mot 1 läge
DIF kommer vara nummer 1 igen
Användarvisningsbild
samiam
Inlägg: 122
Blev medlem: 2007-06-23
Ort: Tidaholm

Re: Frågetråden

Inlägg av samiam »

samiam skrev:Och jag saknar faktiskt urbom på backen jag tycker han har varit klockren
Jag håller med dig han var klart mycket bättre än säkerhetsrisken Oskar Eklund som inte hänger med riktigt än.

Han tar lätta utvisningar och går bort sig allt för ofta då han blir lite väl offensiv och inte hinner tillbaka och motståndarna får 2 mot 1 läge[/quote]


Jag måste ge Oskar Eklund en liten eloge för idag var han riktigt bra
DIF kommer vara nummer 1 igen
Bäst-i-stan
Inlägg: 476
Blev medlem: 2007-11-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Bäst-i-stan »

Bumpar upp denna tråd, då det är alldeles för mycket onödiga frågor som de skapas nya trådar för.
Användarvisningsbild
Don_T
Inlägg: 809
Blev medlem: 2005-07-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Re: Frågetråden

Inlägg av Don_T »

Bäst-i-stan skrev:Bumpar upp denna tråd, då det är alldeles för mycket onödiga frågor som de skapas nya trådar för.
Detta är en tråd som borde klistras.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Lugnet
Inlägg: 246
Blev medlem: 2006-12-04

Re: Frågetråden

Inlägg av Lugnet »

Skulle det vara bra, om det blir ett massivt bortafölje i sista matchen mot Frölunda? Det är en lördag för övrigt och laget kommer säkert vara med och slåss om någon av placeringarna kring strecken. Skulle nog vara bra att satsa på den och gå ut med information direkt efter matchen mot HV 3/1.

Finns det en plan, JK?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Frågetråden

Inlägg av DIF_Soldier »

Lugnet skrev:Skulle det vara bra, om det blir ett massivt bortafölje i sista matchen mot Frölunda? Det är en lördag för övrigt och laget kommer säkert vara med och slåss om någon av placeringarna kring strecken. Skulle nog vara bra att satsa på den och gå ut med information direkt efter matchen mot HV 3/1.

Finns det en plan, JK?
Beror nog helt på tabelläget från supportrarnas sida är jag rädd, därför skulle jag bli mycket förvånad om det finns en plan i nuläget.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
JoeG
Inlägg: 94
Blev medlem: 2006-11-22
Säsongskort: Ja
Ort: Hammarby Sjöstad

Re: Frågetråden

Inlägg av JoeG »

Någon som vet om säsongsbiljetterna i klacken gäller för eventuell kvalserie också? Har ju hört om att man får det till eventuellt slutspel.
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Re: Frågetråden

Inlägg av Sidney Crosby »

Har beställt en biljett till stosatsningen mot Hv via hemsidan. Dock så stod det att jag skulle ta med bekräftelsen när jag skulle hämta ut biljetten. Jag hade ingen skrivare hemma vid det tillfället, och länken till beställningen funkar inte heller. Har ju redan betalat så känns rätt meningslöst att beställa en ny, eller räcker det med att man säger sitt namn när man ska hämta ut biljetten?
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av sportfåne »

Borde ju funka med namn men jag vet inte hur hårda dom är med sånt. Ditt namn står ju på en lista i affären så det borde ju gå
DIF <3
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av Diffe89 »

Lugnet skrev:Skulle det vara bra, om det blir ett massivt bortafölje i sista matchen mot Frölunda? Det är en lördag för övrigt och laget kommer säkert vara med och slåss om någon av placeringarna kring strecken. Skulle nog vara bra att satsa på den och gå ut med information direkt efter matchen mot HV 3/1.

Finns det en plan, JK?
Det beror kanske en del på tabelläget, men som högst är det nog 150 pers man kan bli till Scandinavium eftersom Frölunda är väldigt kinkiga med att ge ut fler biljetter än vad de måste (dvs 150).
tobwid
Inlägg: 34
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av tobwid »

Nån som vet vad det är för åldersgräns på Legends Bar?

Tack på förhand!

Ses den 26 dec!
The only thing that´s worse then one is none!

Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
peter johansson
Inlägg: 230
Blev medlem: 2006-06-07

Biletter till bortamatcher

Inlägg av peter johansson »

Hej!

Jag undrar hur man får tag på biljetter till bortastå i Karlstad nu på söndag?

Tacksam för svar!
Användarvisningsbild
alltidoavs1
Inlägg: 14
Blev medlem: 2008-09-30
Säsongskort: Ja

Re: Biletter till bortamatcher

Inlägg av alltidoavs1 »

Tror att det är direktinsläpp, dvs att du köper biljetten när du går in.
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av mannge »

Hittade ingen bättre tråd att ställa denna frågan på och ville inte skapa en ny.

Någon som vet någon bra sportbar i Glennland (aka Göteborg) för att dra med sig sin HV-arbetskollega imorgon? Brukar alltid följa matcherna via webb-tv men tänkte dra med mig kollegan och visa honom hur en klack skall låta. De ställen jag har kollat tidigare visar bara fotboll, fotboll och åter fotboll. Har man tur så visar de även DIF-Frölunda.

Sidney C? Har du några tips?
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
_Skogis
Inlägg: 261
Blev medlem: 2006-03-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: 08-land

Re: Frågetråden

Inlägg av _Skogis »

Harrys finns ju i alla småstäder, dock tydligen inte i Götet...
Olearys finns dock, men om dom visar matcher framgår inte på hemsidan...
Men slå en pling...http://www.olearys.se/goteborg

Kolla denna länk... Sätt dig och slå runt en pling...
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=347818
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Skriv svar