Säsongskort 2008/09

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

niklasss skrev:
Bäst-i-stan skrev:Då har man införskaffat sig säsongskort då. Ska bli en sjuhelvetes rolig säsong det här! :D
Såg att imorrn ska hockeylaget presenteras på Stadion, gratis inträde för alla medlemmar.

Syns där!
jo jag såg det jag med :) men jag köpte säsongs biljetter förra veckan, men jag fick bara biljetter till alla matcher, inget kort av något slag. men kommer jag få något medlemskort? eller? för imorn går man ju gratis till malmö matchen, men hur ska jag bevisa att jag har säsongbiljetter till klacken? nån som vet?
Du ska uppvisa ett medlemskort från DIF hockey, JK eller ett säsongskort ifrån DIF hockey. Klackplåtarna är inget kort utan snarare ett specialpris ifrån JK.
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

Jag har köpt mina säsongsbiljetter sedan många månader tillbaka. Men jag har inte fått några biljetter ännu. Minns jag rätt så hämtade jag ut förra årets biljetter veckan innan matcherna serien började.
niklasss
Inlägg: 78
Blev medlem: 2008-02-02

Inlägg av niklasss »

mikaelelk skrev:Jag har köpt mina säsongsbiljetter sedan många månader tillbaka. Men jag har inte fått några biljetter ännu. Minns jag rätt så hämtade jag ut förra årets biljetter veckan innan matcherna serien började.
åk in till butiken och kolla, jag fick nämnligen mina direkt i handen.
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

niklasss skrev:
mikaelelk skrev:Jag har köpt mina säsongsbiljetter sedan många månader tillbaka. Men jag har inte fått några biljetter ännu. Minns jag rätt så hämtade jag ut förra årets biljetter veckan innan matcherna serien började.
åk in till butiken och kolla, jag fick nämnligen mina direkt i handen.
Är det klack-biljetter du pratar om?

Jag beställde mina "vanliga" biljetter via hemsidan.
niklasss
Inlägg: 78
Blev medlem: 2008-02-02

Inlägg av niklasss »

mikaelelk skrev:
niklasss skrev:
mikaelelk skrev:Jag har köpt mina säsongsbiljetter sedan många månader tillbaka. Men jag har inte fått några biljetter ännu. Minns jag rätt så hämtade jag ut förra årets biljetter veckan innan matcherna serien började.
åk in till butiken och kolla, jag fick nämnligen mina direkt i handen.
Är det klack-biljetter du pratar om?

Jag beställde mina "vanliga" biljetter via hemsidan.
jaha sorry, jag pratar om klackplåtar.
erik_dif
Inlägg: 151
Blev medlem: 2007-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av erik_dif »

JK.se rapporterar att plåtarna är tillfälligt slut(!).

Nya kommer på onsdag.

Förra veckan var 120 sålda nu är det tillfälligt slut. Hur många sålda kan det vara? 200?
Bäst-i-stan
Inlägg: 476
Blev medlem: 2007-11-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bäst-i-stan »

Bara två veckor kvar snart till elitseriepremiären. Du och dina polare har väl köpt säsongskort? Om inte gör det, denna säsongs blir till att minnas.
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Härligt, skönt med en "egen" pub.

Säsongskortshörna
Vi öppnar en egen bar för alla ordinarie säsongskortsinnehavare och F-kortare bredvid Guldhyllan, på samma kortsida som säsongskortsentrén. Baren öppnar två timmar före match och har ett begränsat utrymme på 400 personer. Förutom säsongskortsinnehavare kommer även gamla djurgårdshjältar att få tillgång till baren.

För de med säsongskort i klacken så har Järnkaminerna en egen bar alldeles bredvid klacken
Användarvisningsbild
Stiff
Inlägg: 177
Blev medlem: 2007-03-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stiff »

Caveman skrev: För de med säsongskort i klacken så har Järnkaminerna en egen bar alldeles bredvid klacken
Hoppas dom inte menar den minibaren med kravallstängsel som man får köa bort hela periodpausen på bara....
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Mindre skönt att man får köpa ölen utanför arenan om man är mellan 18 och 20...
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Stiff skrev:
Caveman skrev: För de med säsongskort i klacken så har Järnkaminerna en egen bar alldeles bredvid klacken
Hoppas dom inte menar den minibaren med kravallstängsel som man får köa bort hela periodpausen på bara....
Det är nog den de menar men nu så kommer jag & mina polare att gå till våran egna bar (Hovstallarna vid entré 17) för Säsongskortsinnehavare & F-kortare så då lär det bli mindre folk vid JKs pub.
Användarvisningsbild
heap
Inlägg: 6
Blev medlem: 2008-05-12

Inlägg av heap »

Kommer bli grymt drag på hovets läktare i år!
Självklart sjunger man i klacken, annars finns sittplats att tillgå.
Alla som står/sitter tysta skall uppmanas att sjunga. För i år ska vi skapa det mäktigaste trycket som någonsin skådats på en svensk hockeyarena. Andra lag skall veta att på hovet kommer man inte och "plockar" 3 p bara. Spelarna i DIF ska veta att dem har Sveriges absolut bästa klack i ryggen. Motståndarna ska känna fruktan när dem kommer till hovet.
Vi ska stå upp för vårat lag på isen och läktaren!

DIF MOT RUBBET
Användarvisningsbild
andreaa-s
Inlägg: 83
Blev medlem: 2007-01-20
Säsongskort: Ja

re:

Inlägg av andreaa-s »

inhandlade sängskortet förra veckan med 5 polare. :o
Nu jvlar fyller vi hovet mot luleå och hela säsongen!



______________

Timmy Pettersson
Användarvisningsbild
Pompe
Inlägg: 64
Blev medlem: 2005-11-30
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: 44km från Globen

Inlägg av Pompe »

Är det någon som vet hur många säsongsbiljetter som är sålda?
Användarvisningsbild
Remy Lebeau
Inlägg: 1511
Blev medlem: 2006-04-09
Ort: Tokyo, Japan.

Inlägg av Remy Lebeau »

Pompe skrev:Är det någon som vet hur många säsongsbiljetter som är sålda?
Intresset är ganska så stort. I alla fall om man ska tro på dagens expressen. Vet inte hur många som såldes förra året, men det har ökat i alla fall, villket är positivt.

"Stort intresse i Stockholm.

Intresset för för årskort är stort i Stockholm.
- Exakt antal vet jag inte, men ett par extra hundra har vi sålt i alla fall, säger Thomas Alexandersson."
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Skriv svar