DIF går på is fredagen den första augusti

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

såg killarna bra ut?
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Jovars

Här finns en rapport.
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2333
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Inlägg av Buford »

Såg att Skellefteå hade 5000 pers på läktaren till sin ispremiär. Vet inte om det säger mer om arbetslösheten eller bristen på annat där uppe. Nåja, såg även att många andra lag gör en kul grej av premiären. Det kanske skulle vara något för oss? Skulle vara riktigt trevligt att få träffa spelarna och tränarna, ställa frågor och få en presentation av nyförvärv osv. Kanske DIF och JK kunde göra ett samarbete av det hela, vad tycker ni?
128
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-05-20
Säsongskort: Ja

Inlägg av 128 »

Jo, det vore ju något. Men då kan man inte ha det på en vardag, eller så.

Om det ska händå nåt, så ska man ju börja i tid;)
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

En riktig Gårdare kollar på allt som har skölden på sig såsom bandy, fotboll, kricket, kast med sko, handboll mm.?

En får ju ha 36-timmars dagar isf. och en egen finansiär.
Sports dont build character, it reveals it
pekka21
Inlägg: 572
Blev medlem: 2005-10-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Norrtälje

Inlägg av pekka21 »

slagskott skrev:En riktig Gårdare kollar på allt som har skölden på sig såsom bandy, fotboll, kricket, kast med sko, handboll mm.?

En får ju ha 36-timmars dagar isf. och en egen finansiär.
Snälla, skriv inte gårdare i fortsättningen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Kojak
Inlägg: 484
Blev medlem: 2005-09-11

Inlägg av Kojak »

slagskott skrev:En riktig Gårdare kollar på allt som har skölden på sig såsom bandy, fotboll, kricket, kast med sko, handboll mm.?

En får ju ha 36-timmars dagar isf. och en egen finansiär.
Jag tänker inte be lika snällt som Pekka...

Ordet "Gårdare" är ett skällsord som används av supportrar till Solna och Bajen. Detta har jag och många med mig fått förklara flertalet gånger på det här forumet men det verkar inte gå in!

Så återigen. GE FAN i att säga "Gårdare"! Det är fan ett av de värsta ord vi Djurgårdare kan höra!!
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Kojak skrev:
slagskott skrev:En riktig Gårdare kollar på allt som har skölden på sig såsom bandy, fotboll, kricket, kast med sko, handboll mm.?

En får ju ha 36-timmars dagar isf. och en egen finansiär.
Jag tänker inte be lika snällt som Pekka...

Ordet "Gårdare" är ett skällsord som används av supportrar till Solna och Bajen. Detta har jag och många med mig fått förklara flertalet gånger på det här forumet men det verkar inte gå in!

Så återigen. GE FAN i att säga "Gårdare"! Det är fan ett av de värsta ord vi Djurgårdare kan höra!!
Word där.
Sjunger avgå Johnny...
Skriv svar