Vet vi vad som faktiskt gäller där? Ville Robban vara kvar eller ville vi inte ha honom? Finns ju två sidor av den där historien...
Katastrof om han ville vara kvar.
Vet vi vad som faktiskt gäller där? Ville Robban vara kvar eller ville vi inte ha honom? Finns ju två sidor av den där historien...
Jocke "the manglomaniac" ville inte ha kvar honom det har jag hört från folk som är bekanta med RobbanMattias_87 skrev: ↑2024-04-29 20:53:10Vet vi vad som faktiskt gäller där? Ville Robban vara kvar eller ville vi inte ha honom? Finns ju två sidor av den där historien...
Var väl en lönegrej. JE pressade för längre lön och när de inte kunde mötas så sa JE nej tack. Sen kändes det väl kanske inte som att Robban trivdes sådär jättebra. Vad jag hört så var JE lite för involverad i hur vi skulle spela etc.Donkels-3.0 skrev: ↑2024-04-29 21:00:37Jocke "the manglomaniac" ville inte ha kvar honom det har jag hört från folk som är bekanta med RobbanMattias_87 skrev: ↑2024-04-29 20:53:10Vet vi vad som faktiskt gäller där? Ville Robban vara kvar eller ville vi inte ha honom? Finns ju två sidor av den där historien...
Sedan, Skellefteå är så långt ifrån beroende av en förstetränare som det möjligen går att vara på toppnivå.
Finns så många olika versioner här om vad som egentligen hände men det mesta är ju teorier eller spekulationer, ingen aning vilken man ska tro på.Andspe skrev: ↑2024-04-30 04:48:44Var väl en lönegrej. JE pressade för längre lön och när de inte kunde mötas så sa JE nej tack. Sen kändes det väl kanske inte som att Robban trivdes sådär jättebra. Vad jag hört så var JE lite för involverad i hur vi skulle spela etc.Donkels-3.0 skrev: ↑2024-04-29 21:00:37Jocke "the manglomaniac" ville inte ha kvar honom det har jag hört från folk som är bekanta med RobbanMattias_87 skrev: ↑2024-04-29 20:53:10Vet vi vad som faktiskt gäller där? Ville Robban vara kvar eller ville vi inte ha honom? Finns ju två sidor av den där historien...
Visst, men dom får en hel del gratis. En spelare är flera meter offside när dom gör sitt kvitteringsmål igår. Dessutom faller dom lika lätt som vanligt och får utvisningar med sig, detta specifikt när dom gjorde sitt 2-1 mål.Mattias_87 skrev: ↑2024-10-19 15:15:30 Brynäs imponerar även i SHL. Snacka om utveckling sedan dom åkte ur.
Han har ju iofs rätt i sak, för att lyssna på drevet som går då och då och fatta beslut efter det brukar sällan vara långsiktigt hållbart.
Agree!DIFLuWi skrev: ↑2024-11-06 15:56:45
Robban fixade ett guld förra säsongen. De låg ungefär på samma plats i tabellen vid den här tidpunkten förra säsongen.
Att ett gäng supportrar som knappt ens verkar gå på matcherna sitter på sina feta rövar och gnäller och får föreningen att slå bakut i panik är ju bara patetiskt.
Hoppas det går helt åt helvete för Skellefteå resten av säsongen.
Uselt skött.