Rojk skrev: ↑2024-05-15 09:46:08
Från statistiktråden.
John Terry skrev: ↑2024-05-14 19:05:19Fredrik Schlyter
MIN SUMMERING
En spelare som nog borde spelat mer den gångna säsongen. Väldigt bra siffror för laget både framåt och bakåt med honom på isen, vilket nog inte bara är tillfälligheter då han själv bidragit offensivt, framförallt genom sitt passningsspel.
Tredje säsongen gillt för Schlyter?
Det här inlägget åldrades inte väl.
It's easier to be an asshole to words than to people
Rojk skrev: ↑2024-05-15 09:46:08
Från statistiktråden.
John Terry skrev: ↑2024-05-14 19:05:19Fredrik Schlyter
MIN SUMMERING
En spelare som nog borde spelat mer den gångna säsongen. Väldigt bra siffror för laget både framåt och bakåt med honom på isen, vilket nog inte bara är tillfälligheter då han själv bidragit offensivt, framförallt genom sitt passningsspel.
Tredje säsongen gillt för Schlyter?
Det här inlägget åldrades inte väl.
pröva att skicka till Wikegård, kanske ändrar sig!?
Manijock skrev: ↑2024-05-16 10:11:28
Utan att ha sett honom nämnvärt, helt klart spännande. Bra ålder! Tyvärr leftare. Kevins ersättare.
Konstigt, är han inte dyr? Eller är det så att pengar trots allt finns?
Jag är helt säker på att wikegård har fått lite pengar att röra sig med för att bygga om laget, finns ju inte en chans att vi köper ut 3 spelare och köper Colby om det inte finns pengar.
Man gillar ju detta också, från nyheten med Sissons: "... Dessutom är han i den ålder som vi vill ha fler spelare i, kommenterar Djurgårdens sportsligt ansvarige Niklas Wikegård."
Anar att resterande spelare som kommer in nu i sommar kommer ha rätt ålder.
Blir perfekt med våra gamla rävar och juniorer.
Edit. Skönt att Vesel stannar i Brynäs iallafall, så det inte blev Björklöven eller SSK. Det ska vara oss eller inget.