HA 23/24: Mora - Djurgårdens IF 6/12
Happ... Klasen tar byte när medspelare inte är beredd vilket ger dem tre mot två och båda faller.
It's easier to be an asshole to words than to people
Han kan hålla ledarna i hand på vägen.EspenK skrev: ↑2023-12-06 21:24:24Och 11 forwards. Grewe kan gå hem.DIF_Soldier skrev: ↑2023-12-06 21:17:08 Poäng Mora borta är mycket bra, särskilt när man spelar med två backar.
Syntes tydligt att energin var slut.
42(!) skott på mål..
42(!) skott på mål..
Senast redigerad av jsson den 2023-12-06 21:28:26, redigerad totalt 1 gånger.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Ja att vi släpper så många 2v1 i förlängningen är sinnes.
Där har Honken nåt att fundera över.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
OT började bra men sen släppte vi på spelare som definitivt inte ska lira i den spelformen.
Fan vad ont det gör att torska.
Fan vad ont det gör att torska.
Sväva i det blå
Sen måste Honken jobba med 3 mot 3-spelet.... Det sämsta jag sett. Spelar som fulla blodhundar helt utan hjärna....
Ett under att vi höll på att ta det till straffar.
Ett under att vi höll på att ta det till straffar.
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alltså Jag gillar Honken, jag tycker han har gjort det bra och förtjänar beröm.
Men ändra fan aldrig i en uppställning som kuggar i....
Jag förväntar mig att vi går tillbaka till föregående kedjor i nästa match.
Lärdom Honken
Men ändra fan aldrig i en uppställning som kuggar i....
Jag förväntar mig att vi går tillbaka till föregående kedjor i nästa match.
Lärdom Honken
Oops. Gick lite fort där!
Wikegårds järnkaminer
-
Någon gång skulle väl sviten ryka.
Poäng borta mot Mora hade jag på förhand tagit. Ovärdigt avslut dock. Backar hem ända ner i knäet på Andrén, sen att han aldrig tar en puck som han inte förväntas ta, det är ju också en faktor.
Om vi tar oss till slutspel och vill göra bra ifrån oss där så är det en ny målvakt som gäller. Jag fattar om vi inte har råd, men då kan vi förvänta oss resultat därefter, just sayin.
Poäng borta mot Mora hade jag på förhand tagit. Ovärdigt avslut dock. Backar hem ända ner i knäet på Andrén, sen att han aldrig tar en puck som han inte förväntas ta, det är ju också en faktor.
Om vi tar oss till slutspel och vill göra bra ifrån oss där så är det en ny målvakt som gäller. Jag fattar om vi inte har råd, men då kan vi förvänta oss resultat därefter, just sayin.
30 och han var 96,6 fram till de släppte ner Mora hela vägen in i sektorn på slutet. Det skall normalt sett räcka till att vinna. Men inte ikväll..
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Överlag bra genomförd match. Hockey blir såhär ibland. Mora har fladdret med dig idag.