HA 22/23: Västervik - Djurgårdens IF 27/9
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongens första bortamatch är mot Västervik. Vi vann vår premiär medans Västervik förlorade sin premiär mot Kalmar.
Axel Andersson är avstängd denna match och de två kommande. Hur ställer vi upp på backsidan?
Axel Andersson är avstängd denna match och de två kommande. Hur ställer vi upp på backsidan?
Fan vad man är taggad på hockey. Hoppas det här blir säsongen Djurgårdsfamiljen reser sig en gång för alla och sluter upp rejält på hovet. Kan bli en legendarisk säsong.
Hoppas på en behaglig seger imorgon, Andrén får gärna hålla nollan.
0-3 mål av Kevin, Nilsson och Liss.
Hoppas på en behaglig seger imorgon, Andrén får gärna hålla nollan.
0-3 mål av Kevin, Nilsson och Liss.
Nu ska jag inleda med att jinxa lite.Mattias_87 skrev: ↑2023-09-26 16:17:21 Säsongens första bortamatch är mot Västervik. Vi vann vår premiär medans Västervik förlorade sin premiär mot Kalmar.
Backarna kan stå och hänga nere med Andrén och snacka NHL24 medan forwards är och härjar i 60min i offensiv zon.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Att det ska gå hela 5 dagar mellan matcherna...
Hoppas laget är taggade, kan tänka mig att det är lite svårare att hitta motivationen mot Västervik än lag som Gnaget, Brynäs och Löven.
Hoppas laget är taggade, kan tänka mig att det är lite svårare att hitta motivationen mot Västervik än lag som Gnaget, Brynäs och Löven.
Det är nu allsvenskan börjar. Det är inte fulla arenor mot större lag, det handlar om att producera i små kalla hallar mot spelare som har sina livs matcher. Hv klarade det! Det är möjligt! Spelar mindre roll hur det ser ut. Poängen måste in.
Get in get out
Get in get out
- Jim Morrison
Vill ha bra signaler nu. Samma driv och spel borta mot Västervik som hemma mot Björklöven.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är väl här man hoppas att ett års erfarenhet från ligan spelar roll.
-
Jepp, hoppas Gradin och Magwood fpr utdelning. Samt tydlighet på backsidan, vilka kan vi lita på?Jim Morrison skrev: ↑2023-09-27 07:57:13 Vill ha bra signaler nu. Samma driv och spel borta mot Västervik som hemma mot Björklöven.
- Harmageddon
Total urladdning(speciellt den magiska första perioden) senaste mötet och 4-0 i matcher förra säsongen. Såvida inte DIF underskattar laget totalt så ska det bli en behaglig resa ikväll.
7-0 till oss, förväntar mig en säsong där vi kör över lag som vi ska köra över. Inget 3-2 duttande osv här, no mercy!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är Västervik ett av lagen där tvkameran har en fullständig urusel synvinkel?
Lysingsbadet och Västervik Resort är jäkligt trevligt på sommaren. Nöjer mig med deras hall!
Krüger 3p till 11x pengarna är dagens reaklipp.
1-6 DIF, 3 mål i pp!
1-6 DIF, 3 mål i pp!