Fansens Spelare-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIF SJÖSTAN
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIF SJÖSTAN »

Verkar som våra konkurrenter alla kör med insamlingar och Fansens spelare.
Vem kan ta på sig att starta detta och även hålla kontakt med Djurgården kring detta och givetvis involvera medlemmar och JK
DifLars

Inlägg av DifLars »

Känns som det här skulle vara något vi verkligen hade gynnats av - likt det vi gjorde för Ottosson förra gången det begav sig. Försöka få med företag att matcha det vi lyckas samla in eller liknande.

Själv har jag alldeles för lite kunskap gällande hur man ska gå tillväga för det här. Kanske går att kontakta någon av de bakom djurgårdshjärtat för hjälp kring det här.
Användarvisningsbild
Hepsnastian
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Hepsnastian »

Det här som kallas "Djurgårdsstödet", går insamlingen enbart till herrar eller är damer / juniorer med och delar på den?
supreme
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av supreme »

DifLars skrev: 2023-05-15 19:51:05 Känns som det här skulle vara något vi verkligen hade gynnats av - likt det vi gjorde för Ottosson förra gången det begav sig. Försöka få med företag att matcha det vi lyckas samla in eller liknande.

Själv har jag alldeles för lite kunskap gällande hur man ska gå tillväga för det här. Kanske går att kontakta någon av de bakom djurgårdshjärtat för hjälp kring det här.
Jag kanske missar lite av poängen här, men vi har ju Djurgårdshjärtat där alla kan signa upp sig för dragning av pengar vid varje vinst. Det sista jag såg var att man passerat miljonen som går rakt in till herrlagets satsning. I nuläget är vi 523 givare.
Företag masseras av Bremberg/Murray för att bli sponsorer.
Utöver detta så finns också Djurgårdsstödet där vem som helst kan skänka valfri summa.

Saknas det verkligen kanaler för att stötta föreningen, eller är det just "hetsen" mot varandra och företag som lockar?
DifLars

Inlägg av DifLars »

supreme skrev: 2023-05-17 12:49:44
DifLars skrev: 2023-05-15 19:51:05 Känns som det här skulle vara något vi verkligen hade gynnats av - likt det vi gjorde för Ottosson förra gången det begav sig. Försöka få med företag att matcha det vi lyckas samla in eller liknande.

Jag kanske missar lite av poängen här, men vi har ju Djurgårdshjärtat där alla kan signa upp sig för dragning av pengar vid varje vinst. Det sista jag såg var att man passerat miljonen som går rakt in till herrlagets satsning. I nuläget är vi 523 givare.
Företag masseras av Bremberg/Murray för att bli sponsorer.
Utöver detta så finns också Djurgårdsstödet där vem som helst kan skänka valfri summa.

Saknas det verkligen kanaler för att stötta föreningen, eller är det just "hetsen" mot varandra och företag som lockar?
Precis, tänker hetsen där bägge parterna sporrar varandra helt enkelt
Skriv svar