Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
anteahl
Inlägg: 1
Blev medlem: 2023-03-15

Biljettråden

Inlägg av anteahl »

Hello alla Djurgårdare!
Vill börja med att önska er ett stort lycka till i slutspelet!
Hade hoppats på att det skulle bli mitt SSK mot er i kvarten men tyvärr valde Mora oss :(
Jag hade haft lite framförhållning och köpt tre sittplatsbiljetter till kvart 1 på sektion A8 rad 8 och
tre till måndagens match på sektion A7 rad 10.
Biljetterna är för 1 vuxen och två ungdomar upp till 19 år men enligt DIF nu på morgonen så kan man uppdatera ungdomsbiljetterna till vuxna.
Nu undrar jag om någon i djurgårdsfamiljen vill ta över dessa ( köpa dessa ) eftersom vi förmodligen inte möts fören i finalen :) .
Köper man alla sex biljetterna så kan vi säkert komma överens om ett OK pris.
Är du intreserad så dra ett mail till mig på ante_ahl@hotmail.se
Stort lycka till i kvalet nu DIF

Anders Ahl
SSK - suporter
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Alldeles för dåligt sålt tills imorgon...
Avskaffa tre mot tre.
DIF_1891
Inlägg: 99
Blev medlem: 2022-03-20
Medlem: Ja, ständig medlem

Biljettråden

Inlägg av DIF_1891 »

Mattias_87 skrev: 2023-03-17 16:19:32 Alldeles för dåligt sålt tills imorgon...
Ser ut som det. När jag köpte biljetter i måndags var det kö för att komma fram till biljettsidan. Trodde att det skulle kunna sälja slut på några dagar. Men det är tuffare tider, folk har inte råd att betala 3-400 kr per match. Man väntar väl till stundande semi-och finalserien. Att det blev BikBok gjorde ju inte saken bättre..
Döden
Inlägg: 1885
Blev medlem: 2022-02-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Döden »

Mattias_87 skrev: 2023-03-17 16:19:32 Alldeles för dåligt sålt tills imorgon...
Hur mycket var/är det sålt? Enligt Wennerholm ska det bli publikfest 🤔

Edit: ok 6000 alltså… pinsamt dåligt på en kvartsfinal en lördag
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1258
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Biljettråden

Inlägg av Henkos »

Vad är det för dumheter med att släppa biljett till nästa hemmamatch när man inte vet vilken dag det blir?
Undrar hur många som går in och köper innan det är klart.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Henkos skrev: 2023-03-22 14:38:30 Vad är det för dumheter med att släppa biljett till nästa hemmamatch när man inte vet vilken dag det blir?
Undrar hur många som går in och köper innan det är klart.
För att få större möjlighet att fylla arenan än om man släpper biljetter mindre än 48h innan nedsläpp? Många bryr sig förmodligen inte om vilken dag matchen spelas.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1258
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Biljettråden

Inlägg av Henkos »

Ah jag vet inte. Om man nu är så spontan/dedikerad att man kan köpa oavsett matchdag (kan ju skilja 10 dagar) så borde väl 48h räcka för att håva in en biljett.

För övrigt buggade systemet igen så fick aldrig något mail om förköp som medlem. Heja.
AlltidoavsettDIF
Inlägg: 937
Blev medlem: 2017-07-27
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Henkos skrev: 2023-03-22 15:06:47 Ah jag vet inte. Om man nu är så spontan/dedikerad att man kan köpa oavsett matchdag (kan ju skilja 10 dagar) så borde väl 48h räcka för att håva in en biljett.

För övrigt buggade systemet igen så fick aldrig något mail om förköp som medlem. Heja.
Både hockeyn och fotbollen bör se över sitt biljettsystem, tycker det blir haveri varenda gång det är eftertraktade biljetter som skall säljas.
Användarvisningsbild
Rudi
Inlägg: 660
Blev medlem: 2012-07-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Rudi »

Fick folk mail om förköp till det här biljettsläppet?
Döden
Inlägg: 1885
Blev medlem: 2022-02-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Döden »

Rudi skrev: 2023-03-22 21:24:06 Fick folk mail om förköp till det här biljettsläppet?
Yes
DIF_1891
Inlägg: 99
Blev medlem: 2022-03-20
Medlem: Ja, ständig medlem

Biljettråden

Inlägg av DIF_1891 »

Tror ni vi lyckas sälja ut hovet till våra semifinalmatcher hemma? Känns som intresset är lite svalt och att eventuellt den allsvenska premiären tar större fokus för flera av supportrarna? Vad kan DIF gör mer än att vinna matcher?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Biljettråden

Inlägg av Daniel942 »

DIF_1891 skrev: 2023-03-25 16:41:17 Tror ni vi lyckas sälja ut hovet till våra semifinalmatcher hemma? Känns som intresset är lite svalt och att eventuellt den allsvenska premiären tar större fokus för flera av supportrarna? Vad kan DIF gör mer än att vinna matcher?
Helt ärligt så är det inte DIF som har problemet i sina händer, vi i supporterkollektivet måste sluta upp nu bara. Punkt slut, inga mer ursäkter.
Hetsa polare, kollegor... Mot Hovet!
DIF!
Per-Allan
Inlägg: 631
Blev medlem: 2012-10-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: 08

Biljettråden

Inlägg av Per-Allan »

Oavsett att AS drar i gång 1/4 så måste VI hjälpa våra iskrigare i matcherna mot Löven/Modo.
VI MÅSTE upp i år för att inte göra en aik 2.0 och harva kvar i evigheter i AS.

Glöm och tänk inte på matcher från tidigare i säsongen 22/23.
NU MÅSTE VARJE SUPPORTER göra allt och ge allt för att trigga våra spelare till stordåd.

KÄMPA DIF och SKRIK ER HESA.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
MathiasK
Inlägg: 34
Blev medlem: 2015-03-07

Biljettråden

Inlägg av MathiasK »

Min farsa har en extraplåt till matchen imorgon (semifinal 3). Det blev dubbelköp när kompisarna köpte till samma match. Om någon vill köpa så är det för självkostnadspris (415 kr). Platsen är på sektion A9 rad 12. Skicka SMS till honom på 0732 523 409.
DIF_dif
Inlägg: 1
Blev medlem: 2023-03-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av DIF_dif »

Har 4 biljetter (2 vuxna 2 barn) till familjeläktaren som jag tyvärr ej kan nyttja. Säljes till inköpspris 600 kr.

Sektion: A27
Rad: 9
Stol: 63-66.
Skriv svar