Jimmy Peterson skrev: ↑2022-11-22 21:14:47
Äh. Sansa er. Så klart skit att vi tappar igen. Men fram till utvisningarna gör vi ju en helfin match med tålamod som till slut leder till två mål. Bättre insats än majoriteten av matcherna hittills.
Nej men allt är Fagervalls fel.... Att våra spelare just nu har psyken som inte finns på kartan är hans fel. Att domarna tar tre ickeutvisningar är hans fel.
Att Norman ser ut som ett nyförvärv från HAs nedre regioner, är hans fel.
Fan vad man hade velat läsa dina inlägg om Jocke Eriksson satt kvar vid rodret
Hade inte varit nådigt.
Han byggde ju dock tidernas sämsta lag? Ungefär som att Fagervall skulle bänka hela truppen och spela flickorna istället.
Helt rätt straffskyttar. Kul!
Senast redigerad av Manijock den 2022-11-22 21:27:56, redigerad totalt 1 gånger.
Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-22 21:27:38
Två tappade tvåmålsledningar mot Modo, en mot Almtuna och nu mot Kristianstad, allt i tre matcher på raken. Det är för dåligt.
2p. Det räcker så. Men det svider att vi släpper tvånollan. Lite på eget grepp men domarna måste bara sluta leta tvåor och just den statistiken ikväll är skev.
Två tappade tvåmålsledningar mot Modo, en mot Almtuna och nu mot Kristianstad, allt i tre matcher på raken. Det är för dåligt.
Är Fagervall som måste bort va? Trots att matchen i grund och botten(jag menar spelmässigt) är bra. Vi är det bättre laget men vi blir nervvrak när de får känning. Är det Fagervalls fel? Du tror inte det handlar om självförtroende?
Senast redigerad av Manijock den 2022-11-22 21:30:00, redigerad totalt 1 gånger.
Amen!
Tur att inte Fagerwall bänkade Liss
Bland det dummaste jag läst. Helvete va bra Liss och Rensfeldt va idag.
Amen!
Bland det dummaste jag läst. Helvete va bra Liss och Rensfeldt va idag.
Lindboms sista räddning var grymt viktig både för han själv kan jag tänka mig och att vi nu vann trots allt. Skulle haft 3p men seger smakar alltid gott.
Amen!
På straffar kan man inte tappa pucken så motståndarna gör mål, så en straff kan han gå ta, men att nonchalant bytet efter 2-2 i räven glida i mittzonen och dribbla är inget jag förespråkar