Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Manijock
Inlägg: 7887
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av Manijock »

Tyvärr är det ju säkert inte bara upp till Hulta. Fru och barn ska ju "tyvärr" få säga sitt! Men skulle ha presenteras av Lhc nu så vet jag inte om jag klarar av det helt ärligt. Vidrig situation!
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1685
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av jsson »

Mvildma skrev: 2022-01-12 18:36:00 Någon som tittat på hultströms instagram story?
Köpt hus is Sverige eller? Svenska flyttkartonger iallafall, och hans VItjaz podolsk missar slutspel.
Kan det vara något på G?
Hulta spelar i Metallurg som ligger tvåa i sin division och även två totalt i KHL. Snacka skit. Dom har läge att ta guldet.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Mvildma
Inlägg: 175
Blev medlem: 2021-09-23

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av Mvildma »

jsson skrev: 2022-01-12 19:13:51
Mvildma skrev: 2022-01-12 18:36:00 Någon som tittat på hultströms instagram story?
Köpt hus is Sverige eller? Svenska flyttkartonger iallafall, och hans VItjaz podolsk missar slutspel.
Kan det vara något på G?
Hulta spelar i Metallurg som ligger tvåa i sin division och även två totalt i KHL. Snacka skit. Dom har läge att ta guldet.
står väl podolsk? Edit: Ber om ursäkt, läste fel.
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1685
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av jsson »

Finns givetvis en överhängande risk att han hamnar i Linköping nästa säsong ändå. Men lär inte flytta sig nu under transferfönstret.

Typiskt värvning vi missar pga vi inte vet vart vi hamnar nästa säsong? Mycket möjligt.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8127
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av Mattias_87 »

Skulle vi hålla oss kvar och Hulta gå till en annan SHL klubb kommer jag att gråta. Han är vår.
Avskaffa tre mot tre.
DIFLuWi
Inlägg: 2530
Blev medlem: 2018-09-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av DIFLuWi »

Användarvisningsbild
klintan85
Inlägg: 2697
Blev medlem: 2012-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av klintan85 »

DIFLuWi skrev: 2022-01-12 20:25:08 https://twitter.com/BjornOldeen/status/ ... 7482209282

Drömma går alltid!
Det där tweetet är ju från 2016.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Användarvisningsbild
klintan85
Inlägg: 2697
Blev medlem: 2012-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av klintan85 »

Mvildma skrev: 2022-01-12 18:47:44
TheForsa skrev: 2022-01-12 18:46:14
Mvildma skrev: 2022-01-12 18:36:00 Någon som tittat på hultströms instagram story?
Köpt hus is Sverige eller? Svenska flyttkartonger iallafall, och hans VItjaz podolsk missar slutspel.
Kan det vara något på G?
Inte vart inne så ofta på hans profil men det att han skrivit Linköping 🇸🇪 gör ju att man undrar om det verkligen blir hem till DIF och Stockholm igen.... men som sagt vet inte om han kanske haft det där stått skrivet länge heller.

Bild
ej stått där länge, men tror du han skulle välja linköping framför dif i detta läge? klubbhjärta, det har fan fan.
Han är ju från Vimmerby som inte är så långt ifrån Linköping. Troligtvis har han fortfarande familj i Vimmerby. Sen har han ju spelat i Linköping i flera år både i juniorverksamheten och på seniornivå. Så frågan är om han inte har mer hjärta för Linköping.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
m0ng00se
Inlägg: 1479
Blev medlem: 2005-06-09

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av m0ng00se »

klintan85 skrev: 2022-01-13 06:43:34
Mvildma skrev: 2022-01-12 18:47:44
TheForsa skrev: 2022-01-12 18:46:14
Mvildma skrev: 2022-01-12 18:36:00 Någon som tittat på hultströms instagram story?
Köpt hus is Sverige eller? Svenska flyttkartonger iallafall, och hans VItjaz podolsk missar slutspel.
Kan det vara något på G?
Inte vart inne så ofta på hans profil men det att han skrivit Linköping 🇸🇪 gör ju att man undrar om det verkligen blir hem till DIF och Stockholm igen.... men som sagt vet inte om han kanske haft det där stått skrivet länge heller.

Bild
ej stått där länge, men tror du han skulle välja linköping framför dif i detta läge? klubbhjärta, det har fan fan.
Han är ju från Vimmerby som inte är så långt ifrån Linköping. Troligtvis har han fortfarande familj i Vimmerby. Sen har han ju spelat i Linköping i flera år både i juniorverksamheten och på seniornivå. Så frågan är om han inte har mer hjärta för Linköping.
hans foto på EP är ju i djurgårdsdress så då M Å S T E han ju vara djurgårdare!

skämt å sido. håller helt med dig Klintan, Han har säkert ett hjärta som klappar lite extra för DIF iom att det var ett par bra säsonger i klubben och det var det som gjorde sista skjussen att han fick spela utomlands men att sätta likhetstecken på "ett hjärta som klappar lite för DIF" och "klubbhjärta" tycker jag är att dra det lite väl långt. Gissar på Linköping när han vänder hemåt
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1685
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av jsson »

Jag vet inte om jag tror att Hultas hjärta bankar så hårt för Djurgården.

Han fick chansen, förlängde när vi hade ett bra flow. Kom tillbaka från Florida eftersom han hade ett gällande kontrakt.

Jag säger inte att han inte är DIF. Jag förbereder mig bara mentalt på att bli sårad och besviken.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9555
Blev medlem: 2009-12-01

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av Jim Morrison »

Hus i Linköping, har barn med tjejen som kommer från Linköping samt familj i närheten. Tror absolut han hamnar där inom en snar framtid när han tjänat tillräckligt med pengar utomlands. Landar väl på ett livstidskontrakt på 300k/månad och blir deras nya Mange Johansson, ligans bästa back tills han lägger av.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2022-01-13 10:01:52, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Rirre
Inlägg: 201
Blev medlem: 2006-09-24

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av Rirre »

Hulta är väl Djurgårdare? När det är slutspel så visar Cmore klipp ibland på spelare när dom var barn och då såg man Hulta med en DIF tröja. Sedan så har han ju uttalat sig flera gånger om att han håller på DIF. Men som andra sagt så påverkar ju familj ofta vart en spelare flyttar, så jag skulle inte förvåna mig om det blir plast tillslut.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1685
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av jsson »

Rirre skrev: 2022-01-13 09:53:55 Hulta är väl Djurgårdare? När det är slutspel så visar Cmore klipp ibland på spelare när dom var barn och då såg man Hulta med en DIF tröja. Sedan så har han ju uttalat sig flera gånger om att han håller på DIF. Men som andra sagt så påverkar ju familj ofta vart en spelare flyttar, så jag skulle inte förvåna mig om det blir plast tillslut.
Högga vet jag det rullades klipp med DIF-tröja i klacken som liten. Hultström minns jag faktiskt inte.

Oavsett vilket. Vi har ju fler Djurgårdare som valt andra klubbar.

Men än så länge är det inte relevant. Han spelar i ett final-lag, inte ett avsågat lag som det sades i början.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7198
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Rirre skrev: 2022-01-13 09:53:55 Hulta är väl Djurgårdare? När det är slutspel så visar Cmore klipp ibland på spelare när dom var barn och då såg man Hulta med en DIF tröja. Sedan så har han ju uttalat sig flera gånger om att han håller på DIF. Men som andra sagt så påverkar ju familj ofta vart en spelare flyttar, så jag skulle inte förvåna mig om det blir plast tillslut.
Ja, är också säker på att han är Djurgårdare sedan barnsben. Vill minnas att han nämnde det i en intervju när vi tog honom från Leksand.

Men som sagt, familjen går alltid först.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
GULD
Inlägg: 383
Blev medlem: 2021-09-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg

Inlägg av GULD »

Tror Hultas Fru/Sambo är från Enköping Bålsta

Hulta själv ÄR Djurgårdare enligt flertalet intervju er
Men men men nuförtiden är inget jutet i betong

Hockey har blivit en jävla hor sport.

Tacka vet jag Änglar och Banditer där får man ett nackskott om man går över Färger o regler !!!
Låst