Linköpings HC - Djurgårdens IF, 20/12 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89
Inlägg: 99
Blev medlem: 2007-10-12

Re: På plats

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Bautabröl skrev:
Raffe_DIF89 skrev:FY FAN VAD GÖTT!!!!

Nu jävlar ska bondasen krossas ordentligt även på läktarn!

Bautabröl jag som e Djurgårdshjälte i dina ögon kommer va på plats och hjälpa till att sjunga ut dom som skiter i plastförpackningar och säljer det som chocklad sedan.

FERNHOLM SUGER KUK I LINKÖPING! FERNHOLM SUGER KUK I LINKÖPING! FERNHOLM SUGER KUK KLAPP KLAPP FERNHOLM SUGER KUK KLAPP KLAPP FERNHOLM SUGER KUK I LINKÖPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är bra! Men du tar väl inte med dig aggressiviteten ut från arenan va? Vi är Djurgårdare och ska bete oss som sådana också!

Det räcker med att sjunga att Fernholm är en hockeyhora!
Nej nej de e klart att vi e djurgårdare och inget annat. Jag nöjer mig med att se dom stå med öppen mun när vi sjunger åh en sådan härlig dag med två minuter kvar och det står 1-5 på tavlan :D
MOT 17:E
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Re: På plats

Inlägg av Bautabröl »

Raffe_DIF89 skrev:Jag nöjer mig med att se dom stå med öppen mun när vi sjunger åh en sådan härlig dag med två minuter kvar och det står 1-5 på tavlan :D
Utmärkt! :D
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
carl-bysen
Inlägg: 316
Blev medlem: 2007-10-12
Ort: Bromma

Inlägg av carl-bysen »

Tror på uddamålsvinst i denna match. 3-2.

Period 1:
1-0 Mårtensson (Weinhandl)
1-1 Bremberg (Hörnqvist)
1-2 Anger (Axelsson, Ottosson)

Period 2:
2-2 Weinhandl (Mårtensson, Håkansson)

Period 3:
2-3 C.Eklund (O.Eklund, Ryno)
esset_87
Inlägg: 7
Blev medlem: 2007-11-29

Inlägg av esset_87 »

:) Säger såhär i mitt fall blir det en svår match eftersom att jag Håller på Linköping men att även djurgården ligger nära hjärtat, måste tippa med hjärtat och det säger att Linköping vinner med 2-1.
Mål utan:

Dif = Fredrik Bremberg

LHC= Mattias Weinhandl
Tomas Surovy

Med risk för att få alla emot mig nu hehe :)
LHC Förläng kontraktet med Mikael " Musse" Håkansson nu!
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

esset_87 skrev::) Säger såhär i mitt fall blir det en svår match eftersom att jag Håller på Linköping men att även djurgården ligger nära hjärtat, måste tippa med hjärtat och det säger att Linköping vinner med 2-1.
Mål utan:

Dif = Fredrik Bremberg

LHC= Mattias Weinhandl
Tomas Surovy

Med risk för att få alla emot mig nu hehe :)
DU KAN INTE HEJA PÅ 2 LAG
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

Enbom skrev:
esset_87 skrev::) Säger såhär i mitt fall blir det en svår match eftersom att jag Håller på Linköping men att även djurgården ligger nära hjärtat, måste tippa med hjärtat och det säger att Linköping vinner med 2-1.
Mål utan:

Dif = Fredrik Bremberg

LHC= Mattias Weinhandl
Tomas Surovy

Med risk för att få alla emot mig nu hehe :)
DU KAN INTE HEJA PÅ 2 LAG
Vad är det för fel på det? Jag hejar på dom som vinner!
vikt0r_DIF
Inlägg: 69
Blev medlem: 2007-02-09
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

Funderar oxå på denna match , men jag kör på om de e så att de bli bra uppslutning osv , Kom igen nu fulla bussar :D
Användarvisningsbild
Bastard47
Inlägg: 176
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Örebro

Inlägg av Bastard47 »

esset_87 skrev::) Säger såhär i mitt fall blir det en svår match eftersom att jag Håller på Linköping men att även djurgården ligger nära hjärtat, måste tippa med hjärtat och det säger att Linköping vinner med 2-1.
Mål utan:

Dif = Fredrik Bremberg

LHC= Mattias Weinhandl
Tomas Surovy

Med risk för att få alla emot mig nu hehe :)
Två lag.. Va är detta, kan ju inte vara sant.

Det är ju som att vara gift med två kvinnor, skärp dig för helvete
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

Inlägg av micke_1891 »

Palmgren skrev:
andersson013 skrev:Kalas, hoppas då den bussen fylls till max och möjligen någon till!
Med tanke på att det är en torsdag så tror jag på cirka 1 buss.

Det är skolavslutning denna dag, så att mer än en buss lär det nog bli. Sedan så är ju minnena från sista matchen förra året fortfarande kvar hos många, så räkna med fler...
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Kylskåp
Inlägg: 156
Blev medlem: 2006-11-18
Ort: Nacka

Inlägg av Kylskåp »

micke_1891 skrev:
Palmgren skrev:
andersson013 skrev:Kalas, hoppas då den bussen fylls till max och möjligen någon till!
Med tanke på att det är en torsdag så tror jag på cirka 1 buss.

Det är skolavslutning denna dag, så att mer än en buss lär det nog bli. Sedan så är ju minnena från sista matchen förra året fortfarande kvar hos många, så räkna med fler...
Jo, det är verkligen ett ypperligt tillfälle. Skolavslutning samma dag eller dagen därpå - firas självklart jävligt bra med en förhållandevis kort bortaresa.

Räknar med att det kommer bli en ganska ung skara människor som tar sig till Lkpg, men så mycket mer än en JK-Buss tror jag personligen inte är att räkna med.
Kylskåp
Inlägg: 156
Blev medlem: 2006-11-18
Ort: Nacka

Inlägg av Kylskåp »

esset_87 skrev::) Säger såhär i mitt fall blir det en svår match eftersom att jag Håller på Linköping men att även djurgården ligger nära hjärtat, måste tippa med hjärtat och det säger att Linköping vinner med 2-1.
Mål utan:

Dif = Fredrik Bremberg

LHC= Mattias Weinhandl
Tomas Surovy

Med risk för att få alla emot mig nu hehe :)
Kicka den här jävla fittan till människa från forumet DIREKT!

Det här är ju helt otroligt.
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Nivån på den här tråden är faktiskt pinsamt låg...

Kommer åka ner och hata, älska och fira lite extra.
Linköping är något jävla påhitt utan klubbkänsla där man likt i GBG går på hockey för underhållning och skiter i klubbkänsla och anor. (Nä just fan, de HAR ju inget sånt.)

Jag tror att piss-"cluben" vinner men det spelar mindre roll. Det viktiga är att vi är där och sjunger ut "cluben".
Freddeman
Inlägg: 35
Blev medlem: 2007-10-30

Inlägg av Freddeman »

Självklart ska man dit, själv. Jag vill ha ståplats och sjunga med "er" givetvis, men hur fixar man ståplats?

Vilken sektion är det man ska boka på via ticnet? Så man inte kommer till Chokladhallen och har bokat fel plats.... vore schysst med svar =)

*EDIT*

Ståplatsen , är det de gröna på ticnet? tänkte fel, måste ha sett fel tidigare och kollat på någon annan arena än Cloetta Center. Man ser ju helt klart att det gröna är ståplats, eller ?
Fnatte79
Inlägg: 191
Blev medlem: 2006-09-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Linköping

Inlägg av Fnatte79 »

Denna match ska man ju gå på... blir nog att ta med sambon och lillgrabben... blir väl dock sittplats i så fall då grabben inte är så gammal.
En repris på senaste matchen i Cloetta Center vore ju inte helt fel, dock verkar LHC heta nu... men med vår underbara klack som bär fram våra hjältar så ska det nog gå vägen, slutar 3-4 till oss!
DIF 4 Ever
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

ok

Inlägg av micke_1891 »

Var och skrev upp mig för någon dag sedan. Hoppas fler gör det

"Gör det rätta - våldta Cloetta"
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Skriv svar