Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då är ju frågan vad som har gått snett? Var inte både Jocke och Robban för bara några månader sedan överens om en fortsättning och att ett nytt 2-årskontrakt var nära. Eller har jag bara drömt det. Vad hände sen? Och vilka namn känns spännande som ersättare?
Någon nämnde Martin Filander, inte mig emot. Bara det inte blir en coach bara för att han har ett förflutet i klubben och är Djurgårdare, typ Nichlas Falk vore en rätt trött lösning.
Någon nämnde Martin Filander, inte mig emot. Bara det inte blir en coach bara för att han har ett förflutet i klubben och är Djurgårdare, typ Nichlas Falk vore en rätt trött lösning.
Spela fult
Lundberg?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
En damtränare som fått sparken av tälje men med tanke på Jockes snäva syn så vore det tyvärr ingen överraskning
Ceterum censeo Solna esse delendam
Vem som helst förutom Montén.Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-04 17:28:11En damtränare som fått sparken av tälje men med tanke på Jockes snäva syn så vore det tyvärr ingen överraskning
Tack för ordet.
Allt beror ju på ersättaren. Blir Musse befodrad så hoppas jag att Jocke blir transporterad till närmsta mentalsjukhus. Men är det klart att Robban lämnar så föder ju det en förhoppning om att alla tre byts ut. Tar hellre det, än att alla blir kvar. Något är ju onekligen kapitalfel i laget, med tanke på vårat skrattretande facit i:
1. Special teams
2. Jämnheten
3. Disciplinen
Väldigt viktiga punkter där problematik återkommer säsong efter säsong. Lägg till skadehelvetet som också bör utredas.
Upp till bevis Jocke. Spännande att se vad du har i kikaren. Vore skamligt om vi tappade Robban ifall vi nu velat ha kvar honom. Djurgårdare som han ändå säger sig vara.
1. Special teams
2. Jämnheten
3. Disciplinen
Väldigt viktiga punkter där problematik återkommer säsong efter säsong. Lägg till skadehelvetet som också bör utredas.
Upp till bevis Jocke. Spännande att se vad du har i kikaren. Vore skamligt om vi tappade Robban ifall vi nu velat ha kvar honom. Djurgårdare som han ändå säger sig vara.
Hoppas på ett nytt namn, men med stor rutin inom sporten.DRC skrev: ↑2021-03-04 17:45:25Vem som helst förutom Montén.Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-04 17:28:11En damtränare som fått sparken av tälje men med tanke på Jockes snäva syn så vore det tyvärr ingen överraskning
Tack för ordet.
Smilfinken montén blir det nog inte.
- Hepsnastian
Förövrigt hoppas man ju på att Claesson återvänder och skriver ett långt kontrakt. Han är väl dessutom polare med både JJ och Krüger va? Vore trevligt om dom spelar ihop innan dom lägger av. Sen kan brodda komma hem också tycker jag
Skulle inte bli förvånad om Jocke tar Brorsan i LHC som tränare.
Då ser jag hellre nån från förbundet. Hade helst vilja se Niklas Eriksson i Örebro men antar att han har kontrakt över nästa säsong.
Då ser jag hellre nån från förbundet. Hade helst vilja se Niklas Eriksson i Örebro men antar att han har kontrakt över nästa säsong.
Har inget namn på vem på förbundet dom har kontakt med .
Men om det stämmer så lär det vara någon av.
Tomas monten
Magnus hävelid
Anders lundberg
Ulf Lundberg
Anders Eriksén
Men om det stämmer så lär det vara någon av.
Tomas monten
Magnus hävelid
Anders lundberg
Ulf Lundberg
Anders Eriksén
Vad tror ni oddsen är på att Jocke själv ställer sig i båset?
How do you feel mjölk?
-
Hm...
Robban drar till Skellefteå för att han vill vinna något enligt medierna.
Alltså vet han att Djurgården inte kommer att ha ett slagkraftigt lag nästa säsong.
Vi skulle ju vara laget som sparade pengar för att kunna värva till nästa säsong.
Dom gamla profilerna ratar Djurgården år efter år.
Det här börjar likna skitåren 2006 till 2009.
Har vi ens några pengar?
Det är väl lika bra att ta in Särkijärvi som får försöka att hålla oss kvar.
Finns det något positivt att se fram emot?
Optimisten
Alltså vet han att Djurgården inte kommer att ha ett slagkraftigt lag nästa säsong.
Vi skulle ju vara laget som sparade pengar för att kunna värva till nästa säsong.
Har vi ens några pengar?
Optimisten
4-3-3
Vi sparade ju in i år för att överleva inte för att ha störst lönebudget nästa säsong då publikintäkterna också till stor del lär utebli. Men här inne brukar det ju gapas om Robbans avgång varje gång laget ligger under så nästa säsong blir allt säkert mycket, mycket bättre.
Just det fetade funderar jag på, har han fått det till sig av Jocke att det blir lågbudget nästa säsong? Som jag sagt tidigare så måste ju det påverka valet av tränare, antingen en överlevare likt Säcken som kan plocka fram hjärta istället för spets eller satsar Jocke och går för guld så behövs en sådan tränare.4-3-3 skrev: ↑2021-03-05 09:36:45 Hm...
Har vi ens några pengar?
Optimisten