Bortamatcher säsongen 07/08

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Hur många bortamatcher ska du åka på med JK arrangör?

Ingen
14
27%
1-2
6
12%
3-4
7
14%
5-6
2
4%
7-8
22
43%
 
Antal röster: 51

Användarvisningsbild
Mans91
Inlägg: 661
Blev medlem: 2006-11-26
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Mans91 »

FBK_Karlstad skrev:hahah....OK då lägger vi ner denna konversation...och så lägger vi ner DIF hockey tycker jag

håll käften och dra till ditt kaffeforum istället !
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

FBK_Karlstad skrev:Men jag har Älskat FBK sen 98 i globen.. :D sen flytta jag hit.. det finns liksom inget allsvenskt fotbolls lag i denna stad.jag har varit hemma hos en FD DIf spelare..han hette Andreas johansson.jag tyckte han var så trevligt..det är därför jag håller på DIF i fotboll
Du kan sluta med det! Håll på bajen, gjöttlaborg eller något annat fotbollslag istället!

Antingen är man Djurgårdare eller så är man det inte! Man kan inte välja vilken sektion inom Djurgår´n man håller på. Det är allt eller inget.
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

Inlägg av micke_1891 »

FBK_Karlstad skrev:hahah....OK då lägger vi ner denna konversation...och så lägger vi ner DIF hockey tycker jag

Du vet fan inte vad supporterskap innebär. Du håller på den klubb i Sverige där klubbkänslan är som minst, dvs den finns inte. Den som styr klubben är någon äcklig jävla gotlänning, som är så jävla kåt på nhl och i pengar så det inte finns. Han tror fortfarande att hockeyn är störst i Sverige, och att folk vill se 41 hemmamatcher per år, i grundserien.

Hata Loob&Glennert
Hata Färjestad
Hata Karlstad
Hata bönder

Åt helvete med skiten.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

micke_1891 skrev:
FBK_Karlstad skrev:hahah....OK då lägger vi ner denna konversation...och så lägger vi ner DIF hockey tycker jag

Du vet fan inte vad supporterskap innebär. Du håller på den klubb i Sverige där klubbkänslan är som minst, dvs den finns inte. Den som styr klubben är någon äcklig jävla gotlänning, som är så jävla kåt på nhl och i pengar så det inte finns. Han tror fortfarande att hockeyn är störst i Sverige, och att folk vill se 41 hemmamatcher per år, i grundserien.

Hata Loob&Glennert
Hata Färjestad
Hata Karlstad
Hata bönder

Åt helvete med skiten.
Håller med dig i det mesta. Men att hockeyn inte skulle vara störst i Sverige är nog fel. Ute i landet är hockey otroligt mycket större än fotboll, det är nog bara i Stockholm som det är lite tvärtom.
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

Inlägg av micke_1891 »

Emil svelander skrev:
micke_1891 skrev:
FBK_Karlstad skrev:hahah....OK då lägger vi ner denna konversation...och så lägger vi ner DIF hockey tycker jag

Du vet fan inte vad supporterskap innebär. Du håller på den klubb i Sverige där klubbkänslan är som minst, dvs den finns inte. Den som styr klubben är någon äcklig jävla gotlänning, som är så jävla kåt på nhl och i pengar så det inte finns. Han tror fortfarande att hockeyn är störst i Sverige, och att folk vill se 41 hemmamatcher per år, i grundserien.

Hata Loob&Glennert
Hata Färjestad
Hata Karlstad
Hata bönder

Åt helvete med skiten.
Håller med dig i det mesta. Men att hockeyn inte skulle vara störst i Sverige är nog fel. Ute i landet är hockey otroligt mycket större än fotboll, det är nog bara i Stockholm som det är lite tvärtom.

Du kanske har rätt, men för mig kommer fotbollen alltid vara större än hockeyn. För det är fler som utövar sporten, det visas mer fotboll än hockey på tv, och framförallt att draget kring fotbollen är större än hockeyn.

Sedan är väl Malmö mer fotbollsstad än hockeystad? Bara som exempel.

EDIT: Nu återgår vi till trådämnet.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

micke_1891 skrev:
Emil svelander skrev:
micke_1891 skrev:
FBK_Karlstad skrev:hahah....OK då lägger vi ner denna konversation...och så lägger vi ner DIF hockey tycker jag

Du vet fan inte vad supporterskap innebär. Du håller på den klubb i Sverige där klubbkänslan är som minst, dvs den finns inte. Den som styr klubben är någon äcklig jävla gotlänning, som är så jävla kåt på nhl och i pengar så det inte finns. Han tror fortfarande att hockeyn är störst i Sverige, och att folk vill se 41 hemmamatcher per år, i grundserien.

Hata Loob&Glennert
Hata Färjestad
Hata Karlstad
Hata bönder

Åt helvete med skiten.
Håller med dig i det mesta. Men att hockeyn inte skulle vara störst i Sverige är nog fel. Ute i landet är hockey otroligt mycket större än fotboll, det är nog bara i Stockholm som det är lite tvärtom.

Du kanske har rätt, men för mig kommer fotbollen alltid vara större än hockeyn. För det är fler som utövar sporten, det visas mer fotboll än hockey på tv, och framförallt att draget kring fotbollen är större än hockeyn.

Sedan är väl Malmö mer fotbollsstad än hockeystad? Bara som exempel.

EDIT: Nu återgår vi till trådämnet.
Mjo, Malmö är nog det, men jag tänkte mer på landsbyggden och det kan man ju inte i seriösa sammanhang kalla Malmö för riktigt.
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

ok

Inlägg av micke_1891 »

Snart dags för bortamatch mot Färjestad, igen. Läste i någon tråd att biljetterna har kommit in till butiken, så se till att anmäla er så fort som möjligt.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Skriv svar