Hehe, JeppDIFLuWi skrev:Du får ta på dig den du!#10 skrev:Stuuuuuuuga #10
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Leksand 1/12 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Leksand 1/12 - 2020
-
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om man ställer en rent generell fråga till forumet, exempelvis ”är det fler än jag som tycker att det inte ser lika dåligt ut nu som förut?” så är det väl inte att jinxa?
Men jinxgudarna (de som bestämmer vem som aldrig vinner på Harry Boy) är väl för intelligenta för att gå på sådana omskrivningar...
Så nu kommer strax 3-1.
Men jinxgudarna (de som bestämmer vem som aldrig vinner på Harry Boy) är väl för intelligenta för att gå på sådana omskrivningar...
Så nu kommer strax 3-1.
Senast redigerad av minalman den 2020-12-01 20:24:01, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Också börjas det att plocka sinnessjukt billiga tvåor på oss... Har ju funnits bra mycket tydliga situationer innan i matchen. Håll nivån domarn!
It's the hope that kills you.
Fråga Joel...minalman skrev:Om man ställer en rent generell fråga till forumet, exempelvis ”är det fler än jag som tycker att det inte ser lika dåligt ut nu som förut?” så är det väl inte att jinxa?
Så nu kommer strax 1-3.
Sånna frågor ställer man när matchen är slutminalman skrev:Om man ställer en rent generell fråga till forumet, exempelvis ”är det fler än jag som tycker att det inte ser lika dåligt ut nu som förut?” så är det väl inte att jinxa?
Så nu kommer strax 3-1.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fyfan vad jag önskar jag var på Hovet nu... snälla låt mig inte vänta tills September.
Avskaffa tre mot tre.
-
Spelar bra, rätt killar gör mål, har hittat något i forechecken också - 3-0 är en karbonkopia på ett av målen förra veckan (mot Brynäs va?). Kul att se!
Vila i Frid, DIF Hockey.
- minalman
Bra regel!#10 skrev:Sånna frågor ställer man när matchen är slutminalman skrev:Om man ställer en rent generell fråga till forumet, exempelvis ”är det fler än jag som tycker att det inte ser lika dåligt ut nu som förut?” så är det väl inte att jinxa?
Så nu kommer strax 3-1.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- DIF_Soldier
Få matchtrådar = Djurgården leder stort.
Säg den glädje som varar
Det är en väldigt snäll match också ska tilläggas.. en utv. Så här långt.DIF_Soldier skrev:Få matchtrådar = Djurgården leder stort.
Man kan konstatera att kommentatorn i Växjö är något mer entusiastisk än herr Edlund i Stockholm.
Är väl ingen supermatch direkt eftersom Leksand är så tama. Men vi gör det bra. Tycker Wandell gör mycket rätt och ser bra ut. Egentligen sedan han kom tillbaka som det hänt saker. Haga ut/ Wandell in är väldigt bra. Ska vi gissa att vi kommer spela de här kedjorna under junis vm
Dick Östman/Josef Rakshani
Ågren Strandberg Berget
Hank Wandell Linus
Junis/Thörnberg Östman /Bjerselius Bokk
Dick Östman/Josef Rakshani
Ågren Strandberg Berget
Hank Wandell Linus
Junis/Thörnberg Östman /Bjerselius Bokk
Om #14 träffar målet finns ju iaf chansen till mål....
- Johanneshov
Att serieledaren ligger under med sex mål ger dock större anledning till att vara entusiastisk än att det står 3-0 i en match i ingenmansland.DIFLuWi skrev:Man kan konstatera att kommentatorn i Växjö är något mer entusiastisk än herr Edlund i Stockholm.