SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Örebro 25/1-2020
Re: SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Örebro 25/1-2020
Gott av Högström.
Kan inte ha spekulation kring varje tackling.
Kan inte ha spekulation kring varje tackling.
Örebro spelar riktigt bra, men vi är lika bra. Vi håller de på utsidan i egen zon och står upp för varandra. Vi spelar disciplinerat. Inga dumma efterslängar eller vredesutbrott.
Fast vi måste smälla på mer nu i tredje. 1-0 är jävligt skört.rikkard skrev:Örebro spelar riktigt bra, men vi är lika bra. Vi håller de på utsidan i egen zon och står upp för varandra.
Måste ha visir läste jag nånstans. Är inte när man fyller år utan måste ha visir hela säsongen även om man fyller 18 under den.DIF_Soldier skrev:Vanesak skulle jag gissa, en aning vidskeplighet kanske. Vissa lirare lutar ju åt sånt.Benjamin L. Willard skrev:Hehe en petitess men hur kommer det sig att Holtz inte skrotat gallret och kör med visir??
Men tror det kan behövas en försäsong att vänja sig vid visir.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Missade tyvärr intervjun, vad sades?Detblir3poäng skrev:Tack tack tack dick, för att du säger lite sanning om känslor i hockey i pausen.... som jag längtat efter att nån ska säga nåt om det!!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Håll dem på utsidan så fixar Svedberg det här.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han sa att han inte ville kommentera tacklingen han fick. Sen andra gången kommentatorn frågade så sa han tack och hej.MarcusDaze skrev:Missade tyvärr intervjun, vad sades?Detblir3poäng skrev:Tack tack tack dick, för att du säger lite sanning om känslor i hockey i pausen.... som jag längtat efter att nån ska säga nåt om det!!
Edit.. fel intervju
Senast redigerad av williams den 2020-01-25 19:41:46, redigerad totalt 1 gånger.
-
Oj det skulle förvåna mig om det var så.Malto skrev:Måste ha visir läste jag nånstans. Är inte när man fyller år utan måste ha visir hela säsongen även om man fyller 18 under den.DIF_Soldier skrev:Vanesak skulle jag gissa, en aning vidskeplighet kanske. Vissa lirare lutar ju åt sånt.Benjamin L. Willard skrev:Hehe en petitess men hur kommer det sig att Holtz inte skrotat gallret och kör med visir??
Men tror det kan behövas en försäsong att vänja sig vid visir.
Han sa att hönsen där uppe som bestämmer försöker få bort allt med känslor i hockeyn.williams skrev:MarcusDaze skrev:Missade tyvärr intervjun, vad sades?Detblir3poäng skrev:Tack tack tack dick, för att du säger lite sanning om känslor i hockey i pausen.... som jag längtat efter att nån ska säga nåt om det!!
- MarcusDaze
Blir väll tyvärr två matcher för Dick då.. hahawilliams skrev:Han sa att hönsen där uppe som bestämmer försöker få bort allt med känslor i hockeyn.williams skrev:MarcusDaze skrev:Missade tyvärr intervjun, vad sades?Detblir3poäng skrev:Tack tack tack dick, för att du säger lite sanning om känslor i hockey i pausen.... som jag längtat efter att nån ska säga nåt om det!!
Skulle gärna se att Widing får spela en del i tredje istället för Holtz (eller Eklund).
Behövs skägg därute nu i tredje. Junisarna är riktigt bra men som matchen utvecklar sig behövs en genomtränad kropp som kan skydda puck och tänka hockey på ett annat sätt.
Behövs skägg därute nu i tredje. Junisarna är riktigt bra men som matchen utvecklar sig behövs en genomtränad kropp som kan skydda puck och tänka hockey på ett annat sätt.
Hank the Tank!
Saftig slashing av Högga utan åtgärd. Härligt! Äntligen lite retroaktiv rättvisa.
Tycker vi spelar med lite hög risk nu. Har ju 2-0 i tredje. Då slänger man inte in puckar i slottet från bakom mål eller dribblar på blålinjen.
Lite skotträning på Bergfors så blir det här jättebra.