Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Detblir3poäng
Inlägg: 2193
Blev medlem: 2017-02-14

Re: Biljettråden

Inlägg av Detblir3poäng »

Gör väl som fler, får nån förhinder och vill förgylla en medlem som blev snuvad på biljetter till lördagsmatchen på hovet, så är jag på jakt efter 2 biljetter
mb81
Inlägg: 8667
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av mb81 »

Detblir3poäng skrev:Gör väl som fler, får nån förhinder och vill förgylla en medlem som blev snuvad på biljetter till lördagsmatchen på hovet, så är jag på jakt efter 2 biljetter
Här är en idiot som fått "förhinder". Vad kostar ens klackplåtarna? 200 spänn st?
Janzoo
Inlägg: 1635
Blev medlem: 2010-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Janzoo »

mb81 skrev:
Detblir3poäng skrev:Gör väl som fler, får nån förhinder och vill förgylla en medlem som blev snuvad på biljetter till lördagsmatchen på hovet, så är jag på jakt efter 2 biljetter
Här är en idiot som fått "förhinder". Vad kostar ens klackplåtarna? 200 spänn st?
Var i texten säger han att han fått förhinder? Det finns ingen anledning att vara så jävla otrevlig.
mb81
Inlägg: 8667
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av mb81 »

Janzoo skrev:
mb81 skrev:
Detblir3poäng skrev:Gör väl som fler, får nån förhinder och vill förgylla en medlem som blev snuvad på biljetter till lördagsmatchen på hovet, så är jag på jakt efter 2 biljetter
Här är en idiot som fått "förhinder". Vad kostar ens klackplåtarna? 200 spänn st?
Var i texten säger han att han fått förhinder? Det finns ingen anledning att vara så jävla otrevlig.
Hahaha! Sry skulle kopiera in en blocketlänk där en idiot tog 1500 spänn för en plåt. Den verkade inte komma med. Det var alltså inte till 3poäng!

Det är inte jag som säljer denna. Och ska man sälja så gäller inköpspris eller billigare såklart.

https://www.blocket.se/ostergotland/Bil ... 858546.htm
Janzoo
Inlägg: 1635
Blev medlem: 2010-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Janzoo »

mb81 skrev:
Janzoo skrev:
mb81 skrev:
Detblir3poäng skrev:Gör väl som fler, får nån förhinder och vill förgylla en medlem som blev snuvad på biljetter till lördagsmatchen på hovet, så är jag på jakt efter 2 biljetter
Här är en idiot som fått "förhinder". Vad kostar ens klackplåtarna? 200 spänn st?
Var i texten säger han att han fått förhinder? Det finns ingen anledning att vara så jävla otrevlig.
Hahaha! Sry skulle kopiera in en blocketlänk där en idiot tog 1500 spänn för en plåt. Den verkade inte komma med. Det var alltså inte till 3poäng!

Det är inte jag som säljer denna. Och ska man sälja så gäller inköpspris eller billigare såklart.

https://www.blocket.se/ostergotland/Bil ... 858546.htm
My bad! Förutsatte att det var personangrepp i och med stämningen här de senaste dagarna. :lol:
Wilhelm Arwe
Inlägg: 148
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Har en biljett över till torsdagens match i Göteborg. Rad 1 med begränsad sikt, men bättre än inget tänker jag med tanke på att det är slutsålt.

Inköpspris 200 kr. Kan antingen skicka digitalt eller mötas upp vid Scandinavium.
FanaticBee2
Inlägg: 3
Blev medlem: 2019-04-23

Re: Biljettråden

Inlägg av FanaticBee2 »

Jag har en biljett till kvällens match i Globen, A9 rad 2.
Säljes för 150kr. Kontakta via PM så skickar jag biljett på mail. Ordinarie pris 195+20kr.
Tomtengillardif
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-04-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Tomtengillardif »

Är ute efter 1 alternativt 2 biljetter till lördagens match! Alla biljettyper är utav intresse!
FelixJ
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-04-23

Re: Biljettråden

Inlägg av FelixJ »

Wilhelm Arwe skrev:Har en biljett över till torsdagens match i Göteborg. Rad 1 med begränsad sikt, men bättre än inget tänker jag med tanke på att det är slutsålt.

Inköpspris 200 kr. Kan antingen skicka digitalt eller mötas upp vid Scandinavium.
Skickat ett pm
Kekka
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-04-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Kekka »

Har 2st biljetter över till lördagens match på hovet sektion A9 rad 16 som jag säljer till inköpspris.
Lindell
Inlägg: 7
Blev medlem: 2019-04-24

Re: Biljettråden

Inlägg av Lindell »

Kekka skrev:Har 2st biljetter över till lördagens match på hovet sektion A9 rad 16 som jag säljer till inköpspris.


Skickat PM
addeman1
Inlägg: 55
Blev medlem: 2007-09-23

Re: Biljettråden

Inlägg av addeman1 »

Hej, Söker en klackbiljett till morgondagens match i Göteborg.
Pma gärna, bor i göteborg
Mot17
Användarvisningsbild
Illern
Inlägg: 4
Blev medlem: 2012-05-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Illern »

Jag har två klackbiljetter över till matchen på Hovet på lördag. OBS! Ungdomsbiljetter dvs max 18år.

Biljetterna säljes för 300kr (för båda). Ordinarie pris 190+20kr/styck.

Kontakta via PM vid intresse.

**biljetterna sålda**
Senast redigerad av Illern den 2019-04-26 21:48:58, redigerad totalt 1 gånger.
FFFF
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-04-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av FFFF »

Hej!

Söker biljett/biljetter till på lördag. Stort tack på förhand!
Vantastic
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-04-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Vantastic »

Jag har fått förhinder och har en biljett till salu...
Sektion: A10
Rad: 4
Inköpt för 390+40 säljs för 300 kr
Såld!
Senast redigerad av Vantastic den 2019-04-26 20:19:16, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar