Biljettråden
Re: Biljettråden
Fan vad kul det ska bli med slutspel.
Men tyvärr är man i slalombacken under första kvarten. Så bommar tyvärr den. Med andra ord så får någon som kan swisha sofia tifo minst 100 spänn min plåt!
PM:a mig!
Men tyvärr är man i slalombacken under första kvarten. Så bommar tyvärr den. Med andra ord så får någon som kan swisha sofia tifo minst 100 spänn min plåt!
PM:a mig!
Nästan 3000 säsongsplåtar sålda. Verkar hamna en bit över 3000 när säsongen ska börja om man ska tro Björck.
Redan fler säsongskort sålda än ifjol. Bra att vi går rätt väg.
Det enda positiva med att fotbollen går kräftgång just nu är väl att en del som brukar prioritera fotbollen hittar in till Hovet tidigare i höst.
Redan fler säsongskort sålda än ifjol. Bra att vi går rätt väg.
Det enda positiva med att fotbollen går kräftgång just nu är väl att en del som brukar prioritera fotbollen hittar in till Hovet tidigare i höst.
Någon som är intresserad av två biljetter till dagens match, Sektion: A24 Rad: 4 Plats: 13/14?
Jag missade färjan imorse och hinner inte till Stockholm i tid mera idag.
Jag missade färjan imorse och hinner inte till Stockholm i tid mera idag.
Söker en biljett i bortaklacken i Örebro på fredag (15/3).
Evigt tacksam för tips!
Evigt tacksam för tips!
Jag har två sittplats biljetter till Örebro borta ikväll på F sektionen bredvid DIF klacken om någon är intresserad.
Söker två biljetter till morgondagens match mot Luleå på långsidan (inkl. A10, A19-20).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ska det vara så förbannat svårt att köpa biljett i tid?Skotte skrev:Söker två biljetter till morgondagens match mot Luleå på långsidan (inkl. A10, A19-20).
Går det att byta biljetter som redan är köpta till andra platser?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
En del människor kan ha förhinder. Förhinder som ibland inte blir av. Planer kan ändras.AlltidoavsettDIF skrev:Ska det vara så förbannat svårt att köpa biljett i tid?Skotte skrev:Söker två biljetter till morgondagens match mot Luleå på långsidan (inkl. A10, A19-20).
Alla har inte lyxen att göra som man vill alltid.

Söderlund producerade för lite för top 6. / KG
Har två klackbiljetter över till match #4 (alltså den 12/4). Önskar 200kr styck för dem (alltså 50kr under inköpspris) och de ligger inte under samma beställning, så går att få separat.
Edit: sålda.
Edit: sålda.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
Kontinuitet är nyckeln till framgång
- Daniel942
DIF Hockey gör ju inte direkt sitt bästa för att promota till att sälja slut då. Jag var 100% säker att alla biljetter var borta eftersom man inte ser nåt om det.Mattias_87 skrev:Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
DIF!
Bortapremiär I fotboll är nog huvudanledningen.Mattias_87 skrev:Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Enligt mig tragiskt att välja en bortamatch framför en hemmamatch i en semifinal.Praetori skrev:Bortapremiär I fotboll är nog huvudanledningen.Mattias_87 skrev:Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
Kontinuitet är nyckeln till framgång
- SirDIFalot
Folk har olika favoritsporter. Ska vi verkligen behöva köra igång den diskussionen? Klart en bortapremiär som vissa längtat efter, och kanske tagit ledigt för att åka på, sedan i vintras kan slå högt för vissa.Mattias_87 skrev:Enligt mig tragiskt att välja en bortamatch framför en hemmamatch i en semifinal.Praetori skrev:Bortapremiär I fotboll är nog huvudanledningen.Mattias_87 skrev:Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.