Brynäs IF - Djurgårdens IF, 11/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Palmgren
Inlägg: 319
Blev medlem: 2007-09-13

Inlägg av Palmgren »

Ikväll ska man vara på plats!
stolpskott
Inlägg: 1140
Blev medlem: 2007-03-18

Inlägg av stolpskott »

Bigge, sorry. Men hade jag haft tid ikväll så hade jag köpt, känns lite onödigt och köpa matchen då. Men jag är skyldig dig en match ;)
Therocket1
Inlägg: 920
Blev medlem: 2005-08-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Skarpnäck, Stockholm

Inlägg av Therocket1 »

Om jag inte är helt fel ute så är det i princip alltid samma länk som gäller. Vet dock inte om det är hemmalagets länk som gäller eller om alla lagets matcher sänds via samma länk. Det återstår att se.
Bild
Användarvisningsbild
denizo
Inlägg: 10
Blev medlem: 2006-10-18
Ort: Tellus
Kontakt:

Vinst till DIF

Inlägg av denizo »

Ikväll gäller det... 2-5 till djurgården. Jag är på plats i Gävle, så att man hinnet värma upp på O´learys... =)
"Om det inte är meningen att vi ska äta djuren, varför är dom då gjorda av kött?"


-Homer J Simpson.
micke_1891
Inlägg: 328
Blev medlem: 2005-12-14
Ort: Tyresö

Re: Vinst till DIF

Inlägg av micke_1891 »

denizo skrev:Ikväll gäller det... 2-5 till djurgården. Jag är på plats i Gävle, så att man hinnet värma upp på O´learys... =)
Snälla kan du inte göra mig en tjänst då? Ta ned dem där jävla "aik sm-guld 98" och johan mjällby tavlorna som de hängt upp där. Förstör stämningen något otroligt.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
denizo
Inlägg: 10
Blev medlem: 2006-10-18
Ort: Tellus
Kontakt:

Re: Vinst till DIF

Inlägg av denizo »

micke_1891 skrev:
denizo skrev:Ikväll gäller det... 2-5 till djurgården. Jag är på plats i Gävle, så att man hinnet värma upp på O´learys... =)
Snälla kan du inte göra mig en tjänst då? Ta ned dem där jävla "aik sm-guld 98" och johan mjällby tavlorna som de hängt upp där. Förstör stämningen något otroligt.
hahaha! jag håller med, Ska göra mitt bästa för att uppfylla ditt önskemål... Djurgården kommer även att spela en bortamatch mot Brynäs i Januari, så du får väl åka upp du också, så kan vi göra en gemensam "cup"...=)

Fridens mannen!
"Om det inte är meningen att vi ska äta djuren, varför är dom då gjorda av kött?"


-Homer J Simpson.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

Jag fyller år idag och det skulle vara jättekul om DIF hockey kunde ge mig en födelsedagspresent nämligen att krossa Brynäs

KROSSA BRYNÄS!
Användarvisningsbild
shma
Inlägg: 205
Blev medlem: 2005-09-21

Inlägg av shma »

Jag försökte köpa matchen, men canalplus gillar inte hotmail adresser... suck... får inte regestrera mig...
Bild
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Alla kan vänta med att köpa matchen, har snackat med Christer om den där gratiskoden, ska se hur den funkar först. Eller ah, dom som vill kan ju köpa ändå men ;)

Mot 3 poäng!
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

Grattis lilleman!! :D

Jag kommer tyvärr inte in på chatten ikväll. Har något möte på gymnasiet. Förmodligen inget som intresserar er :lol:

Men vi får hoppas på seger ikväll! Djurgår'n vinner med 3-2 efter sudden.

Brynäs - DIF
0-1 Dick
1-1 fjant
2-1 samma/annan fjant
2-2 Bengan
SD:2-3 Timmy
PL
Inlägg: 9
Blev medlem: 2007-09-25

Inlägg av PL »

Jag brukar köpa 1 match i veckan, dock inte idag. Men jag delar gärna med mig länk när jag köper, bara någon kan förklara hur jag får ut länken.
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

PL skrev:Jag brukar köpa 1 match i veckan, dock inte idag. Men jag delar gärna med mig länk när jag köper, bara någon kan förklara hur jag får ut länken.
Kommer du till chatten ikväll så får du hjälp av någon med det.

http://difmatchchatt.tk
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

Tack så mycket blocco!
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

Grattis lillaman ja hoppas vi kör över dom!
floor
Inlägg: 18
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: København

Inlägg av floor »

Nogen der streamer Matchen betaler gerne ,men långt från københavn til Gavle eller Stockholm
fuck man skulle være stockholmer og Føje Djurgården
Mickey Johansson er konge.
Skriv svar