Lägg ner för fan.DIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
Re: Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan, det här var vår chans... Inte ens chans att vi vänder detta nu. Vi gör en så bra bortamatch men sumpar det på egen orutin. Slarvigt spel i avgörande lägen och sjukt onödiga utvisningar...
Ett bra lag ska kunna hålla ett 2-0 läge.Wishes skrev:Lärdom: Led aldrig en match med 2-0
Utan ante och burken skulle vi varit ett mittenlag i SHL, så är det bara
-
Mod?DIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
Kan vi inte vara slippa ”Tompa”??
-
- Moderator
Nu får du vila från forumet tills augusti.DIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
[quote="DIFtomppa"]Hoppas vi förlorar på onsdag
Blir så sjukt lack att vi inte kan stänga en matchModerator 1 skrev:Nu får du vila från forumet tills augusti.DIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
-
Ingen här som ser dig som djurgårdare så kan du bara lämna det här forumet?DIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
- Säsongskort: Ja
2 min PP och 10 min BP. Grattis SHL, ni får era bondgäng i finalen.
Vila i Frid, DIF Hockey.
- Lee Harvey Oswald
Tjusigt...
Vi avslutar denna match precis som vi inleder den, massor av individuella misstag.
Blir svårt att vinna slutspelsmatcher då
Nej, DIF har inget i en final att göra, vi saknar både smartness, fart och finess.
Vi har ett bra Grundserielag, bara att inse fakta
Vi avslutar denna match precis som vi inleder den, massor av individuella misstag.
Blir svårt att vinna slutspelsmatcher då
Nej, DIF har inget i en final att göra, vi saknar både smartness, fart och finess.
Vi har ett bra Grundserielag, bara att inse fakta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi har en råtta på forumet, förstår fan inte hur du får vara kvar här, en stor jävla skam för hela Djurgårdens IF är vad du ärDIFtomppa skrev:Hoppas vi förlorar på onsdag, åk till globen och bua ut detta lag
- diftobbe89
Snälla lär er någonting till nästa säsong. Bygg inte ett lag med massa orutinerade fjun. Det är allt jag säger. Måste finnas mer rutin och spelare som vart med om slutspel tidigare..
Stort cred till Ahlén. Det är den ända jag vill hylla. Kul att det fick bli en sista match i Globen i alla fall.
Stort cred till Ahlén. Det är den ända jag vill hylla. Kul att det fick bli en sista match i Globen i alla fall.
Spela fult
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Underbara grabbar, men fan att vi inte kan stänga matcher. Riktigt trist. Skit också.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Good night, grym säsong men nu är det nog fan tyvärr slut!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jesper Pettersson kan stanna där uppe. Marcus Davidsson verkar vara rädd. Varför spelar man Falk som center i en sådan här avgörande match?
NI som gör intervjuer med Robban har lite frågor att ställa. Varför är Brodin med och på bänken. Bedrövlig coachning.
Skickat från min G3221 via Tapatalk
NI som gör intervjuer med Robban har lite frågor att ställa. Varför är Brodin med och på bänken. Bedrövlig coachning.
Skickat från min G3221 via Tapatalk