Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8118
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av Mattias_87 »

Hoppas verkligen att den dag vi intar "Nya Globen" så är det en riktig klacksektion, alltså inga sittplatser. Förstår inte varför man inte kan riva dom nu egentligen på Hovet, arenan ska ju ändå rivas och kommer inte användas till något annat tills dess.
Avskaffa tre mot tre.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av ciirree »

Mattias_87 skrev:Hoppas verkligen att den dag vi intar "Nya Globen" så är det en riktig klacksektion, alltså inga sittplatser. Förstår inte varför man inte kan riva dom nu egentligen på Hovet, arenan ska ju ändå rivas och kommer inte användas till något annat tills dess.
Om jag fattade Jenny rätt på hemsidan så vill man nu gå igenom om det kan göras något med Hovet i väntan på nya arenan iom att det tar längre tid än planerat.
Detta skulle kunna vara en bra punkt. Kan inte kosta jättemycket heller.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av Pogue Mahone »

Vad säger de som "styr" inom fotbollen? De är inte alls intresserade av hockeyn och att det ska finnas en levande publik där? eller hur går surret? kan förstå om det e ont om pengar då de spenderar betydligt mer än vad jag gör på fotbollen osv.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
#10
Inlägg: 13638
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av #10 »

UNDERBART JÄVLA TRYCK IDAG I PLASTHALLEN!


STORT JÄVLA HYLLTILL ALLA SOM VAR DÄR!
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1661
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av jsson »

Riktigt bra jobbat idag. Satt på sektion C, så kunde tyvärr inte riktigt deltaga. Grymt skönt gung.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
#10
Inlägg: 13638
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av #10 »

Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av Daniel942 »

jsson skrev:Riktigt bra jobbat idag. Satt på sektion C, så kunde tyvärr inte riktigt deltaga. Grymt skönt gung.
Uselt resonemang. Ställ dig upp och bidra nästa gång, vem bryr sig om plast blir sura? :lol:
DIF!
AlltidoavsettDIF
Inlägg: 937
Blev medlem: 2017-07-27
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Nivån som uppnåddes sista 3 min efter kvittering visar vilken hög nivå vi måste höja för att vara i vad jag tycker standard en hel match. Förhelvete vilken gruppering som helst, slut upp, ALLTID OAVSETT!

JAG ÄLSKAR DIF!
Användarvisningsbild
DIFtomppa
Inlägg: 1084
Blev medlem: 2012-07-07

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av DIFtomppa »



Kan vi få till ett sånthärt tryck till semifinalerna? Andra semifinalen hemma på hovet på lördag lär ju koka så innåt helvete. Nu måste vi få alla fotbollssupportrar och alla som sjunger så inåt helvete till Hovet, stämningen ska va minst lika bra som i slutet av gårdagen. TIM PANG PÅ RÄCKET!
difanda
Inlägg: 91
Blev medlem: 2014-01-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av difanda »

Är en klackledare som behövs, enormt stor skillnad då. Nu är det tyvärr lite för spridda skurar av ramsor pch ”sittplats ställ er upp” vid fel tidpunkter. Publiken är där och redo som alla hörde mot slutet men för en jämnare nivå är jag helt övertygad att en klackledare behövs. Det borde finnas under grundserien med och framförallt i slutspelet när vi har stor klack. Så jag hoppas på klackledare resten av slutspelet.
Användarvisningsbild
DIFtomppa
Inlägg: 1084
Blev medlem: 2012-07-07

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av DIFtomppa »

difanda skrev:Är en klackledare som behövs, enormt stor skillnad då. Nu är det tyvärr lite för spridda skurar av ramsor pch ”sittplats ställ er upp” vid fel tidpunkter. Publiken är där och redo som alla hörde mot slutet men för en jämnare nivå är jag helt övertygad att en klackledare behövs. Det borde finnas under grundserien med och framförallt i slutspelet när vi har stor klack. Så jag hoppas på klackledare resten av slutspelet.
Stog inte Tim Pang på räcket förut? Kan inte han komma in nu till semin och styra upp det tryck vi vet vi klarar av på hovet?
97%
Inlägg: 2
Blev medlem: 2018-03-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av 97% »

AlltidoavsettDIF skrev:Nivån som uppnåddes sista 3 min efter kvittering visar vilken hög nivå vi måste höja för att vara i vad jag tycker standard en hel match. Förhelvete vilken gruppering som helst, slut upp, ALLTID OAVSETT!

JAG ÄLSKAR DIF!
"den som inte hoppar är gnagarsvin" skall alltid avsluta en match tycker jag och det tycker hela Djurgårdslaget de älskar att hoppa omkring efter en seger
altsich
Inlägg: 79
Blev medlem: 2010-10-05
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av altsich »

97% skrev:
AlltidoavsettDIF skrev:Nivån som uppnåddes sista 3 min efter kvittering visar vilken hög nivå vi måste höja för att vara i vad jag tycker standard en hel match. Förhelvete vilken gruppering som helst, slut upp, ALLTID OAVSETT!

JAG ÄLSKAR DIF!
"den som inte hoppar är gnagarsvin" skall alltid avsluta en match tycker jag och det tycker hela Djurgårdslaget de älskar att hoppa omkring efter en seger
Det är ju en av dom sämsta idéerna någonsin i min mening, vi sjunger väl för Djurgården.

Den som inte hoppar kan låta under en match mot AIK och Saik, Annars är det bara dålig timing

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Uffe H
Inlägg: 1
Blev medlem: 2018-03-28

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av Uffe H »

Hej,
Jag har bott utomlands ett par år och har missat många matcher. Dom matcher jag sett sedan jag kom hem har det inte var några tifon på. Trodde det skulle vara det på kvarten. Är det slut med tifon på hockeyn?
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrig

Inlägg av Praetori »

Uffe H skrev:Hej,
Jag har bott utomlands ett par år och har missat många matcher. Dom matcher jag sett sedan jag kom hem har det inte var några tifon på. Trodde det skulle vara det på kvarten. Är det slut med tifon på hockeyn?
Enkelt förklarat så tröttnade tifo-grupperna av olika anledningar på hockeyn och inga nya specifika har uppstått. Det finns ett par tappra själar men inte som på fotbollen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar