Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av gaspo »

Tom?
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Bengan08 »

gaspo skrev:Tom?
+1
SunnySideUp
Inlägg: 1
Blev medlem: 2018-03-02
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av SunnySideUp »

Någon som vet vart Borque gömmer sig?
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Bengan08 »

SunnySideUp skrev:Någon som vet vart Borque gömmer sig?
ja han är hemma och chillar med familjen, bör spela på Lördag om han orkar. Mer orolig för Tom Nilsson, lever människan? Blev sjukförklarad den 3 FEBRUARI!!!!!!!!!!! och är fortfarande SJUK?

Sen undrar man ju om Ante inte gör comeback snart, vore magisk om han va tillbaka imrgon mot aset som skadade honom
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Skadetråden

Inlägg av -daniel- »

Att folk inte har lärt sig att Tom är den största glasliraren som spelat i DIF någonsin. På tal om glaslirare; hur går det med Possler? Han åkte ju på en smäll i onsdags men var tillbaka på isen i tredje - spelade dock inte igår. Såg ut som armen / handleden?
Bild
Manijock
Inlägg: 7834
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Skadetråden

Inlägg av Manijock »

Sjukt tråkigt med tanke på att Tom, ihop med Lagesson, är den klart bästa tvåvägsbacken i DIF just nu. Högström är en skugga av sitt forna jag när han var som sämst. Rent livsfarlig bakåt emellanåt. Måste ha hänt någonting med grabben på det privata planet eller liknande. Hultström är bra i anfallszon. Blandar och ger i uppspelsfasen, och är svag i försvarsspelet. Pettersson har tappat i sin konsekvens och vill lite för mycket.
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Skadetråden

Inlägg av sensei »

Vad menar du med att han har tappat sin konsekvens? Aldrig hört det uttrycket förut.

Urbom är bästa backen just nu (just nu = senaste 2-3 matcherna)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Skadetråden

Inlägg av ciirree »

-daniel- skrev:Att folk inte har lärt sig att Tom är den största glasliraren som spelat i DIF någonsin. På tal om glaslirare; hur går det med Possler? Han åkte ju på en smäll i onsdags men var tillbaka på isen i tredje - spelade dock inte igår. Såg ut som armen / handleden?
Han fick en smäll i huvudet av egen spelare. Såg ganska otäckt ut. Kan mycket väl vara hjärnskakning.
Benjamin L. Willard
Inlägg: 1546
Blev medlem: 2012-10-04
Ort: Saigon... shit; I'm still only in Saigon...

Re: Skadetråden

Inlägg av Benjamin L. Willard »

Ante gör comeback imorn!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
mutation
Inlägg: 354
Blev medlem: 2009-09-29
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Re: Skadetråden

Inlägg av mutation »

Ang Antes comeback och Burken.
http://hockeynews.se/articles/2145/

Är lite orolig för uttalandet om Burken att han inte ens kan fokusera på laget just nu...
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8118
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Mattias_87 »

mutation skrev:Ang Antes comeback och Burken.
http://hockeynews.se/articles/2145/

Är lite orolig för uttalandet om Burken att han inte ens kan fokusera på laget just nu...
Ja jag blir ju också lite orolig, men förmodligen är det väl inget allvarligt. Frun kanske är less på Sverige och blev grinig när mannen reste iväg i flera veckor.
Avskaffa tre mot tre.
EspenK
Inlägg: 9052
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Re: Skadetråden

Inlägg av EspenK »

Visste att det var tveksamt med Burken efter OS. Känns inte som att han har så mycket motivation kvar för att spela hos oss. Vi har spelare så det täcker ändå. Tom skulle vara värdefull istället för Falk. Körtelfeber?
Användarvisningsbild
Salas
Inlägg: 2706
Blev medlem: 2010-09-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Salas »

Med tanke på Bourqes uttalande under OS ska det inte vara några problem. Så länge han är tillbaka och fullt motiverad till typ omgång 51-52 är jag nöjd. Vi slutar tvåa oavsett, så mår han bra av lite egentid finns det ingen anledning att tvinga honom till spel i betydelselösa matcher.
Användarvisningsbild
Stulle
Inlägg: 1219
Blev medlem: 2010-11-23
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Älvsjö

Re: Skadetråden

Inlägg av Stulle »

Salas skrev:Med tanke på Bourqes uttalande under OS ska det inte vara några problem. Så länge han är tillbaka och fullt motiverad till typ omgång 51-52 är jag nöjd. Vi slutar tvåa oavsett, så mår han bra av lite egentid finns det ingen anledning att tvinga honom till spel i betydelselösa matcher.
Håller med, om han kan vara hemma ett tag med familj för att få sinnesro ser jag ingen anledning att tvinga honom på is om det inte är nödvändigt. En fullt fokuserad Burk i ett slutspel är bättre än en halvfokuserad i matcher av mindre betydelse.
Jag är inte arg, och inte besviken.
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av gaspo »

Självfallet ska en spelare få vara hemma om det är något allvarligt inom familjen. Men är det så? Varje match är viktig!
Senast redigerad av gaspo den 2018-03-02 17:21:57, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar