Intro/Intromusik

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Gman
Inlägg: 113
Blev medlem: 2015-10-27

Re: Intro/Intromusik

Inlägg av Gman »

JackHeart skrev:
Mash skrev:
JackHeart skrev:Vad heter den pampiga låt med järntrummor som oftast spelas när DIF gör entré i andra och tredje perioden?
Diggy Diggy Hole, jag driver inte
Stort tack Mash och Túrin Turambar. Låten hade fastnat i skallen, och nu kan jag äntligen få ut den.

Fram till texten är den riktigt passande och maffig..
Hahaha blev rätt förvånad jag med, ganska mäktig ändå :o
DIF RÄVEN
Inlägg: 14
Blev medlem: 2014-09-30
Säsongskort: Ja

Re: Intro/Intromusik

Inlägg av DIF RÄVEN »

Salas skrev:
TheForsa skrev:Bumpar denna tråden!
Är det inte på tiden att vi slopar techno/trance/house intron och har ett intro som vi fans kan få sjunga in laget med? Det om något hade ju vart banbrytande mot alla andra lagen i SHL.
Jag älskar Coca Carola - En Järnkamin och tror att den hade skapat en galen atmosfär och gett bra mycket mer pepp till laget än vad dessa andra intron gör.

Vad tycker ni om det? :roll:
Att sjunga en fotbollslåt som intro... Inte helt optimalt.
Finns bara en introlåt, Heroes. Det är Djurgården Hockey. Det borde stå i föreningens stadgar att den aldrig någonsin ska tas bort. Jag vill ha tillbaka den.
Tja kan låten hells bells med AC DC vid intro vara något med tanke på klockan slår låten vid mål .Någon typ av röd tråd vill man ju ha .
Göte
Inlägg: 23
Blev medlem: 2012-05-15

Re: Intro/Intromusik

Inlägg av Göte »

En introlåt som är mäktig enligt mig är Conquest of paradise med Evangelis. MIF körde med den innan, vet inte om dom gör det än.
Dif_in_my_heart
Inlägg: 291
Blev medlem: 2006-11-22

Re: Intro/Intromusik

Inlägg av Dif_in_my_heart »

Vad heter introlåten i år när spelarna åker in på isen? Har förra årets och förrförra men denna då? Tacksam för svar
Skriv svar