"Inget mer Bofors" var väl det korrekta citatet? Eller har jag fel?förevigtdjurgården skrev:Haha, det är jag som myntade det direkt efter uppflytten när jag vrålade det rakt in i hans kamera.sPTNC skrev:Hoppas Rögle står pall nu. Annars har snubben i DIFdokumentären dragit en fet jinx!
"Aldrig med Bik Karlskoga" kanske vi får äta upp nästa säsong.
Hata aik
Re: Hata aik
Avgå Jocke.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Daniel Wessner emot bröderna Bibic kan ju bli en klassiker.Lee Harvey Oswald skrev:Synd, hade hellre sett ett kval mellan aik-rögle, nu behöver man ju inte ens titta.
Så totalt ointressant
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
B.I.B.A skrev:"Inget mer Bofors" var väl det korrekta citatet? Eller har jag fel?förevigtdjurgården skrev:Haha, det är jag som myntade det direkt efter uppflytten när jag vrålade det rakt in i hans kamera.sPTNC skrev:Hoppas Rögle står pall nu. Annars har snubben i DIFdokumentären dragit en fet jinx!
Haha! Det stämmer nog BIBA.
Världsklass på den förevigtdjurgården! Haha!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stämmer utmärkt!B.I.B.A skrev:"Inget mer Bofors" var väl det korrekta citatet? Eller har jag fel?förevigtdjurgården skrev:Haha, det är jag som myntade det direkt efter uppflytten när jag vrålade det rakt in i hans kamera.sPTNC skrev:Hoppas Rögle står pall nu. Annars har snubben i DIFdokumentären dragit en fet jinx!
Vila i Frid, DIF Hockey.
- Think if...
- Kontakt:
...som fortfarande tycks hata svarta siffror.
Kanske klubbar med negativt resultat borde tvingas spela med röda siffror på ryggen...
Kanske klubbar med negativt resultat borde tvingas spela med röda siffror på ryggen...
Using Tapatalk
Grina då... Måtte gnaget och Leksand aldrig gå upp igen.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... mna-serien
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... mna-serien
Vi alla vet att Jämtin är dum i huvudet (tror inte ens Mod har något emot detta) men vad sysslar han med egentligen?
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... dnRZGP5r-c
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... dnRZGP5r-c
- Think if...
- Kontakt:
Fullständigt rubbad. Karriären har följaktligen också bara gått åt ett håll.
Helt OT, men noterar nu att C Ackered som för ngr år sedan var nära vårt lag. Som back (!), nästan leder poängligan i EIHL. Ta hem honom och kolla om han håller vetja
Helt OT, men noterar nu att C Ackered som för ngr år sedan var nära vårt lag. Som back (!), nästan leder poängligan i EIHL. Ta hem honom och kolla om han håller vetja
Using Tapatalk
-
Nej nej nej!!!!Think if... skrev:Fullständigt rubbad. Karriären har följaktligen också bara gått åt ett håll.
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Skulle knappt tycka att det vore en acceptabel värvning ens när vi var i HA... Låt honom prova ett år i Almtuna eller nåt först. EIHL är ungefär som Div. 1...Donkels-2.0 skrev:Nej nej nej!!!!Think if... skrev:Fullständigt rubbad. Karriären har följaktligen också bara gått åt ett håll.
Hoppas aldrig vi blir som ajk fans på bortaplan, minst 700 st borta mot lyxland är dom, men låter som typ 7
Varför finns det ens en tråd om de onämnbara?
Typ som att vi skulle ha en tråd om löss.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Typ som att vi skulle ha en tråd om löss.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Råttorna kör också en nyemission.
Det roliga är att man kan köpa sig in att bli assisterande coach.
Det roliga är att man kan köpa sig in att bli assisterande coach.
- Lee Harvey Oswald
haha, aik briljerar mot hockeymetropolen Västervik
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Korphockey avdelning usel kvalitet ikväll mellan skadedjuren och lyxfällan där lyxfällan naturligtvis vann - sämst som vanligt Christian Sandberg
Ceterum censeo Solna esse delendam