Marie Hallman - den ende journalisten

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Brutus
Inlägg: 77
Blev medlem: 2006-12-02

Inlägg av Brutus »

Marie du gör ett kanon jobb!
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
Sports dont build character, it reveals it
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av blårandigt »

slagskott skrev:Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
HAHAHAHAHAHAHHA
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

blårandigt skrev:
slagskott skrev:Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
HAHAHAHAHAHAHHA
blårandit & slagskott >>>

Lägg inte upp Era bilder på nätet. Ölmagade medelålders män vet vi alla allt för väl hur de ser ut och har de dessutom någon sort jojjeaktig-backslick-attityd så är det enbart patetiskt.

En gammal devis som Ni borde ta till Er är att "Har man inget snällt att säga, så bör man hålla käft!!!"
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

Bautabröl skrev:
blårandigt skrev:
slagskott skrev:Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
HAHAHAHAHAHAHHA
blårandit & slagskott >>>

Lägg inte upp Era bilder på nätet. Ölmagade medelålders män vet vi alla allt för väl hur de ser ut och har de dessutom någon sort jojjeaktig-backslick-attityd så är det enbart patetiskt.

En gammal devis som Ni borde ta till Er är att "Har man inget snällt att säga, så bör man hålla käft!!!"

Var det elakt då mitt påstående bottnade i att jag tyckte att tjejen som visade benen var snyggare än Marie så ber jag om ursäkt men jag tycker faktiskt det.

Jag skulle kunna skriva att jag helst har en konversation med Marie än med modellen med benen eftersom hon troligen är ett spån men det vore ju knappast snällt att skriva det heller, även om jag ger Marie upprättelse.
Sports dont build character, it reveals it
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

slagskott skrev:
Bautabröl skrev:
blårandigt skrev:
slagskott skrev:Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
HAHAHAHAHAHAHHA
blårandit & slagskott >>>

Lägg inte upp Era bilder på nätet. Ölmagade medelålders män vet vi alla allt för väl hur de ser ut och har de dessutom någon sort jojjeaktig-backslick-attityd så är det enbart patetiskt.

En gammal devis som Ni borde ta till Er är att "Har man inget snällt att säga, så bör man hålla käft!!!"

Var det elakt då mitt påstående bottnade i att jag tyckte att tjejen som visade benen var snyggare än Marie så ber jag om ursäkt men jag tycker faktiskt det.

Jag skulle kunna skriva att jag helst har en konversation med Marie än med modellen med benen eftersom hon troligen är ett spån men det vore ju knappast snällt att skriva det heller, även om jag ger Marie upprättelse.
OK! Det är uppfattat. Formuleringen av ditt inlägg gav emellertid en helt annan bild, men det är utredd och klart nu. No hard feelings? :D
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

OK! Det är uppfattat. Formuleringen av ditt inlägg gav emellertid en helt annan bild, men det är utredd och klart nu. No hard feelings?
Lugnt, bara det att dc suger all bandbredd och att bannern kom upp först vilket fick mig att tro att det var en porrsida först vilket resulterade i en riktigt komisk situation
Sports dont build character, it reveals it
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

slagskott skrev:
OK! Det är uppfattat. Formuleringen av ditt inlägg gav emellertid en helt annan bild, men det är utredd och klart nu. No hard feelings?
Lugnt, bara det att dc suger all bandbredd och att bannern kom upp först vilket fick mig att tro att det var en porrsida först vilket resulterade i en riktigt komisk situation
:lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Marie Hallman, du läser säkert det här. Kan inte du ringa upp Tjärna igen nu 3 dagar efter han sa att han inte haft någon kontakt med Ak bars Kazan och fråga vad han håller på med.

Om han skrivit på, som han tydligen har, så har han ju ljugit dig rakt i örat (höhö) också.
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Inlägg: 166
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Kid Notorious »

Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Kid Notorious skrev:Det verkar redan vara fixat.

http://blogg.expressen.se/cityhockey/en ... sid=267976
TACK återigen Marie för att du gör saker klarare. Hoppas du förstår hur bra du är!
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Inlägg av Andy »

Crashmash skrev:
Kid Notorious skrev:Det verkar redan vara fixat.

http://blogg.expressen.se/cityhockey/en ... sid=267976
TACK återigen Marie för att du gör saker klarare. Hoppas du förstår hur bra du är!
Hoppas Maries chefer förstår hur bra hon är... Det är det viktigaste om vi vill se mer av henne i framtiden!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av blårandigt »

Bautabröl skrev:
slagskott skrev:
Bautabröl skrev:
blårandigt skrev:
slagskott skrev:Av nyfikenhet följde jag en länk till henens blogg och min första tanke när jag såg henne var att jävlar vilken sexig reporter.

Efter en stund insåg jag att hon kanske inte var så snygg som jag först trott

Bild
HAHAHAHAHAHAHHA
blårandit & slagskott >>>

Lägg inte upp Era bilder på nätet. Ölmagade medelålders män vet vi alla allt för väl hur de ser ut och har de dessutom någon sort jojjeaktig-backslick-attityd så är det enbart patetiskt.

En gammal devis som Ni borde ta till Er är att "Har man inget snällt att säga, så bör man hålla käft!!!"

Var det elakt då mitt påstående bottnade i att jag tyckte att tjejen som visade benen var snyggare än Marie så ber jag om ursäkt men jag tycker faktiskt det.

Jag skulle kunna skriva att jag helst har en konversation med Marie än med modellen med benen eftersom hon troligen är ett spån men det vore ju knappast snällt att skriva det heller, även om jag ger Marie upprättelse.
OK! Det är uppfattat. Formuleringen av ditt inlägg gav emellertid en helt annan bild, men det är utredd och klart nu. No hard feelings? :D
Bautabröl: jag är 14, inte en medelålders man. :roll:
m0ng00se
Inlägg: 1479
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av m0ng00se »

wikegård sällar sig till hyllningskören!;)...eller iaf ger "vår" marie ett erkännande

http://www.wikegard.se/


Mmm jag (och säkert många andra) kanske hjälpte honom på traven lite efter "Nytt land, ny liga" inlägget då "vi" visade honom vägen till hallmans blogg:D
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

När/om jag tar tuben till jobbet på morgonen och väljer mellan City och Metro (punkt se väljer man inte utan prackas på och är man för trött på morgonen orkar man inte alltid tacka nej) så är det faktiskt Citys sportdel i allmänhet och Marie Hallman i synnerhet som får mig att välja City.

Inför kommande säsong förtjänar Hallman en fet löneförhöjning och bättre förutsättningar för att kunna göra ett ännu bättre jobb (om det nu är möjligt).

Härliga Hallman!
Lycka är att vara djurgårdare
Skriv svar