Biljettråden
- Think if...
- Kontakt:
Re: Biljettråden
Även jag blind, utgår från att det går att förlänga en bit in på sommaren...
Using Tapatalk
Take a walk on the Wild side!android skrev:29 maj.
Skönt att man, åtminstone av vad jag vet, oannonserat har höjt biljettpriset på långsidan med 40 spänn. Som om inte hockeyn var dyr nog ändå. Vadan detta? Det är ju inte som att det är lapp på luckan i varje omgång, direkt.
Det återstår att se. Verkade vara ett jäkla krångel på kansliet iaf. Skulle boka lite extra biljetter till vänner och bekanta och det tog typ två dagar så antagligen är det mycket lösplåtar. Även om det är rena spekulationer från min sida.Rudi skrev:Skönt att man, åtminstone av vad jag vet, oannonserat har höjt biljettpriset på långsidan med 40 spänn. Som om inte hockeyn var dyr nog ändå. Vadan detta? Det är ju inte som att det är lapp på luckan i varje omgång, direkt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hej!
Om det är någon som har en biljett över till Leksand ikväll köper jag gärna den!
/Sainte
Om det är någon som har en biljett över till Leksand ikväll köper jag gärna den!
/Sainte
Om någon har två biljetter till Leksand på lördag 21/1 som dem vill bli av med så får dem gärna höra av sig!
Finns fortfarande biljetter kvar.diffarn1 skrev:Om någon har två biljetter till Leksand på lördag 21/1 som dem vill bli av med så får dem gärna höra av sig!
Säljer två biljetter mot Rögle den 4/2 pga förhinder
A9 Rad 7 plats 1 och 2
Köptes för 700:- (620:- + 80:- serviceavgift)
Säljes för 400:-
/ Niklas
A9 Rad 7 plats 1 och 2
Köptes för 700:- (620:- + 80:- serviceavgift)
Säljes för 400:-
/ Niklas
Släpptes fler biljetter efter att jag kollade så det löste sig.mb81 skrev:Finns fortfarande biljetter kvar.diffarn1 skrev:Om någon har två biljetter till Leksand på lördag 21/1 som dem vill bli av med så får dem gärna höra av sig!
Någon annan som bokat säsongskort men inte fått bekräftelse på mailen?
Känns alltid bra att få bekräftelse direkt på mailen.
-
Samma här, bokat men inget mailmb81 skrev:Någon annan som bokat säsongskort men inte fått bekräftelse på mailen?
Kommer väl sen men man gillar ju att få bekräftelse på vad man köpt!JulesAttar skrev:Samma här, bokat men inget mailmb81 skrev:Någon annan som bokat säsongskort men inte fått bekräftelse på mailen?
- Think if...
- Kontakt:
Köpte inklusive slutspel så räknar med att jag får det.Think if... skrev:Du vet vad du har köpt, men inte vad du får se