Säsongen 15/16

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av gaspo »

Hillary är den mest kompetena. Men alla har vi olika åsikter. Det viktiga är att vi är djurgårdare ;-)
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Jepe »

Hockey...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:
minalman skrev:
-daniel- skrev:
Det mest absurda är att Trump förmodligen är den rimligaste republikanska kandidaten.

Sorry, off topic deluxe.
Som att lagstifta att Apple måste bygga alla sina telefoner i USA och samtidigt förbjuda arbetskraftsinvandring från Latinamerika? Förstår inte att folk lyssnar på karln.
(Still OT)
Och du tycker att Cruz ultrakristna konservativa stolleri från superhögern är bättre?

De är idioter hela högen, men jag tror att exempelvis Cruz är snäppet värre faktiskt. Har dock blivit jävligt poppis att enbart måla ut Trump som den onda ledaren i svensk media. Han är en populistisk entreprenör med oerhört korkade idéer, men ta reda på fakta om resterande kandidater från republikanerna innan ni uttalar er, tack.
Bra inlägg!

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Caveman »

Magnutz skrev:
-daniel- skrev:
minalman skrev:
-daniel- skrev:
Det mest absurda är att Trump förmodligen är den rimligaste republikanska kandidaten.

Sorry, off topic deluxe.
Som att lagstifta att Apple måste bygga alla sina telefoner i USA och samtidigt förbjuda arbetskraftsinvandring från Latinamerika? Förstår inte att folk lyssnar på karln.
(Still OT)
Och du tycker att Cruz ultrakristna konservativa stolleri från superhögern är bättre?

De är idioter hela högen, men jag tror att exempelvis Cruz är snäppet värre faktiskt. Har dock blivit jävligt poppis att enbart måla ut Trump som den onda ledaren i svensk media. Han är en populistisk entreprenör med oerhört korkade idéer, men ta reda på fakta om resterande kandidater från republikanerna innan ni uttalar er, tack.
Bra inlägg!

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Bra inlägg????? I tråden för Säsongen 15/16, jag är skeptisk.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Magnutz »

Caveman skrev:
Magnutz skrev:
-daniel- skrev:
minalman skrev:
-daniel- skrev:
Det mest absurda är att Trump förmodligen är den rimligaste republikanska kandidaten.

Sorry, off topic deluxe.
Som att lagstifta att Apple måste bygga alla sina telefoner i USA och samtidigt förbjuda arbetskraftsinvandring från Latinamerika? Förstår inte att folk lyssnar på karln.
(Still OT)
Och du tycker att Cruz ultrakristna konservativa stolleri från superhögern är bättre?

De är idioter hela högen, men jag tror att exempelvis Cruz är snäppet värre faktiskt. Har dock blivit jävligt poppis att enbart måla ut Trump som den onda ledaren i svensk media. Han är en populistisk entreprenör med oerhört korkade idéer, men ta reda på fakta om resterande kandidater från republikanerna innan ni uttalar er, tack.
Bra inlägg!

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Bra inlägg????? I tråden för Säsongen 15/16, jag är skeptisk.
Sant. Off topic. Men bortsett från det så är inlägget bra! [WHITE SMILING FACE]️

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Säsongen 15/16

Inlägg av minalman »

Magnutz skrev: Sant. Off topic. Men bortsett från det så är inlägget bra! [WHITE SMILING FACE]️

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Varför WHITE smiling face?
Senast redigerad av minalman den 2016-03-16 16:59:34, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av sensei »

Magnutz skrev:
-daniel- skrev:
minalman skrev:
-daniel- skrev:
Det mest absurda är att Trump förmodligen är den rimligaste republikanska kandidaten.

Sorry, off topic deluxe.
Som att lagstifta att Apple måste bygga alla sina telefoner i USA och samtidigt förbjuda arbetskraftsinvandring från Latinamerika? Förstår inte att folk lyssnar på karln.
(Still OT)
Och du tycker att Cruz ultrakristna konservativa stolleri från superhögern är bättre?

De är idioter hela högen, men jag tror att exempelvis Cruz är snäppet värre faktiskt. Har dock blivit jävligt poppis att enbart måla ut Trump som den onda ledaren i svensk media. Han är en populistisk entreprenör med oerhört korkade idéer, men ta reda på fakta om resterande kandidater från republikanerna innan ni uttalar er, tack.
Bra inlägg!

Skickat från min E6853 via Tapatalk
Blev nyfiken och tittade på lite snabbt på hans wikisida: https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Cruz#U.S._Senate

Ser inget som direkt sticker ut som galet där bland det som han faktiskt har åstadkommit och röstat igenom.

Trump är ett nytt fenomen som folk har lite svårt att förhålla sig till. Antingen gillar man outsiders eller så föredrar man samma gamla vanliga kandidater från det politiska etablissemanget med allt vad det innebär.

Vad jag förstår så har bytesbalansen vart åt helvete i många sektorer i USA och flykten av tillverkningsjobb fortsätter. Trump ser sin chans att attrahera medelklassen / vanligt folk.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av android »

Nästa person som skriver om amerikansk politik i den här tråden kommer SirDIFalot att banna.

Ser man på säsongen än så länge så har inte hela laget kuggat i samtidigt va? Ett tag drev våran tredjekedja laget. Ett tag förlitade vi oss helt på målvakterna. Sen förstakedjan. Ikväll hoppas jag att alla är på sin absoluta topp. och fortsätter så några veckor.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
ALLTID DIF
Inlägg: 485
Blev medlem: 2014-07-17

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av ALLTID DIF »

android skrev:Nästa person som skriver om amerikansk politik i den här tråden kommer SirDIFalot att banna.

Ser man på säsongen än så länge så har inte hela laget kuggat i samtidigt va? Ett tag drev våran tredjekedja laget. Ett tag förlitade vi oss helt på målvakterna. Sen förstakedjan. Ikväll hoppas jag att alla är på sin absoluta topp. och fortsätter så några veckor.
Hage då ?
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Frasse »

android skrev:Nästa person som skriver om amerikansk politik i den här tråden kommer SirDIFalot att banna.

Ser man på säsongen än så länge så har inte hela laget kuggat i samtidigt va? Ett tag drev våran tredjekedja laget. Ett tag förlitade vi oss helt på målvakterna. Sen förstakedjan. Ikväll hoppas jag att alla är på sin absoluta topp. och fortsätter så några veckor.
Permanent ban och totalt låst forum om någon nämner valet i ett annat land i någon tråd förutom i viewtopic.php?f=17&t=4026
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av gaspo »

Bra kämpat idag synd att domaren bara va konsekvent mot DIF och sket fullständigt i vad Frölunda spelare gjorde. Felaktig utvisning på Alvarez så det skrek om det. Sen att vi schabblar bort PP i slutet är pinsamt. Tråkigt,men vi stod upp bra. Det trodde jag inte. Men jävlar vad våra backar hamnar i knäet på Tellqvist.

Varför har vi nästintill alltid domarna mot oss? T.o.m säcken tvivlar på utvisningarna idag. O det e fan inte vanligt.
Senast redigerad av gaspo den 2016-03-16 22:46:35, redigerad totalt 1 gånger.
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av gaspo »

En sak till Henrik Leman på GT måste vara dumihuvet!
Praetori
Inlägg: 13757
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av Praetori »

android skrev: Ser man på säsongen än så länge så har inte hela laget kuggat i samtidigt va? Ett tag drev våran tredjekedja laget. Ett tag förlitade vi oss helt på målvakterna. Sen förstakedjan. Ikväll hoppas jag att alla är på sin absoluta topp. och fortsätter så några veckor.
Första perioden nu mot fisk kuggade hela laget i för första gången. Det är ett spel som till och med skulle kunna få SAIK på rygg (utan att överdriva) om det kan bli normalnivå.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
gaspo
Inlägg: 1532
Blev medlem: 2012-02-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av gaspo »

Förvånar mig inte ett dugg om Sörensen blir avstängd nu. Alla medier skriver bara om detta och Rönnberg den jävla gnällspiken. Fy fan. Klockren tackling av Sörensen. Synd att tidningarna hatar DIF o sätter press på disciplinsnämden.
#10
Inlägg: 13631
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Säsongen 15/16

Inlägg av #10 »

gaspo skrev:Förvånar mig inte ett dugg om Sörensen blir avstängd nu. Alla medier skriver bara om detta och Rönnberg den jävla gnällspiken. Fy fan. Klockren tackling av Sörensen. Synd att tidningarna hatar DIF o sätter press på disciplinsnämden.
Blir han avstängd är det för den 1a tacklingen
Skriv svar