SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 2016

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
#10
Inlägg: 13634
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av #10 »

Hetsa stolsgrannarna, kompisar, ja varenda kotte som är på hovet ska hetsas till århundradets tryck i morgon, ingen jäväl som är där ska vika in årorna, vi ska blåsa Brynäs från hovet med en jävla ljudkuliss.
mb81
Inlägg: 8661
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av mb81 »

Är det samma domare som igår? Var en polare med vanligtvis bra koll som sa det till mig idag men trodde inte på det och hittar inget på nätet.
#10
Inlägg: 13634
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av #10 »

mb81 skrev:Är det samma domare som igår? Var en polare med vanligtvis bra koll som sa det till mig idag men trodde inte på det och hittar inget på nätet.
Om dom har nått vett i skallen så utsätter dom inte Nord och Persson för hovet imorn.
Användarvisningsbild
AdamPickard
Inlägg: 317
Blev medlem: 2012-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av AdamPickard »

Thore tillbaka imorgon enligt Tomas ROOOOS! DIF MOT RUBBET!!!
kaminor
Inlägg: 3262
Blev medlem: 2009-11-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av kaminor »

Mmm, och inte ett skit verkar shl göra åt huvudtacklingarna från brunsås.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Kall-El »

Absolut viktigast att klacken säljer ut och gärna en utökad sådan som det nu också verkar bli. Borgar för ett helvetes tryck.

Och nej hoppas innerligt inte att samma tomtar som senast för döma. Om så skulle ske kan ni ge er helvete på att de skall visa att de kan "stå emot" och återigen döma emot DIF utav bara helvete.
#10
Inlägg: 13634
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av #10 »

kaminor skrev:Mmm, och inte ett skit verkar shl göra åt huvudtacklingarna från brunsås.
Märkligt, iaf med den på Holm, mycket lik den sallinen fick 3eller 5 matcher för.
Användarvisningsbild
Doyle
Inlägg: 2038
Blev medlem: 2006-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: San Jose Sharks

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Doyle »

Inte mer än rätt att brynäs åker på ett par avstängningar inför matchen i morgon. Vi tappade ju 3 st i form av Sallinen, Thoresen o Holm. Inte konstigt att de kunde springa hem segern även om vi satte press på dem rejält. Men vore ju en jäkligt skön vinst om vi nu båda har fullt manskap och vi vinner. Så härlig känsla att se Bik Bok systrarna Westerholm stå där och se att fulspel inte lönar sig. Karman slår alltid tillbaka :evil:
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7177
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Innerst inne vet jag att detta kan sluta hur fan som helst. Stolpe ut istället för stolpe in. Studspuck dit istället för hit osv.

Det enda vi kan styra över för att få en värdig match oavsett vinst eller förlust är.
1. Hovet ska stormkoka. Vi ska fortsätta cementera vilka som är överlägset bäst publik i Sverige/Världen.
2. Spelarna ska spela för att vinna. Ingen jävla rädsla för att förlora. Visst, vi kan åka ut imorgon. Men kom igen, det är slutspel, det är fest, spela och njut. Det är inte en SHL-plats vi spelar om.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Mash »

mb81 skrev:Är det samma domare som igår? Var en polare med vanligtvis bra koll som sa det till mig idag men trodde inte på det och hittar inget på nätet.
Det är inte offentliggjort ännu. Hoppas på en neutral domarinsats imorgon, där spelet får tala istället för visselpipan.
Användarvisningsbild
mutation
Inlägg: 354
Blev medlem: 2009-09-29
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av mutation »

Galet vad jag är taggad för match imorgon. Och jag ska ändå bara sitta på min feta röv framför tv i Jönköping...

Edit: Grammatik som en 2-åring.
förevigtdjurgården
Inlägg: 4346
Blev medlem: 2012-04-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av förevigtdjurgården »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Innerst inne vet jag att detta kan sluta hur fan som helst. Stolpe ut istället för stolpe in. Studspuck dit istället för hit osv.

Det enda vi kan styra över för att få en värdig match oavsett vinst eller förlust är.
1. Hovet ska stormkoka. Vi ska fortsätta cementera vilka som var överlägset bäst publik i Sverige/Världen.
2. Spelarna ska spela för att vinna. Ingen jävla rädsla för att förlora. Visst, vi kan åka ut imorgon. Men kom igen, det är slutspel, det är fest, spela och njut. Det är inte en SHL-plats vi spelar om.
Fixade.
Vila i Frid, DIF Hockey.
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Praetori »

mutation skrev:Galet vad jag är taggad för match imorgon. Och jag ska ändå bara sitta på min feta röv framför tv i Jönköping...

Edit: Grammatik som en 2-åring.
Du vet att det är värt att åka de extra milen upp till ett kokande Hovet och sedan åka tillbaka igen. Det kan säkert gå att klämma in en plats någonstans. If all else fails så kan man stå och trängas på hyllan med sådana typer som mig (och dricka riktig öl samtidigt).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Rocky3000 »

- Håll Tätt Bakåt!
Bild
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20

Inlägg av Mash »

Rocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
Korrigerade
Låst