Alex "The man" Deilert.Stavhoppet skrev:SirDIFalot skrev:Haha, han kommer aldrig kunna leva upp till förväntningarna han får på sig i alla fall.DIFtomppa skrev:Är han verkligen så bra eller är han överskattad?
Haha så är det väl men samtidigt får jag väl säga att jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm som har varit en större stjärna som vi värvat de senaste 15 åren?
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
-
Hahahahaha-daniel- skrev:Alex "The man" Deilert.Stavhoppet skrev:SirDIFalot skrev:Haha, han kommer aldrig kunna leva upp till förväntningarna han får på sig i alla fall.DIFtomppa skrev:Är han verkligen så bra eller är han överskattad?
Haha så är det väl men samtidigt får jag väl säga att jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm som har varit en större stjärna som vi värvat de senaste 15 åren?
Så tror vi att man ger honom C på bröstet på en gång?
Det tror och hoppas jag. Han vet vad som krävs.Stavhoppet skrev:Hahahahaha-daniel- skrev:Alex "The man" Deilert.Stavhoppet skrev:SirDIFalot skrev:Haha, han kommer aldrig kunna leva upp till förväntningarna han får på sig i alla fall.DIFtomppa skrev:Är han verkligen så bra eller är han överskattad?
Så tror vi att man ger honom C på bröstet på en gång?
Undra hur många 1000 extrA säsongskort som kommer säljas enbart för honom?
Tycker synd om Rocky bara, han drömde ju om Johner och Jakobs....
Nu behövs det bara ahnelöv/kronwall eller en annan defensiv pjäs så börjar lagbygget se riktigt riktigt bra ut
- -daniel-
Är fortfarande rädd att Sörensen kommer få spela VM och sticka över till NHL vid braksuccé (som det naturligtvis blir när han får spela med kvalitativa spelare bredvid sig).
Ingen skillnad att spela med spelare som Crosby gentemot spelare som Ahlen och Lundberg-daniel- skrev:Är fortfarande rädd att Sörensen kommer få spela VM och sticka över till NHL vid braksuccé (som det naturligtvis blir när han får spela med kvalitativa spelare bredvid sig).
Tror Crosby kommer tacka nej till Tre kronor även om Pittsburgh åker ut.DIFtomppa skrev:Ingen skillnad att spela med spelare som Crosby gentemot spelare som Ahlen och Lundberg-daniel- skrev:Är fortfarande rädd att Sörensen kommer få spela VM och sticka över till NHL vid braksuccé (som det naturligtvis blir när han får spela med kvalitativa spelare bredvid sig).
Avgå Jocke.
Fan alltså, det är svårt. Man unnar verkligen Sörensen all framgång, men man vill behålla han själv. Han får åka efter att han bärgat ett SM-guld. Så får det bli.
En relevant fråga som kommer är ju om det finns KHL-klausuler i kontraktet?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Usla KG som inte värvade tillbaka stjärnorna johner,jakobs,guter och cehlin!
Sjuk kul, och som jag ser det så har vi ett lag med realistisk målsättning för att va 3-6 i serien. skulle det dock dyka upp 2-3 spelare till framförallt två riktigt fina backar, så kan säsongen bli riktigt kul. På pappret den bästa värvningen Dif gjort på många år.
- ALLTID DIF
Ett STORT GRYMT JÄVLA JOBB av KG
med alla värvningar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
med alla värvningar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så GLAD att vi inte spelar i HA just nu. Inte en chans att vi hade landat Thoresen då.
i