Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
GT-Micke
Inlägg: 128
Blev medlem: 2013-11-16
Ort: Växjö

Re: Biljettråden

Inlägg av GT-Micke »

Om man skulle vilja ha tag på biljetter till Djurgårdsklacken på matchen Växjö-Djurgården
vart får man tag på det?
Användarvisningsbild
Cirith Ungol
Inlägg: 415
Blev medlem: 2014-05-21

Re: Biljettråden

Inlägg av Cirith Ungol »

Om någon i klacken funderar på att klippa säsongskortet så tar jag gärna över det för de matcher som spelas i januari innan jag drar bort från Sverige igen :lol:
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Biljettråden

Inlägg av minalman »

Cirith Ungol skrev:Om någon i klacken funderar på att klippa säsongskortet så tar jag gärna över det för de matcher som spelas i januari innan jag drar bort från Sverige igen :lol:
Opportunist!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Cirith Ungol
Inlägg: 415
Blev medlem: 2014-05-21

Re: Biljettråden

Inlägg av Cirith Ungol »

minalman skrev:
Cirith Ungol skrev:Om någon i klacken funderar på att klippa säsongskortet så tar jag gärna över det för de matcher som spelas i januari innan jag drar bort från Sverige igen :lol:
Opportunist!
Opportunist - ja visst!
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

minalman skrev:
Cirith Ungol skrev:Om någon i klacken funderar på att klippa säsongskortet så tar jag gärna över det för de matcher som spelas i januari innan jag drar bort från Sverige igen :lol:
Opportunist!
Man kan omöjligt kalla någon som väljer att förlägga sin visit till Sverige i januari för opportunist :P



Skickat från min iPhone med Tapatalk
john.eriksson
Inlägg: 1
Blev medlem: 2015-01-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Småland

Re: Biljettråden

Inlägg av john.eriksson »

Hej!

Ngn som kan berätta för en DIF supporter från de småländska skogarna vad skillnad mellan att boka biljett via AXS eller DifHockey är? På DIF-Leksand den 27 feb fanns där inte så många "bra" biljetter kvar så körde den dyraste ospec biljetten jag kunde hitta långsida mitt, för 315:- via Djurgårdens hemsida. Vad kan man förvänta sig för platser?

Mvh John
Användarvisningsbild
Skotte
Inlägg: 92
Blev medlem: 2010-12-15

Re: Biljettråden

Inlägg av Skotte »

Hur sent kan man köpa biljetter i DIF-shoppen? Är det frams till att de stänger butiken vid 19?
Användarvisningsbild
Davidsson
Inlägg: 429
Blev medlem: 2015-02-01

Re: Biljettråden

Inlägg av Davidsson »

Tänkte boka biljetter till mig och min svärfar med sällskap till Dif-fbk. De bästa platserna är på långsidan rad 4. Hur illa är dessa egentligen. Ser man hela isen. PS Vi är inte "dvärgar".
Användarvisningsbild
Andspe
Inlägg: 1835
Blev medlem: 2011-01-13
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Andspe »

Davidsson skrev:Tänkte boka biljetter till mig och min svärfar med sällskap till Dif-fbk. De bästa platserna är på långsidan rad 4. Hur illa är dessa egentligen. Ser man hela isen. PS Vi är inte "dvärgar".
Generellt sätt så ser man ganska bra på alla platser på Hovet. Men rad 4 är ganska nära isen vilket medför att sargen kommer närmre och det blir svårare att se..

Ta en titt via: http://www2.difhockey.se/panorama och bedöm själv =)
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Bara jag som tycker den där Panorama gör att sikten ser ännu sämre ut än vad den faktiskt är?
Avskaffa tre mot tre.
Mange_H
Inlägg: 12
Blev medlem: 2012-11-22

Re: Biljettråden

Inlägg av Mange_H »

Davidsson skrev:Tänkte boka biljetter till mig och min svärfar med sällskap till Dif-fbk. De bästa platserna är på långsidan rad 4. Hur illa är dessa egentligen. Ser man hela isen. PS Vi är inte "dvärgar".
Tycker nog att allt nedanför rad 8 är ganska kass.
PeterMellerud
Inlägg: 3
Blev medlem: 2015-02-14

Re: Biljettråden

Inlägg av PeterMellerud »

Någon som vet hur man får tag på biljetter till DIF leksand 27 feb. Går ej att boka men står ej heller slutsålt..brukar det komma biljetter tillbaka som ej lösts ut?
Kalliasson
Inlägg: 520
Blev medlem: 2010-11-15
Ort: Luleå

Re: Biljettråden

Inlägg av Kalliasson »

PeterMellerud skrev:Någon som vet hur man får tag på biljetter till DIF leksand 27 feb. Går ej att boka men står ej heller slutsålt..brukar det komma biljetter tillbaka som ej lösts ut?
Slutsålt är det iaf inte, om du bor i Stockholm så kan du väl alltid ta en titt förbi Globen ;p
PeterMellerud
Inlägg: 3
Blev medlem: 2015-02-14

Re: Biljettråden

Inlägg av PeterMellerud »

Kalliasson skrev:
PeterMellerud skrev:Någon som vet hur man får tag på biljetter till DIF leksand 27 feb. Går ej att boka men står ej heller slutsålt..brukar det komma biljetter tillbaka som ej lösts ut?
Slutsålt är det iaf inte, om du bor i Stockholm så kan du väl alltid ta en titt förbi Globen ;p

bor inte i stockholm. Har ca 40 mil dit så det blir lite svårt. Ringde axs men de hade inga.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17511
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Biljettråden

Inlägg av SirDIFalot »

Alltid suspekt när någon nyreggad frågar efter biljetter till DIF-Leksand och säger att han bor 40 mil från Stockholm.... ;)
Expert.
Skriv svar