Hockeyallsvenskan 14/15
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Hockeyallsvenskan 14/15
Djurgårdens farmarlag Vita Hästen imponerar
-
Taskigt antagande?1962FenderStrat skrev:Conny lämnar på eget begär. Flaskan som spökar igen?
http://www.vik.se/nyheter/Zgdox3LXzS/
Officiella förklaringen är att han är missnöjd med tränaren, och tränaren är missnöjd med Conny. Han är säkerligen inte en lätt person att handskas med.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har en känsla av att vi har en person på forumet som kan ha insyn här...seppuko skrev:Taskigt antagande?1962FenderStrat skrev:Conny lämnar på eget begär. Flaskan som spökar igen?
Officiella förklaringen är att han är missnöjd med tränaren, och tränaren är missnöjd med Conny. Han är säkerligen inte en lätt person att handskas med.
Expert.
-
seppuko skrev:Taskigt antagande?1962FenderStrat skrev:Conny lämnar på eget begär. Flaskan som spökar igen?
Varför taskigt? Vi alla vet ju hans historia.
Därför att han har jobbat hårt med hans förflutna, varit öppen om det, släppt en bok. Det vill säga lagt det bakom sig. Det finns flertalet andra som inte varit lika öppna med det där ditt antagande inte varit lika taskigt.1962FenderStrat skrev:seppuko skrev:Taskigt antagande?1962FenderStrat skrev:Conny lämnar på eget begär. Flaskan som spökar igen?
Varför taskigt? Vi alla vet ju hans historia.
"AIK kommer att notera säsongens bästa publiksiffra när laget tar emot Karlskoga i eftermiddag.
Närmare 7 000 förväntas finnas på Globens läktare och det är uppdukat för feststämning."
HAHAHAHAHA feststämning.
Jag är osäker på om man vill vara ironisk eller seriös på Sportbladet i den artikeln.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Närmare 7 000 förväntas finnas på Globens läktare och det är uppdukat för feststämning."
HAHAHAHAHA feststämning.
Jag är osäker på om man vill vara ironisk eller seriös på Sportbladet i den artikeln.
Alltså. Visst är det skoj att vi har fått tillbaka våran publik genom åren, men det var inte längesedan vi hade rätt skralt publiksnitt också. Kanske inte riktigt i deras låga nivå, men det lär kunna gå fort för vår del också om allt skulle gå fel. MrMadhawk lade ju upp en bild igår från en Globenmatch 2002 där det ekade tomt hos oss.ciirree skrev:"AIK kommer att notera säsongens bästa publiksiffra när laget tar emot Karlskoga i eftermiddag.
HAHAHAHAHA feststämning.
Dock kunde de kanske spelat kvar på Hovet med deras nu 7000 gäster istället för i Globen som kommer vara halvfull.
Re: Sv: Hockeyallsvenskan 14/15
Och hade du zoomat i den bilden so hade du sett att hemmalaget hade SVARTA tröjor på sig och var en bild från AIK sista Ks match 2002seppuko skrev:Alltså. Visst är det skoj att vi har fått tillbaka våran publik genom åren, men det var inte längesedan vi hade rätt skralt publiksnitt också. Kanske inte riktigt i deras låga nivå, men det lär kunna gå fort för vår del också om allt skulle gå fel. MrMadhawk lade ju upp en bild igår från en Globenmatch 2002 där det ekade tomt hos oss.ciirree skrev:"AIK kommer att notera säsongens bästa publiksiffra när laget tar emot Karlskoga i eftermiddag.
HAHAHAHAHA feststämning.
Dock kunde de kanske spelat kvar på Hovet med deras nu 7000 gäster istället för i Globen som kommer vara halvfull.
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Nej jag tror faktiskt det var DIF på Madhawks bild. Det ser definitivt ut som våra mörkblåa hemmatröjor med rött längst ner på ärmarna.
Säker på att det var AIK?
Jag reagerade mest på att de skriver feststämning? De brukar ju skriva diverse saker om att publiken sviker när AIK har 3000 på Hovet. Att ha 7000 i Globen är ju nästan samma sak, feststämningen uteblir och det ekar istället.seppuko skrev:Alltså. Visst är det skoj att vi har fått tillbaka våran publik genom åren, men det var inte längesedan vi hade rätt skralt publiksnitt också. Kanske inte riktigt i deras låga nivå, men det lär kunna gå fort för vår del också om allt skulle gå fel. MrMadhawk lade ju upp en bild igår från en Globenmatch 2002 där det ekade tomt hos oss.ciirree skrev:"AIK kommer att notera säsongens bästa publiksiffra när laget tar emot Karlskoga i eftermiddag.
HAHAHAHAHA feststämning.
Definitivt DIF. Annars har jag sämre syn än vad jag tror.ciirree skrev:Nej jag tror faktiskt det var DIF på Madhawks bild. Det ser definitivt ut som våra mörkblåa hemmatröjor med rött längst ner på ärmarna.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Om ni hade vetat mer om Mrmadhawk så hade ni vetat att han allt som oftast har egna bilder och sällan använder andras saker. Men vill ni har mer "bevis" så här:Godnoken skrev:Definitivt DIF. Annars har jag sämre syn än vad jag tror.ciirree skrev:Nej jag tror faktiskt det var DIF på Madhawks bild. Det ser definitivt ut som våra mörkblåa hemmatröjor med rött längst ner på ärmarna.
2002-10-10 Djurgårdens IF-MIF Redhawks 4-1 (3-0, 0-1, 1-0) 4218 Globen
Någon som har koll på hur det går för Truchno?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
En matchen. Noll poäng. Minus 2. Blev skadad och har varit skadad sen dess.JLindgren skrev:Någon som har koll på hur det går för Truchno?
Expert.