Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 709
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Biljettråden

Inlägg av Jimmy Peterson »

Daniel942 skrev:
Jimmy Peterson skrev:
Mange_H skrev:Tänkte köpa biljetter till DIF-Brynäs 4okt men det står utsålt. Kan det stämma, 2,5 vecka innan match?
Hej Mange, vi ska se över biljettsituationen i morgon. Så länge kan du boka på http://biljetter.difhockey.se/globen
Det där är ju för annandagsmatchen? 4 Oktober ville Mange se hockey! :)
Jag får skylla på att klockan är lite för mycket. http://biljetter.difhockey.se/bokatidigt är bästa länken nu - långsidesbiljett till bättre pris.
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: Biljettråden

Inlägg av dutti »

Är det någon som vet hur fan man hugger biljetter till Fisklunda-DIF på lördag? Är det köp på plats som gäller om man tänkt vara på bortastå?
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: Biljettråden

Inlägg av seppuko »

dutti skrev:Är det någon som vet hur fan man hugger biljetter till Fisklunda-DIF på lördag? Är det köp på plats som gäller om man tänkt vara på bortastå?
Läste någonstans (twitter, fejjan) att det var köp på plats som gällde där borta. Minns ej vart eller vem som gav denna info dock.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Biljettråden

Inlägg av Staten »

dutti skrev:Är det någon som vet hur fan man hugger biljetter till Fisklunda-DIF på lördag? Är det köp på plats som gäller om man tänkt vara på bortastå?
Direktinsläpp. Värdelöst tänker jag, men vad vet jag.
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: Biljettråden

Inlägg av dutti »

Alriiiight! Tack boys. Borde väl inte vara några konstigheter tänker jag - förväntas väl inget monsterfölje så det skulle kunna ta slut?
Du är med oss överallt, Stefan.
Jockzen
Inlägg: 1
Blev medlem: 2008-09-30

Biljett till FBK säljes

Inlägg av Jockzen »

Hej,

Har en sittplatsbiljett till salu till DIF - FBK på torsdag. A10 rad 5.

Ordpris 245:-,

Säljer för 150:-

Kontakta mig via PM vid intresse.
robin_dif
Inlägg: 650
Blev medlem: 2005-08-17
Ort: sthlm

Re: Biljettråden

Inlägg av robin_dif »

Går det att köpa biljetter till hovets hylla?
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8117
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

robin_dif skrev:Går det att köpa biljetter till hovets hylla?
http://www.difhockey.se/foretag/mat-hockey
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8117
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

7000 sålda nu till matchen på lördag. Garanterat slutsålt tills dess!
Avskaffa tre mot tre.
Bresse
Inlägg: 72
Blev medlem: 2010-03-30
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Bresse »

Ca 7000 sålda men ändå kan jag inte boka 6 st biljetter... Blir inte riktigt klok på detta!
Mange_H
Inlägg: 12
Blev medlem: 2012-11-22

Re: Biljettråden

Inlägg av Mange_H »

Snälla Djurgården, gör något åt er biljettförsäljning, den är katastrofdålig!

Om jag ska betala 350:- för en biljett, det gör jag gärna, då vill jag kunna välja vilken biljett jag vill. Är inte intresserad av att få en biljett slumpvis tilldelad någonstans på en sektion.
Som det är nu är man tvungen att ringa till AXS för att boka, för försöker man köpa på deras hemsida så får man bara skitbiljetter medan om man ringer så kan man välja bland dom bra biljetterna.
Titta på Ticnets system, så ska det se ut, lätt och smidigt.
Benzan
Inlägg: 11
Blev medlem: 2012-07-03

Re: Biljettråden

Inlägg av Benzan »

Håller fullständigt, med AXS är ett skämt. gamla Ticnet översikten med att välja plats var helt klart att föredra.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Biljettråden

Inlägg av Jepe »

En stor fördel med att ha säsongsbiljetter är att man slipper axs.com Hatade Ticnet men såhär i efterhand kan man bara konstatera att Ticnet var ljusår bättre än denna skit.

Kör axs på fotbollen så jag vet hur kasst det systemet är. Vilka var det som beslutade om att byta system? Måste kunna gå att sätta press på att byta tillbaka. Vet varken aikare, vrak eller djurgårdare som är nöjda med AXS.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 709
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Biljettråden

Inlägg av Jimmy Peterson »

Mange_H skrev:Snälla Djurgården, gör något åt er biljettförsäljning, den är katastrofdålig!

Om jag ska betala 350:- för en biljett, det gör jag gärna, då vill jag kunna välja vilken biljett jag vill. Är inte intresserad av att få en biljett slumpvis tilldelad någonstans på en sektion.
Som det är nu är man tvungen att ringa till AXS för att boka, för försöker man köpa på deras hemsida så får man bara skitbiljetter medan om man ringer så kan man välja bland dom bra biljetterna.
Titta på Ticnets system, så ska det se ut, lätt och smidigt.
Vi har kontakt med Stockholm Globe Arenas (som bestämmer om vilket biljettsystem som ska användas) om detta. Vi har även haft direktkontakt med AXS. Vi har framfört önskemål om att man ska kunna välja plats själv på våra matcher och de tittar på att skapa den funktionen men ännu finns den alltså inte. Vi är väl medvetna om problemet och de tittar även på alternativa lösningar fram till dess att man kan välja plats helt fritt.
Användarvisningsbild
Acke83
Inlägg: 285
Blev medlem: 2010-01-02

Re: Biljettråden

Inlägg av Acke83 »

Lyckats få tag i 4 dugliga plåtar nu. Rad 6 bakom speakerbåset men bättre än samtliga 20 bokningsfönster jag fick hålla uppe medans jag letade något bättre. Det är väl så man får göra så länge, hålla en massa biljetter tills något man vill ha dyker upp :(
Skriv svar