SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Staten »

Fan vad bra han är, Jocke. En riktig klippa. Tror han är en utmärkt kapten.
Lynxlynx
Inlägg: 185
Blev medlem: 2014-04-02

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Lynxlynx »

Kollade lejkers forum, det kommer åtta (!) pers i en minibuss. Haha, guldkandidat?

Pinsamt Växjö!
mb81
Inlägg: 8666
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av mb81 »

Lauritzen har tydligen en ny skada.
Användarvisningsbild
4.9.5
Inlägg: 722
Blev medlem: 2013-11-16
Säsongskort: Ja
Ort: Solna(tattare)

Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av 4.9.5 »

mb81 skrev:Lauritzen har tydligen en ny skada.
Hoppas med ny skada att det är helt nytt och därmed inget gammalt som slagit upp på nytt
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Användarvisningsbild
Celes
Inlägg: 290
Blev medlem: 2012-12-03

Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Celes »

4.9.5 skrev:
mb81 skrev:Lauritzen har tydligen en ny skada.
Hoppas med ny skada att det är helt nytt och därmed inget gammalt som slagit upp på nytt

– Det har inget att göra med min tidigare skada, det känns skönt. Men nu tänker jag inte spela två matcher eller nåt dumt för att sedan vara borta länge. Det är trots allt bara september
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11878
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

mb81 skrev:
-daniel- skrev:Har lovat sambon att varva ner hockeyn lite under off-season, men nu drar det igång igen och jag kan inte hålla mig borta längre. Känns absurt! Redan September och hockey. Galet.

Dessvärre missar jag DIFs återkomstmatch på lördag, finns väl egentligen inga vettiga bortförklaringar egentligen men det är så läget är. På onsdag nästa vecka är jag på plats dock för att få se lite pisk av dalmasar. Can't wait.
Haha. Undrade just var du tagit vägen. Välkommen tillbaka. Nu kör vi!!!
Agree!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev:
mb81 skrev:
-daniel- skrev:Har lovat sambon att varva ner hockeyn lite under off-season, men nu drar det igång igen och jag kan inte hålla mig borta längre. Känns absurt! Redan September och hockey. Galet.

Dessvärre missar jag DIFs återkomstmatch på lördag, finns väl egentligen inga vettiga bortförklaringar egentligen men det är så läget är. På onsdag nästa vecka är jag på plats dock för att få se lite pisk av dalmasar. Can't wait.
Haha. Undrade just var du tagit vägen. Välkommen tillbaka. Nu kör vi!!!
Agree!
Hello friends! Hoppas allt är bra och att ni ser fram emot en givande säsong med massvis med frustration över tappade poäng, missade straffar, stolpskott, skador på nyckelspelare, Djurgårdstavlor, tafatt spel, indianare, too-many-players utvisningar. The list goes on. And on. :wink:

Känns ändå jävligt härligt att det drar igång snart.
Bild
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Axel_K »

-daniel- skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
mb81 skrev:
-daniel- skrev:Har lovat sambon att varva ner hockeyn lite under off-season, men nu drar det igång igen och jag kan inte hålla mig borta längre. Känns absurt! Redan September och hockey. Galet.

Dessvärre missar jag DIFs återkomstmatch på lördag, finns väl egentligen inga vettiga bortförklaringar egentligen men det är så läget är. På onsdag nästa vecka är jag på plats dock för att få se lite pisk av dalmasar. Can't wait.
Haha. Undrade just var du tagit vägen. Välkommen tillbaka. Nu kör vi!!!
Agree!
Hello friends! Hoppas allt är bra och att ni ser fram emot en givande säsong med massvis med frustration över tappade poäng, missade straffar, stolpskott, skador på nyckelspelare, Djurgårdstavlor, tafatt spel, indianare, too-many-players utvisningar. The list goes on. And on. :wink:

Känns ändå jävligt härligt att det drar igång snart.
Dåliga straffar, stolpskott och skador har ju tjuvstartat innan säsongen ens börjat... :lol:
Användarvisningsbild
Acke83
Inlägg: 285
Blev medlem: 2010-01-02

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Acke83 »

Nu när det är klart att man kan gå så är det slusålt. Om någon sitter på två biljetter över så skicka pm. I lvrigt, var ser man matchen bäst om inte på plats. Tänker sportbar eller liknande
20002001
Inlägg: 582
Blev medlem: 2013-01-01

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av 20002001 »

https://tickets.axs.com/eventShopperSWE ... f%3Devs_fb

Det finns biljetter kvar! Köp dem då. GÖR DET BARA!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Elis87
Inlägg: 1
Blev medlem: 2014-09-12

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Elis87 »

Lynxlynx skrev:Kollade lejkers forum, det kommer åtta (!) pers i en minibuss. Haha, guldkandidat?

Pinsamt Växjö!

Va nyss ca 100 pers på resa genom Europa i CHL så intresset är det inget fel på i Växjö. Blir väl 50-60 pers imorgon ungefär skulle jag tro.
Manijock
Inlägg: 7852
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Manijock »

Då kan man hoppas på att Samme lirar imorgon då? Står ju bara om Lauritzen i rapporten med Säcken. Håller tummarna!!!

Spännande att se vilka backar som kommer att användas också.
Användarvisningsbild
Mattebo
Inlägg: 1107
Blev medlem: 2012-01-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Mattebo »

Manijock skrev:Då kan man hoppas på att Samme lirar imorgon då? Står ju bara om Lauritzen i rapporten med Säcken. Håller tummarna!!!

Spännande att se vilka backar som kommer att användas också.
Ja, Samme lirar, annars hade Säcken nämnt det. Vore ytterst konstigt annars. Lät ju rätt bra med Lauritzen ändå, de vill vara dubbelhundra innan de kör honom. För att han inte ska slå upp något och åka på en längre rehab. Smart tycker jag.

Taggad som fan. Hoppas vi kan rucka rejält på Växjö Likörers.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av Pogue Mahone »

Det är alltså 7 pers som åker från växjö för att se deras guldkandidat spela deras första bortamatch för säsongen i shl... strongt. Suck
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4518
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014

Inlägg av captcash »

Pogue Mahone skrev:Det är alltså 7 pers som åker från växjö för att se deras guldkandidat spela deras första bortamatch för säsongen i shl... strongt. Suck
Nu ska vi ju inte dissa dessa 7st mammor som vill se sina grabbar lira hockey, jag tycker det är fint de följer med och antagligen tvättar deras grejjer och packar ner smörgåsar osv! Go go Lajkers-mammorna, respect!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skriv svar