DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Jag skulle vilja ha en intervju med Challe där han går in i djupet på hur han tänkt formera laget. Vilka är våra topp-sex forwards? Vad söker vi för pjäser till de sista platserna?
Annars får man fråga dig Jimmy, kommer ni sätta mer fokus på DIFTV nu när laget spelar i SHL eller hur ser upplägget ut?Jimmy Peterson skrev:Flera klipp kommer under kvällen och resten av veckan.DIFtomppa skrev:Nåt DIFTV klipp från starten av försäsongen?
Tråden heter DIFTV - Frågor och Önskemål. Jag vet att det är mycket att göra för mediagruppen och att det är ont om pengar och att man måste prioritera. Anyway här kommer ett så kallat önskemål.
Det skulle vara trevligt med lite studioaktiga program med Challe, tränarna och spelare. Presentera nyförvärv och låt Challe och tränarna förklara varför dessa är värvade och vilka roller dom ska ha. Vad tanken är med att ha så många spelare som vi har idag. Vad som ska in. Hur vi ska klara oss kvar nästa säsong (taktiskt). Plocka in Kluft och låt honom prata lite juniorhockey.
Lycka till!
Det skulle vara trevligt med lite studioaktiga program med Challe, tränarna och spelare. Presentera nyförvärv och låt Challe och tränarna förklara varför dessa är värvade och vilka roller dom ska ha. Vad tanken är med att ha så många spelare som vi har idag. Vad som ska in. Hur vi ska klara oss kvar nästa säsong (taktiskt). Plocka in Kluft och låt honom prata lite juniorhockey.
Lycka till!
Född till sportchef.
- reservjesus
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är möjligtvis inte på plats än.reservjesus skrev:DIFTV med Tellqvist
Säg den glädje som varar
- reservjesus
Det är sant.DIF_Soldier skrev:Är möjligtvis inte på plats än.reservjesus skrev:DIFTV med Tellqvist
clowns to the left of me, jokers to the right
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt med DIFTV - tack för detta med Challe!
Hur är det - är Tellan här än?
Hur är det - är Tellan här än?
Säg den glädje som varar
Forumet efterlyser klipp med Tellans hoppräddning. DIFTV fixar. Bra jobb!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hur kommer det här sig? Delar vi server på något sätt?
http://tv.difhockey.se/video/2112023715001/
http://tv.difhockey.se/video/2112023715001/
Expert.
Sir: Säkert något skit efter sajt-kraschen i vintras.
Vedervärdigt hur som helst.
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Vedervärdigt hur som helst.
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Underbart med långintervjun med vår älskade Tellan!
Finns det någon möjlighet till livestream från Djurgårdens första träning på is eller?
Jag skulle gärna vela se det med e verkligen förkyld och kan inte ta mej in ikväll då jag har hosta som heter duga och riktigt ont i halsen det skär så fort jag andas nästan i halsen just nuDIFtomppa skrev:Finns det någon möjlighet till livestream från Djurgårdens första träning på is eller?
http://difhockey.se/artikel/4433/Daniel942 skrev:Ingen DIFTV från träningen. Tråkigt att man inte satsar mer.
Missat den?