Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Stentuff »

minalman skrev:
Stentuff skrev:
Manijock skrev:
Daniel942 skrev:
minalman skrev:Gräv ner alla stridsyxor och kom till Hovet nu. Det här laget behöver allt stöd det kan få!
Exakt DIF Hockey. Gräv ner stridsyxorna och lös problemet.
Avdelning "Det var ju han som börja".... Håller med dem som snackar om sandlådenivå. Ska det här lösas måste ALLA vara med och kompromissa. Djurgården Hockey/UCS/ST, vafan nu alla grupper som är inblandade heter. ALLA!!!! Sluta med det där dagistänket, jisses får flashback till barndomen när man tjafsade med syskonen.
Problemet är väl att man antagligen inte är jättetagg på att kompromissa när man kastas ut från arenan för att man har på sig fel tjocktröja.
Att rätten att välja tröja går före Djurgårdens bästa är svårt att förstå. Om jag blev utslängd av någon djävla anledning som jag inte förstår på grund av att säkerheten tappade kontrollen vid ett tillfälle så skulle jag försöka gå igen så fort som möjligt för att förvissa mig om att det var ett misstag som drabbade mig. Djurgården står över min eget ego.
Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Andy »

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Daniel942 »

Andy skrev:

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
Haha vad spelar det för roll? Det har ju hänt flera gånger.
DIF!
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Stentuff »

Andy skrev:

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
Det är väl inte speciellt relevant? Huvudsaken är ju att det har inträffat och inga åtgärder har tagits säkerhetsmässigt vad vi (supportrar) vet, Abbe sitter kvar bekvämt på sin stol.
Om du ändå vill ha svar på frågan får du fråga UCS, jag vet inte.
Hovet113
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-11-24

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Hovet113 »

Har Blue Brigade uppståt ?? Såg deras frontflagga upp i Umeå, kul i så fall.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av minalman »

Pogue Mahone skrev:
Ett tillfälle? Hur många gånger tror du att du skulle kunna ta att du blir utslängd tills du känner att du inte pallar när du dessutom lagt massvis av timmar innan specifika matcher på att göra en oförglömlig stämning...
Två. Efter andra gången inser jag att det är någonting hos mig som inte är önskvärt från dem som slänger ut mig. Då har jag tre alternativ.
1) försöka förstå vad som inte är önskvärt och ändra på det hos mig. Det behöver inte vara allt jag gör, men någon detalj som klickar som jag måste ändra.
2) försöka ändra på inställningen hos motparten, som inte förstår hur bra mitt sätt är, precis som det är.
3) ge fan i alltihop och berätta för alla jag känner att de där andra fattar inte hur bra mitt sätt är.
Är man född före 1980 brukar alternativ 1) vara det vanliga. Att det är något fel på en själv. Och att det är ens eget ansvar att anpassa sig till kraven.
De som är födda senare brukar ha en inställning där de själva aldrig har gjort något fel.
Hela svenska arbetslivet håller på att anpassas efter de yngre som har stora förväntningar på att omgivningen ska ändras och vara förstående, innan de själva ska bjuda till något. Det finns många forskningsrapporter och tidningsartiklar som beskriver detta. För Djurgården (alla sporter) är det nog bara att anpassa sig om man vill behålla publiken i de yngre åldrarna (just nu under trettio, men detta stiger förstås ett år per säsong).
För de äldre dör ju sakta ut.
Senast redigerad av minalman den 2013-11-25 07:54:01, redigerad totalt 2 gång.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
MartinDIF51
Inlägg: 157
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av MartinDIF51 »

Stäng den här tråden igen, kommer spåra snart när folk ifråga sätter när UCS grabbar senast blev utslängda och pratar om att man ska ändra på sig själv. I det här fallet alltså att sluta vara just UCS. Så himla oinsatta människor som gång på gång ställer dumma frågor och drar sneda slutsatser. Tonen kommer att förändras här rätt snart igen, jag själv blir rätt trött på att diskutera här. Efter en vecka och säkert ett dussin trådar är vi tillbaka på 0 med samma personer, som att slå huvudet i en vägg.
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Andy »

Stentuff skrev:
Andy skrev:

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
Det är väl inte speciellt relevant? Huvudsaken är ju att det har inträffat och inga åtgärder har tagits säkerhetsmässigt vad vi (supportrar) vet, Abbe sitter kvar bekvämt på sin stol.
Om du ändå vill ha svar på frågan får du fråga UCS, jag vet inte.
För mig som står utanför detta och som verkligen och uppriktigt försöker förstå är det väldigt relevant att veta när någon senast slängdes ut från Hovet på grund av sin klädsel.

Det är relevant inte minst därför att Djurgården Hockeys VD ett par inlägg här ovan sa:

- Att DIF vill ha aktiva supportrar och tifon på matcherna.
- Att DIF beklagar situationen med UCS/ST och att de önskar att den skulle vara annorlunda.
- Att DIF inser att det finns saker DIF kan göra bättre.
- Att DIF träffade UCS innan säsongsstarten 2012/13. Parterna kom då överens om ett antal punkter som DIF skulle förändra (jag antar att en sak tex var att inte kasta ut folk med viss klädsel från arenan – obs mitt antagande).
- Att DIF och UCS varit överens om att träffas och stämma av (de punkter som man vid mötet kom överens om att DIF skulle förändra – antar jag), men att UCS inte velat ses för att följa upp.
- Att DIF har tagit till sig av kritiken och förändrat sitt arbete.

Mot bakgrund av det DIF hockeys VD skriver (vilket jag utgår från är sant tills någon annan på ett väl underbyggt och tydligt sätt hävdar motsatsen - med tydligt och väl underbyggt menar jag något annat än ett inlägg som kryptiskt säger "att sanningen ska komma fram") är tidpunkten för när någon senast blev utkastad från Hovet på grund av sin klädsel jätte relevant.

Skedde det före eller efter de förändringar DIF hockey hävdar att man gjort i sitt sätt att arbeta?

Om det skedde före man förändrade sitt sätt att arbeta men inte efter verkar det ju som att DIF lärt sig något, tagit till sig kritiken och aktivt gjort något för att undvika liknande skandaler i framtiden. I så fall tycker jag att det också är rimligt att ni som hävdar att detta (dvs - att folk innan DIF ändrade sitt sätt att arbeta blivit utslängda på grund av klädsel) i sig är grund för att bojkotta eller vidta andra sanktioner mot DIF hockey i alla fall kan släppa detta argument.

Om det skett innan, men också fortsett ske efter det att DIF hockey hävdar att de förändrat sitt sätt att arbeta så är det stor skandal och bör vara något DIF ska gå ut och förklara.

Därför är det i högsta grad relevant att veta när någon senast slängdes ut från Hovet på grund av att man haft någon särskild sorts luvtröja på sig.

Rent generellt tycker jag att den här tråden skulle må bra mycket bättre av mer fakta. Inte minst för oss som står vid sidan om och inte kan överblicka alla turer och ståndpunkter, men som är genuint intresserade av vad som hänt och inte minst som är genuint intresserade av att DIF Hockey får så goda förutsättningar som möjligt att ta sig hem till SHL igen (det är ju ändå det allt trots allt handlar om - ett idrottslag som ska vinna matcher).

DIF behöver mer stöd och inte bojkott. Därför är det ytterst relevant och mycket viktigt att detta reds ut. Är detta någon som inte vill stötta DIF-hockey är det helt ok (och också mot bakgrund av vad man hört i vissa fall förståligt) men att kampanja mot och bojkotta DIF när man läser vad DIF-hockeys VD skriver här ovan och när ingen annan riktigt kan förklara vad eller på vilket sätt hon har fel känns som helt fel väg att gå om man har laget och föreningens bästa för ögonen. Inte minst känns det ytterst märkligt om det kommer från företrädare för den officiella supporterföreningen.

Ska detta redas ut krävs tydlighet och fakta. Just nu står DIF-hockeys fakta och synsätt tydligt (och i praktiken obesvarad) ett par inlägg längre bak i denna tråd. I samma inlägg framgår också självinsikt och självkritik samt inte minst en väldigt tydlig vilja att förändra och en önskan om att ha en aktiv publik och TIFOn på läktarna. Det vore intressant och bra om "den andra sidan" på ett lika tydligt sätt kunde redogöra för "sin ståndpunkt" på ett välunderbyggt och faktabaserat sätt. Man får inte glömma att den stora majoriteten av oss supportrar inte har en aning om vad som verkligen hänt och därför måste förlita oss till den information vi får från andra. När vi värderar information från andra spelar det roll om den informationen är byggd på fakta eller påståenden och hur den presenteras. Gå tillbaks i tråden, läs DIF-hockeys inlägg, följ sedan tråden framåt - läs svaren och fundera så tror jag ni förstår vad jag menar.

Ett långt svar på den enkla frågan om varför jag anser att det är viktigt att få veta när någon senast kastades ut från Hovet på grund av sin klädsel.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av minalman »

minalman skrev:
Pogue Mahone skrev:
Ett tillfälle? Hur många gånger tror du att du skulle kunna ta att du blir utslängd tills du känner att du inte pallar när du dessutom lagt massvis av timmar innan specifika matcher på att göra en oförglömlig stämning...
Två. Efter andra gången inser jag att det är någonting hos mig som inte är önskvärt från dem som slänger ut mig. Då har jag tre alternativ.
1) försöka förstå vad som inte är önskvärt och ändra på det hos mig. Det behöver inte vara allt jag gör, men någon detalj som klickar som jag måste ändra.
2) försöka ändra på inställningen hos motparten, som inte förstår hur bra mitt sätt är, precis som det är.
3) ge fan i alltihop och berätta för alla jag känner att de där andra fattar inte hur bra mitt sätt är.
4) försöka sätta sig och prata med motparten med en uttalad vilja att kompromissa, glömma och förlåta och sedan gå vidare med en gemensam syn på en övergripande målsättning.

Vi behöver bra stämning på läktarna för att stötta vårt hockeylag nu och det är den övergripande målsättningen i detta fallet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av minalman »

minalman skrev:
Pogue Mahone skrev:
Ett tillfälle? Hur många gånger tror du att du skulle kunna ta att du blir utslängd tills du känner att du inte pallar när du dessutom lagt massvis av timmar innan specifika matcher på att göra en oförglömlig stämning...
Två. Efter andra gången inser jag att det är någonting hos mig som inte är önskvärt från dem som slänger ut mig. Då har jag tre alternativ.
1) försöka förstå vad som inte är önskvärt och ändra på det hos mig. Det behöver inte vara allt jag gör, men någon detalj som klickar som jag måste ändra.
2) försöka ändra på inställningen hos motparten, som inte förstår hur bra mitt sätt är, precis som det är.
3) ge fan i alltihop och berätta för alla jag känner att de där andra fattar inte hur bra mitt sätt är.
4) försöka sätta sig och prata med motparten med en uttalad vilja att kompromissa, glömma och förlåta och sedan gå vidare med en gemensam syn på en övergripande målsättning.

Vi behöver bra stämning på läktarna för att stötta vårt hockeylag nu och det är den övergripande målsättningen i detta fallet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
MartinDIF51
Inlägg: 157
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av MartinDIF51 »

Andy skrev:
Stentuff skrev:
Andy skrev:

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
Det är väl inte speciellt relevant? Huvudsaken är ju att det har inträffat och inga åtgärder har tagits säkerhetsmässigt vad vi (supportrar) vet, Abbe sitter kvar bekvämt på sin stol.
Om du ändå vill ha svar på frågan får du fråga UCS, jag vet inte.
Text
Då DIF varken har gjort en officiell ursäkt till UCS eller andra drabbade supportrar, än mindre någon personlig ursäkt i den frågan så är det jävla relevant angående deras så kallade "förändringar". Vill du ha annan fakta föreslår jag att du antingen skriver på JKs forum eller tar kontakt med Joel, Viktor eller Dan från JK eller någon från UCS.

Då du uppenbarligen vägrar ta det rådet om att kontakta de som står för samtalen kring supporterfrågor och de som sitter i diskussioner med DIF, men ändå tjatar om att allt annat skadar DIF och om hur "våra hockeykrigare behöver allt stöd de kan få" osv. är allt det här meningslöst.

Du kommer inte få önskvärd fakta här då de flesta aktiva är på forum 11433, så KONTAKTA någon från JK eller UCS om du vill ha fakta från deras håll.
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Andy »

MartinDIF51 skrev:
Andy skrev:
Stentuff skrev:
Andy skrev:

Kod: Markera allt

 massa text...

Detta har inte direkt bara hänt en gång, utan det handlar om upprepade tillfällen där personer med UCS-mundering blivit utkastade från arenan utan till synes anledning
När hände det senast?
Det är väl inte speciellt relevant? Huvudsaken är ju att det har inträffat och inga åtgärder har tagits säkerhetsmässigt vad vi (supportrar) vet, Abbe sitter kvar bekvämt på sin stol.
Om du ändå vill ha svar på frågan får du fråga UCS, jag vet inte.
Text
Då DIF varken har gjort en officiell ursäkt till UCS eller andra drabbade supportrar, än mindre någon personlig ursäkt i den frågan så är det jävla relevant angående deras så kallade "förändringar". Vill du ha annan fakta föreslår jag att du antingen skriver på JKs forum eller tar kontakt med Joel, Viktor eller Dan från JK eller någon från UCS.

Då du uppenbarligen vägrar ta det rådet om att kontakta de som står för samtalen kring supporterfrågor och de som sitter i diskussioner med DIF, men ändå tjatar om att allt annat skadar DIF och om hur "våra hockeykrigare behöver allt stöd de kan få" osv. är allt det här meningslöst.

Du kommer inte få önskvärd fakta här då de flesta aktiva är på forum 11433, så KONTAKTA någon från JK eller UCS om du vill ha fakta från deras håll.
JK, eller i alla fall en av dess företrädare Viktory här på forumet, skrev här på forumet att jag skulle få veta vad JK gjort samt att han skulle sätta mig i förbindelse med UCS om jag ville ha deras syn på saken. Jag har varken fått någon information eller någon kontakt med UCS.
Så här skrev Viktory 20 november

Andy: Nu har du spridit så mycket osanningar och spekulationer på den här trådens senaste sidor. Vill du veta vad JK gör eller har gjort så kan du höra av dig via mejl. Vill du veta mer om UCS kan jag förmedla kontakten
Jag har skickat meddelande till Viktory här på forumet och lämnat min privata e-mail adress men inte hört något den vägen heller.

Observera att detta på intet sätt är någon kritik mot JK eller Viktory - bara ett sätt att försöka bemöta Martins påstående om att jag vägrar söka information. Personligen kan jag tycka att det är mycket bättre att JK och dess företrädare lägger sin tid på att ordna bortaresor som den i går till Umeå (fantastiskt underbart jobbat JK - hatten av till er) i stället för att sitta och skriva mail till sura gamla gubbar som jag.

Detta tycks dock vara lite av en röd tråd - att det är svårt att få någon komma med fakta och inte bara "kastade pajer".

Så Martin - jag tackar för ditt råd att kontakta JK - kan bara säga att det redan är gjort, men att att jag inte fått något svar varken här eller på mail.

Den enda reaktion jag fått är att jag blivit anklagad för att komma med lögner och att Daniel (av ännu oklar anledning) bett mig dra från forumet. Själv känner jag igen mönstret från både "Rädda Otto" kampanjen och Djurgårdshjälpen där vissa (av oklar anledning) varit kraftfullt emot dessa båda initiativ och inte minst här inne skrivit långa och oftast okonkreta inlägg om varför de är emot, men när man sedan bjudit in till möten både "öppna möten" och direkt via personligt meddelande till någon specifik individ så har de inte dykt upp och inte heller velat utveckla sina tankar.

Detta handlar inte heller om mig - Martin. Det handlar inte om att jag ska snacka med JK eller UCS (vilket jag gärna gör - för jag vill verkligen förstå). Det handlar om att alla intresserade och engagerade Djurgårdssupportrar har rätt att förstå varför det skall protesteras mot och varför föreningen vi älskar och brinner för skall bojkottas.

Visst är det jättefint om någon mailar mig, men "at the end of the day" är det mycket bättre att den energin läggs på att informera alla som vill stötta DIF men som inte har all den information som vissa av er andra sitter på, eller tycks sitta på. Vad är det som är så hemligt? Vilken är "den sanning som kommer att komma fram". Det tycker jag är något alla har rätt att få veta - inte bara jag.

Det blir ju extra konstigt om DIF-hockey går ut med ett välformulerat och självkritiskt uttalande där man understryker att man vill ha TIFO och aktiv publik samt att man beklagar det som hänt och om sedan ingen av alla de höga röster som höjs på en enda punkt vill eller kan bemöta det DIF-hockey säger. Jag vill faktiskt veta om det DIF-hockey säger inte stämmer - om det inte stämmer borde alla dessutom få veta det - inte minst borde det ligga i ert intresse som vill protestera och bojkotta att alla får veta det - hur ska ni annars få stöd för era initiativ?
Senast redigerad av Andy den 2013-11-25 10:20:52, redigerad totalt 1 gånger.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Axel_K »

Ingen av parterna är bättre än den andra i mina ögon, just för att jag inte vet hela sanningen.

Skulle UCS komma tillbaka om Abbe får sparken?
Föga troligt, det krävs nog mer än så.

Jag tycker båda parter ska publicera en artikel ur sin synvinkel, så att vi kan få veta vart båda parter står.
Vi andra har ingen rätt att kräva det, men jag tycker ändå vi är värda att veta hela sanningen.

Jag tänker inte döma en av parterna, dömer jag en så dömer jag den andra. Även om jag kanske (inte helt säker) dömt en av parterna förut så tänker jag inte göra det nu. Jag stöder båda parter men varken UCS eller DIFhockey är felfria, jag skulle vara oerhört tacksam ifall vi andra fick veta hur det står till just nu. Vem vet, någon Djurgårdare kanske kan hitta en lösning som varken DIF eller UCS hittat. Det finns väldigt många kompetenta inom Djurgårdsfamiljen, se på årets Djurgårdshjälpen och fjolårets Rädda Otto.
Hjälp oss hjälpa er!
"Fråga inte vad DIF kan göra för dig, fråga vad du kan göra för DIF" - Fimpen.
Användarvisningsbild
sm910
Inlägg: 482
Blev medlem: 2013-06-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av sm910 »

Andy skrev: Detta handlar inte heller om mig - Martin. Det handlar inte om att jag ska snacka med JK eller UCS (vilket jag gärna gör - för jag vill verkligen förstå). Det handlar om att alla intresserade och engagerade Djurgårdssupportrar har rätt att förstå varför det skall protesteras mot och varför föreningen vi älskar och brinner för skall bojkottas.

Visst är det jättefint om någon mailar mig, men "at the end of the day" är det mycket bättre att den energin läggs på att informera alla som vill stötta DIF men som inte har all den information som vissa av er andra sitter på, eller tycks sitta på. Vad är det som är så hemligt? Vilken är "den sanning som kommer att komma fram". Det tycker jag är något alla har rätt att få veta - inte bara jag.
Jag vet inte om jag skulle gå så långt som att säga att vi har rätt att kräva sådan information, i alla fall inte från de inblandade som sitter på den. Det kan mycket väl ligga i deras intresse att informera likväl som det kan ligga i deras intresse att hålla hela eller delar av processen intern, huruvida det gör det eller inte är en bedömning de får göra.

Däremot, och det är en viktig skillnad, är det fullt rimligt att kräva den informationen från alla utomstående som är kvar på läktaren och propagerar för att upplåta vår - alla djurgårdens medlemmar - läktare till läktarmanifestationer mot DIF hockey. Ska man ta det förtroendet i anspråk som krävs för en sådan aktion måste man rimligtvis kunna påvisa hur situationen ser ut mycket tydligare och öppnare än vad läget är nu. Har man inte tillräckligt med kött på och benen för att klara det och inte kan få ut det från någon av inblandade parter, får man gott bida sin tid.

Från DIF hockeys sida är det bra att man går ut med i alla fall sin version av vad man anser har hänt, men där kan vi också förvänta oss det på ett helt annat sätt än med UCS/Sofialäktaren. DIF Hockey agerar ju och svarar ytterst mot oss som medlemmar och därmed uppdragsgivare. UCS/Sofialäktaren svarar ju inte mot någon annan än sig själva. JK är ju i gråzonen däremellan.
Viktory
Inlägg: 171
Blev medlem: 2011-06-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Viktory »

Andy: Som du säkert förstår har vi haft en del att göra, utöver hela hockeysituationen och att alla djurgårdare kallats svinpälsar i riksmedia.

Jag ska försöka svara i dag.
Skriv svar