Supporterresor till Hovet?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Plusse
Inlägg: 16
Blev medlem: 2012-03-04
Ort: Askersund

Supporterresor till Hovet?

Inlägg av Plusse »

Det finns många av oss, DIF-supporters, uti landet som kanske skulle uppskatta supporterbussar till Hovet. Hur kan sånt arrangeras? Jag bor i Askersund, därifrån går det hockeybussar till Jönköping, Karlstad och Linköping. I min lilla stad känner jag över 100 DIF-supportrar. Har varit på DIFHockey om detta, men de hänvisar till att de kan inte arrangera något av denna digneteten.
Får väl klura lite, men en lördagsmatch med 7000 i publik skulle lätt bli 8000 om det gick bussar till Hovet,likt en Ålandsbåt! ;)
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Supporterresor till Hovet?

Inlägg av Daniel942 »

Plusse skrev:Det finns många av oss, DIF-supporters, uti landet som kanske skulle uppskatta supporterbussar till Hovet. Hur kan sånt arrangeras? Jag bor i Askersund, därifrån går det hockeybussar till Jönköping, Karlstad och Linköping. I min lilla stad känner jag över 100 DIF-supportrar. Har varit på DIFHockey om detta, men de hänvisar till att de kan inte arrangera något av denna digneteten.
Får väl klura lite, men en lördagsmatch med 7000 i publik skulle lätt bli 8000 om det gick bussar till Hovet,likt en Ålandsbåt! ;)
Styr upp det själv! :) Det är inte så svårt, jag har arrangerat flera privata bussresor till bortamatcher.
DIF!
Plusse
Inlägg: 16
Blev medlem: 2012-03-04
Ort: Askersund

Re: Supporterresor till Hovet?

Inlägg av Plusse »

Tack för hjälpen! Precis den konstruktiva support jag behövde!
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Supporterresor till Hovet?

Inlägg av Daniel942 »

Plusse skrev:Tack för hjälpen! Precis den konstruktiva support jag behövde!
Haha är du skön eller?

TO DO LIST:

- Hyr en buss
- Fixa folk
- Åk
DIF!
Skriv svar