Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av ciirree »

Gick in på Sportbladet nyss . Senaste nytt: "Challe: det finns flera spännande alternativ"
Klickar mig in hastigt, så handlar det om V75 .. #besviken
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Stentuff »

ciirree skrev:Gick in på Sportbladet nyss . Senaste nytt: "Challe: det finns flera spännande alternativ"
Klickar mig in hastigt, så handlar det om V75 .. #besviken
Hahaha, gjorde samma sak... Så jävla typiskt!
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget

Inlägg av minalman »

Stentuff skrev:
ciirree skrev:Gick in på Sportbladet nyss . Senaste nytt: "Challe: det finns flera spännande alternativ"
Klickar mig in hastigt, så handlar det om V75 .. #besviken
Hahaha, gjorde samma sak... Så jävla typiskt!
Hahaha! Losers!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
1962FenderStrat
Inlägg: 931
Blev medlem: 2012-09-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Woodland Hills, California

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av 1962FenderStrat »

Där gjorde Måns sitt första mål för KRIF. Som jag nämnt tidigare så är jag är ytterst tveksam om han i huvud taget kommer tillbaka till DIF.
Användarvisningsbild
MJ25
Inlägg: 25
Blev medlem: 2012-06-13
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av MJ25 »

1962FenderStrat skrev:Där gjorde Måns sitt första mål för KRIF. Som jag nämnt tidigare så är jag är ytterst tveksam om han i huvud taget kommer tillbaka till DIF.
Tålamod med Måns, glöm inte att Sörensen blommade inte ut förrän senare under förra säsongen.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av ciirree »

Ja jag tror också att Challe kommer ha mer tålamod till Måns. Han har gjort 3 poäng nu och har +2. Tror dock lånet kmr förlängas lite mer.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Rix »

Jag tror Måns kan dra nytta av att vara utlånad ett tag. Han är en spelare som ska spela mycket PP och i en högre lina än 4:e för att få nytta av sitt spel. Just nu platsar han inte där uppe och då är det bra att han får lira i DIV 1 ett tag.
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Rocky3000 »

Nu har Joe Jensen gjort 3 mål och 3 assists på 4 matcher för Nottingham Panthers. Hans poängskörd fortsätter att spika uppåt.
Bild
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första

Inlägg av pulverapa »

Rocky3000 skrev:Nu har Joe Jensen gjort 3 mål och 3 assists på 4 matcher för Nottingham Panthers. Hans poängskörd fortsätter att spika uppåt.
Eller så är det tre turliga pp-mål och tre andraassister i en liga som håller div. 2-klass.
1962FenderStrat
Inlägg: 931
Blev medlem: 2012-09-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Woodland Hills, California

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av 1962FenderStrat »

Rocky3000 skrev:Nu har Joe Jensen gjort 3 mål och 3 assists på 4 matcher för Nottingham Panthers. Hans poängskörd fortsätter att spika uppåt.

Är det något att bli upphetsad över? Det är en liga där folk födda på 60-talet (Tony Hand) kan snitta över 1p per match, det säger en del om nivån...
Blir snart ignore på dig.
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Rocky3000 »

pulverapa skrev:
Rocky3000 skrev:Nu har Joe Jensen gjort 3 mål och 3 assists på 4 matcher för Nottingham Panthers. Hans poängskörd fortsätter att spika uppåt.
Eller så är det tre turliga pp-mål och tre andraassister i en liga som håller div. 2-klass.
Ha ha mycket möjligt, men en lirare som Joe, som har snittat över 20 mål per säsong och även har NHL och AHL rutin, borde kunna bidra till att förbättra DIF's offensiva poängskörd. Signar vi han har DIF mycket cash över till att få bukt på slarvet där bak. En stabil back, ja tack.
1962FenderStrat skrev:Blir snart ignore på dig.
I don't give a F**k, ignorera mig hur mycket du vill, så länge detta forum är till för oss Djurgårdsfans att ventilera våra tankar och känslor kring vårt lag, så kommer jag att fortsätta med det. Men mer och mer börjar detta forum genomsyras av att gynna visa enstaka skribenter. Med tillhörande svans av anhängare, som betraktar deras ord som en oskriven lag. Vågade mera av dem säga emot, eller framför allt komma med sina egna värderingar. Skulle detta forum vara top of the line.
Bild
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Heaty »

Eller så är det så att många helt enkelt håller med nån av alla de etablerade skribenterna? Jag menar; vi har ett par så det är inte ofta man har en egen unik infallsvinkel på ett ämne.
När sedan dessa skribenter är relativt duktiga på att få ner sina åsikter i ord så ser jag ingen anledning att upprepa vad som redan sagts.
Det jag oftast ser från dig Rocky är inlägg som sällan bidrar. Ibland undrar jag om du t.o.m. bara är ett troll.

Nåväl, jag hoppas vi håller i pengarna tills vi hittar något som är på riktigt intressant. Eller tills det att Kalus kanske klarat upp det personliga hemma och känner sig redo att komma tillbaka igen (om man inte hittar något intressant innan dess alltså).
Morwin
Inlägg: 2926
Blev medlem: 2011-01-07
Medlem: Ja, ständig medlem

Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första

Inlägg av Morwin »

Heaty skrev:Eller så är det så att många helt enkelt håller med nån av alla de etablerade skribenterna? Jag menar; vi har ett par så det är inte ofta man har en egen unik infallsvinkel på ett ämne.
När sedan dessa skribenter är relativt duktiga på att få ner sina åsikter i ord så ser jag ingen anledning att upprepa vad som redan sagts.
Det jag oftast ser från dig Rocky är inlägg som sällan bidrar. Ibland undrar jag om du t.o.m. bara är ett troll.

Nåväl, jag hoppas vi håller i pengarna tills vi hittar något som är på riktigt intressant. Eller tills det att Kalus kanske klarat upp det personliga hemma och känner sig redo att komma tillbaka igen (om man inte hittar något intressant innan dess alltså).
Kan ju alltid hoppas han hittar annat.

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
robin_dif
Inlägg: 650
Blev medlem: 2005-08-17
Ort: sthlm

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av robin_dif »

Kalus klar för Nottingham !? Wtf !?
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av sthlm1891 »

robin_dif skrev:Kalus klar för Nottingham !? Wtf !?
http://www.panthers.co.uk/content/panth ... ech-winger
Ja vad i helsike hände där? måste löst familjegrejen snabbt...
Låst